Mä olen tilannut sieltä aika tarkkaan miljardilla eurolla enkä ikinä saanut mitään alennuslipuketta![]()
Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.
Joo, tänään tuli. Tarkistin asian, olen tilannut viime marraskuusta alkaen yhteensä 1255 euron edestä. Harmi etteivät myy nastarenkaita, taitaa jäädä alennukset käyttämättä.
Suomalaisilla nettikaupoilla on vielä paljon opittavaa asiakkaiden palkitsemisessa, halloweenin edellä pukkaa Saksan mp-nettikaupoista (Louis ja Polo) -15% alennuskoodia koskien lähes koko valikoimaa. Nyt tuli vielä tämä CRC:n tarjous.
Tarvii varmaan olla toi E-mail subscriptions > Cycle Offer Email raksitettuna tuolta account asetukista että mitään kuponkeja edes tulee, vai miten teillä on? Itellä valitettavasti se ei ollut ruksattuna. Noh josko ens kerralla sitten..![]()
Kokeilee vaan omaa @-postiosoitetta koodiruutuun, saattaa toimia.
Onkos ihmisillä kokemusta CRC:een varastosaldojen toimivuudesta? Tilasin rungon, joka oli "in stock" tilassa ja heti tilauksen jälkeen se meni "special order only" tilaan. Kävikö mahdollisesti että sain viimeisen kappaleen joka oli varastossa, vai jotain ihan muuta?
Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.
Koodit jakoon kiitos, nyt on omatkin "raksit" laitettu kohdilleen, joten pitäisi tulla omat suoraan postiin![]()
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Hienosti toimii "loyalty voucher". Eka paketti on jo matkalla ja toimii tuo näköjään toisessakin tilauksessa.
Harmi kun tuolla on vaan niin paljon tavaraa myynnissä mitkä on out of stock eikä uusista tuote-eristä ole mitää tietoa.
Sama minulla, tilasin runkosetin ja sain jännittää että oliko se sittenkin lopusssa. Mutta runko tuli, eli taisin saada viimeisen, loppu hyvin kaikki hyvin!
Nyt vuosien mittaan on tullut tehtyä 29 tilausta CRC:stä, joista yhdessä paketissa oli yksi väärä tuote. Tuote vaihdettiin heti viivyttelemättä oikeaan, tietenkin se väärä piti lähettää takaisin. Aika kova onnistumisprosentti.
Runko lähti liikkeelle heti maanantaina ja loput tavarat tiistai-aamuna. rungot ovat? eri varastossa ja siksi lähtevät erillisinä paketteina. Nyt saa sit jännittää että mitenkä liikkuvat suomessa loppuviikosta ja ensi viikon alkupuolella, jos postin tätit ja setät eivät teekään töitään. Olis pitäny ottaa UPS kuitenkin, ei se tässä konkurssissa olis enää paljoa tehny.
Toivottavasti on hyvin paketoituna, mutta CRC vastasin tiedusteluuni tällein, kun ihmettelin miksei tulleet samassa paketissa:
"Your frame was shipped from a different warehouse which is why this automated email was sent to you. The rest of the order has since been shipped and it was all in stock."
Ja luultavasti olisi kyllä mahtunut, kun isoin muu olisi ollut jäykempi jousi uuteen runkoon ja loput rojut olisi mennyt jousen sisälle...
Kappas, jännä systeemi tollanen kahden? varaston järjestely. Varmaan rupee olemaan jo sen verta paljon tavaraa niillä ettei vanha varasto enää riittänyt.
Jospa ne on varmistanut sen, ettei tuu niin isoa vahinkoa kun viimeksi kun vähän tulvi. Kastumiselle arat tavarat on jossain korkeammalla paikalla
Tosin kuluttajahan siinäkin taas kärsii.
MASSIVE STOCK CLEARANCE SALE just started at CRC - up to 80% OFF & at least 25% off selected items. Check it out now http://www.chainreactioncycles.com/d...PartnerID=3601
(Facebook.com)
[QUOTE=Tony47;1507203]MASSIVE STOCK CLEARANCE SALE just started at CRC - up to 80% OFF & at least 25% off selected items. Check it out now http://www.chainreactioncycles.com/d...PartnerID=3601
Näköjään kauppa käy, ainakin CRC: n sivut tahmaa kiitettävästi. Pistin kans tilauksen liikkeelle ja tietysti oli korin täyttämisen aikana Kool Stopin Salmonit menneet 'out of stock'. Laitoin viestin heti perään jotta korvaavat ne muun värisillä ja pistävät kamat liikkeelle. Tiedä noista alennuksista sitten, eilen kun selailin noita äsken tilaukseen laittamiani kamoja, niin ainakin Eastonin stemmin hinta oli ihan sama kuin nytkin, hinnan perään oli vain tänään ilmestynyt 'Clearance item' -lätkä ja iso alennusprosenttimerkintä. Kusetusta...
"I had pains in places where I didn't know I had places"
- Sledge Hammer -
Sain sopivan koodin ja juuri äsken saapui lähetys
ja asennettu, kuivatyypeillä tuntuu varsin pätevältä http://gravitydropper.com/gravitydropper-classic/
twentyniner muokkasi tätä : 09.11.2010 at 15.31
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Kyllä taas parcelforcen valitseminen palkitsee kun paketti on kolme arkipäivää maannut tanskassa![]()
"Hän jarruttaakin nenällään"
-Muumipeikko ja pyrstötähti-
Kyllä ne matkalla on. GLS-Finland kertoo:
Suomen tuonti reititetään GLS Tanskan Koldingin hubin kautta, josta rekkakuljetus Suomeen vie kaksi arkipäivää. Rekat saapuvat iltaisin Turkuun ja paketit lajitellaan öisin yhteistyökumppanimme Itellan jakeluverkkoon, toimitukset postinumeroalueesta riippuen 1-3 arkipäivää maahantulopäivästä.
Eli paketit ottaa vähintään sen 6-7vrk siitä ku ovat matkaan lähteneet.
Royal maililla tulee sitten näköjään yhtä nopeasti, kuin tuolla parcelforcella. Aika hidas näköjään kuriiriksi.
Ei niin kiireelliset pikkusälät ja ei niin hajoavat tuotteet tilaan yleensa Royal Air Mailin kautta, joka on viime aikoina toiminut yllättävän nopeasti. Muuten kannattaa maksaa se pieni extra että tavara tulee UPS:n / DHL:n kautta. Parcel Forcea kokeilin kerran ja se oli hidasta ja toimituksen kanssa oli ongelmia ongelman perään.
Mulla taas kävi niin, että isossa tilauksessa kaikki kamat oli tilatessa "in stock" ja vielä viikon tilauksen jälkeen oli "in stock". Pakettia odottelin yli kaksi viikkoa, ja kun tavara vihdoin tuli, niitä mun tilaamia polvareita, jotka edelleen oli "in stock" ei tullut, vaan kuitissa luki, että polvareita ei lähetetty koska ovat "out of stock". Ei mitään sähköpostia tullut missä olisi kyselty, että lähetetäänkö loput kamoista vai ei.
Ja koska nuo polvarit jäivät kyydistä pois, jäi tilaus kaksi euroa alle sen rajan että postit olisi ilmaiset, ja näin ollen tuli postikulut vielä päälle. Olivat omatoimisesti laskuttaneet postikulut minulta jälkeenpäin ja parin viikon päästä maksoivat polvareiden hinnan verran takaisin tililleni. Tämäkin vasta sen jälkeen kun olin rahojani kysellyt.
Olen 2004 vuodesta lähtien asioinut kyseisen liikkeen kanssa, ja on pakko todeta, että palvelun taso ja toimivuus on viime vuosien aikana laskenut radikaalisti. En sano että se olisi vieläkään huonoa, mutta se vaan oli paljon parempaa muutama vuosi sitten.
Parcelforce ja Royal Mail on samaa puljua.
Vedä käteen, älä turpaan!
ParcelForce on syvältä hanurista ja poikittain.
Tilaus tehty 02.11.2010 eilen kl. 22.23 mun paketti on saapunut Suomeen, TODELLA HIDASTA PALVELUA! Villinlännen PonyExpress olisi kyllä varteenotettava vaihtoehto![]()
HC Andersen muokkasi tätä : 11.11.2010 at 00.02 Syy: vuorokausi vaihtui...
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Kirjanmerkit