Hei, laittakaa ihmeessä tuo torstain Mustavuoren lähtökin FillarikalenteriinVäkeä on alkanut olla niin tolkuttoman paljon (!!!) pk-seudun lenkeillä, että "painetta" on syytä purkaa entistä useamman lähtöpaikan/ajan muodossa...
j.k. Olen joskus pohtinut, btw, että ehkä sellainen lähtöjärjestys olisi järkevä, että ekax lähtisivät "kilpakuntoilijat" (ts. keskari +32-35) ja tokax, esim. puoli tuntia myöhemin samasta paikasta, "kuntoilijat" (n. 28-30 km/h) tms. Tällä tavalla menetellen liikenenturvallisuuden kannalta ongelmalliset isot pääjoukot (+15-20 kuskia, tai enemmänkin...) pilkkoutuisivat luontevasti pienemmiksi. Ja pienemmät ryhmät olisivat myös ajajille mukavampia & miellyttävämpiä ajaa, kun ei tulisi "haitariefektiä", ts. ruuhkautumisia/ hidastuksia/ kiihdytyksiä niin helposti...

Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa Alkujaan tämän lähetti Pekka Sirkiä
 Alkujaan tämän lähetti Pekka Sirkiä

. Itse kun en ole vielä käytännössä ryhmäajoa harrastanut (teoria sitten erikseen).
 . Itse kun en ole vielä käytännössä ryhmäajoa harrastanut (teoria sitten erikseen). (olettaen tietenkin, että rhubarb saa huomiseksi jonkinmoisen ajoporukan kasatuksi
 (olettaen tietenkin, että rhubarb saa huomiseksi jonkinmoisen ajoporukan kasatuksi  

(tähänhän voisi samantein postata HePon sivulta löytyvät lenkkiohjeet
 (tähänhän voisi samantein postata HePon sivulta löytyvät lenkkiohjeet  

Kirjanmerkit