GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 42 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 40 41 42 43 44 52 92 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.231 - 1.260 / 2922

Aihe: Pyöräilijöiden tervehtiminen

Pitkästä aikaa kävin ajamassa Mustavuoresta Boxin lenkin ja täytyy sanoa että tervehtimisprosentti oli masentavan huono - tuli jokseenkin urpo olo kun kisakamppeissa painelin täysiä hanska pystyssä ja vastaukseksi sai yli puolelta (yht n.15 kpl) vain tyhjiä katseita. No toivottavasti syynä oli vain että menin ohitse niin sairaan kovaa

Meinas unohtua, mutta moikkasin tänään Bianchilla vastaan tullutta rouvashenkilöä Kehä 2:en itäpuolella.
    Still rides with 26er

Metsähiippari Guest
    Ei ihan ehkä kuulu aiheeseen, mutta:

Suuret kiitokset sille Focus-pyöräilijälle, joka eilen perjantaina pysähtyi kohdalleni Helsingin Kuusisaaressa taluttaessani Konaani etukumi tyhjänä ja antoi minulle sisäkumin, jotta pääsin jatkamaan matkaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake Blues Katso viesti
    ... HD-miehet moikkaa vain HD-miehiä.....
    Ähäpäs.
    Päivän lenkillä kaikki (2) vastaan tullutta fillaristia moikkasivat iloisesti ja neljä H-D kuskia ja niiden takapenkkiläiset vaikka mulla oli siklokrossi alla maantienlaidassa
    Morotusprosentti oli siis pitkälle liki tonnia...

Omia huomioita eri pyörien kanssa:
    - löysät ajoshortsit: ei tervehditä
    - alle kymmenkiloinen krossari suoralla tangolla tarakan kanssa: ei tervehditä
    - vanha alle hajoava maantiepyörä: tervehditään
    - "uusi" kilpuri ilman lisätankoja: tervehditään
    - "uusi" kilpuri lisätankojen kanssa: silloin tällöin tervehditään
    - "uusi" kilpuri etulaukun kanssa: katsellaan kiivaasti muualle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake Blues Katso viesti

Sama keskustelu käydään prätkä-piireissä. HD-miehet moikkaa vain HD-miehiä. Yamahakuskit moikkaa kaikkia motoristeja paitsi skootterikuskeja. Vespakuskit moikkailee taas ...... jne
    .
    Kyllä toi on jo vanha käytäntö. HD kuskeista 95% moikkailee. Pois voi lukea %-jengiläiset ( joita en itsekkään moikkaa ) ja sitten muutama kopterikuski. Näin ainakin näillä pirkanmaan teillä.

Eilen moikkasin ohittamani Neidon ( bianchi ) kangasalla. Tosin itse ajelin moottoripyörää. Ei HÄN moikannut
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Kopteri menee nurin, jos irrottaa toisen käden tangosta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Kyllä toi on jo vanha käytäntö. HD kuskeista 95% moikkailee. Pois voi lukea %-jengiläiset Tosin itse ajelin moottoripyörää.
    Jos sua moikataan niin veikkaan että sulla on griminaali-pöörä eikä moottori pyörä.

Yx edesmenny hyvä "ystävä" mulle vaan sanoi että sen HD on Griminaali-pyörä kun siinä nyt sattu olemaan kaikkea lainvastaista.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Kerran eräs pyöräilijä moikkasi Kulosaaressa, mutta se sitten onkin jäänyt ainoaksi moikkailuksi noin 150km aikana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Jos sua moikataan niin veikkaan että sulla on griminaali-pöörä eikä moottori pyörä.

Yx edesmenny hyvä "ystävä" mulle vaan sanoi että sen HD on Griminaali-pyörä kun siinä nyt sattu olemaan kaikkea lainvastaista.
    Pyörä on 1800cc japsicustomi ja ainoa griminaali osa on "suorat putket".
    Sano joskus yx HD-hemmo kun istuin samaan kahvipöytään , että siinä oikea "harrikkamies". Jouduin tuottaan pettymyksen kun sanoin , että korkeintaan pukeutumisen suhteen
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Pyörä on 1800cc japsicustomi ja ainoa griminaali osa on "suorat putket".
    Sano joskus yx HD-hemmo kun istuin samaan kahvipöytään , että siinä oikea "harrikkamies". Jouduin tuottaan pettymyksen kun sanoin , että korkeintaan pukeutumisen suhteen
    Hondako sulla on!

Naapurin Tero myi sellasen just pois,ja halavalla.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Suzuki M 1800 R
    On se vähän piristetty n. 25 pollee vääntöö n. 170....180nm.

Suzuki M 1800 R
    On se vähän piristetty n. 25 pollee vääntöö n. 170....180nm.
    Tässä meidän pihassa on pari tai kolme nopeeta,Hajabusa,Kavan R ja yx Honda 1400 turbo jatketulla takaswingillä. kyytiä löytyy.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Vähän eri pyöriä joo. Hajabusaa on tullu koitettua , mutta ei mun ajoon. Taitais kortti muutenkin olla helposti katkolla .
    Voi olla , että HD hemmot ei kyykkypyöriä noteraa.

Mikäs niistä sun on , vai kaikki ?

Mikäs niistä sun on , vai kaikki ?
    Ei mikään,ennen tuli ajettua nyt ei viitti.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Ei tarttenu 3h reissulla paljon ressailla tervehtimisistä Ei näkyny muita sotkijoita mailla ei halmeilla. No, kyllämä mä yhelle poron kantturalle nostin kättä vasiten, säikähti ja ryntäsi paniikissa pusikkoon
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Moikkasin eilen tyhjällä pikatiellä vastaan tullutta mummua, kun se sotki kovaa ja oli niin sporttisen näköinen pöllölaseissaan ja kireessä huivissaan.

Onko muuten eroa alku- ja loppukesän moikkailuissa? Kun on itse vasta siirtynyt maantien reunalle, niin ei oo kokemusta.

Nääs prätkällä näyttäisi, että loppukesässä ei jengiltä nouse enää kuin vähän sormet joka kolmannelta, kun alkukesästä oli lähes jokaisella lapa pystyssä ja suu korvissa..

J.S. Guest
    Pyöräilyn etikettisääntöjä aloittelijalle -ketjusta lainattua:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti

6. Karvajalkaiset sukkistelijat ovat teeskentelijöitä.
    7. Maantielenkille ei lähdetä reppu selässä.
    Nyt selvis miks mulle ei moikata lenkeillä.

Mä en lähde lenkille reppu selässä (hiostaa eikä sitä kuitenkaan ehdi kaivella) mutta työmatkalla on kyllä ja silloin tapahtuu suurin osa moikkailuista.

Tänään tuli moikattua maantiepyöräilijää ja se vielä morjesti takasin! Harvemmin maantiepyörällä nostetaan kättä maasturi kuskille!

Kuopiossa oli tänään aika heikko prosentti. Mutta Seppo sentään tervehti.

Haimoossa ainoa vastaantulija tänään Halti-takki päällä ja vastasi moikkailuun.
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Franz_Koopa Guest
    keskisormi on veljeyden merkki

Kouvolassa tuli viimeviikolla joku päivä ekaa kertaa maasturilla joku vastaan polulla. Itse menin alamäkeen, ja kaveri tuli ylämäkeen vastaan melkein yhtä kovaa. Kyllähän siinä nyökättiin molemmin puolin.

Kiitoksia vaan sille sinipaitaiselle maasturikuskille Tampereen Turtolankadulla, joka oli ensimmäinen, joka minua moikkasi nostamalla roheasti lavan pystyyn. Itse kerkesin vain nyökkäämään, kun häkeltyi sen verran tilanteesta. Näköjään se alla oleva pyörä vaikuttaa asiaan.

Tänään oli Jorvin mäessä samaan aikaan Saecon tiimissä ajava kaveri. Et moikannut. Olisin peitonnut sut mäkikirissä, mutta kun mulla oli jo kaks nousua alla.

Sidi2 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    ...mutta kun mulla oli jo kaks nousua alla.
    Putkelle vai?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sidi2 Katso viesti
    Putkelle vai?
    Äläs nyt vähättele kaverin suoritusta, se on kova homma nousta putkelle kaksi kertaa peräkkäin. Ei siihen joka jannu pysty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PHI Katso viesti
    se on kova homma nousta putkelle kaksi kertaa peräkkäin. Ei siihen joka jannu pysty.
    Riippuu aikavälistä, etäisyydestä ja kestosta.

Uudella Porvoontiellä oli tänään harrastajia tungokseen asti. Tjenarea tuli tasaiseen tahtiin. En pitänyt kirjaa - ai niin, baanalla oli pari friiduakin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •