Minulla on ylimääräisenä kuvien mukainen haarukka, joka tuli erään pyörän mukana, mutta ei ole kyseisen pyörän haarukka. Osaisiko joku sanoa, mistä vehkeestä tai mikä haarukka tuo on? Helpottaisi osan myyntiä, kun tietäisi mikä osa on kyseessä.
![]()
Minulla on ylimääräisenä kuvien mukainen haarukka, joka tuli erään pyörän mukana, mutta ei ole kyseisen pyörän haarukka. Osaisiko joku sanoa, mistä vehkeestä tai mikä haarukka tuo on? Helpottaisi osan myyntiä, kun tietäisi mikä osa on kyseessä.
![]()
Mitä väliä sillä on myynnin kannalta? Listaat vain oleelliset asiat: akseli-kruunu mitta, onko suora vai kartio emäputki ja emäputken mitta. Akselin leveys
Näin olen tehnytkin, mutta ilmeisesti sillä joillekin ostajille on väliä, koska useampi on sitä kysellyt. Ja lisäksi ihan yleisestä mielenkiinnosta kyselen.
https://www.salsacycles.com/collections/fat-tire
Ei ole iha mistä tahansa romu pyörästä. Noin tupla hintainen verrattu saksalaisiin vastaaviin.
^Samaa ensin vilkaistessa arvelin, mutta Salsan merkki on yleensä kompassikuvio tai chili, ei tuollainen käpy+tähti -kuvio. Pitäisi löytää tarkka vastaavuus, jotta voisi valmistajan sanoa..
En mä tota ainakaan Salsaksi tunnista, enkä samanlaista ainakaan hakemalla löytänyt mistään Muklukista tai Beargreasesta. Aika karun näköinen toi kruunun seutu ja kaikki Salsat mitä löysin on nätimpiä.
Olisko Timeless?
Itellä tuli ekana xxl white mieleen. Eikö muka google kuvahaulla löydy tuo logo?
Toi pyytämäsi 50€ on kyllä oikea hinta. Ei luulis siinä hintaluokassa merkillä olevan väliä.
Timeless tuo on.
Niinpä näyttää olevan Timeless pyörästä. Kiitos tunnistajille! Kuvahaku ei logoa löytänyt, vaikka useammalla paremmalla logon kuvalla yritin.
Ihminen oli taas konetta fiksumpi.
Oli intuitio, pitää pyytää Asta Raamilta rahat takaisin.
Kirjanmerkit