FanticElectrobikeHelkamaContinentalGarminHuntteri
Näyttää tulokset 1 - 19 / 19

Aihe: We Ride Flanders 2025 (Tour of Flanders)

  1. #1
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.962

    We Ride Flanders 2025 (Tour of Flanders)

    Jo pari vuotta on ollut suunnitelmana suunnata Hollantiin/Belgiaan 2025 viettämään 20-vuotisjuhlaa vaimon kanssa. Tapasin siis vaimoni Rotterdamissa opiskelijavaihdossa 2005 ja sen jälkeen on matka vienyt tänne Kanadan keskilänteen, Winnipegiin. Kun reissu on vain parin viikon päässä, niin reissusuunnitelma alkaa olemaan pääosin valmis, eli laitetaan nyt tännekin jakoon kun fillari-kontenttia kuitenkin on aika paljon.

    Lennet
    ään Winnipegistä Amsterdamiin 2-3.4, eli laskeudutaan Amsterdamiin 3.4 aamulla. Ensimmäinen yo vietetään Amsterdamissa W hotellissa kun miksipä ei, vaikka tommoset fiinimmät kaupunkihotellit eivät olekaan ihan se "meidän juttu". Paikallistuntevat kaverit ovat kehuneet W:n ravintolaa, niin siinä jetlagia potiessa voi ainakin syodä hyvin. 4.4 aamulla treffataan meidän kaveri, joka on Amsterdamissa sapattivapaalla kirjoittamassa kirjaa mennoniittimarttyyreista. Pakataan neljä nuppia ja kolme fillaria vuokrapakuun ja nokka kohti Oudenaardea. Oudenaarden lähellä majoitutaan vanhassa tuulimyllyssä Horebeken kylässä, ja toivottavasti majoitus on sekä lämmin että kuiva.

    5.4 ajan kaverin ja h
    änen 17-v pojan kanssa 179km We Ride Flanders kuntoajon meidän lähimpien 16 000 ystävän kanssa. Vaikuttaa hieman hasardilta, mutta eikohän se porukka mahdu sinne maanteille ja kinttupoluille kun on porrastettu lähto. Mulla ei ole oikein mitään hajua, että mitä on odotettavissa, pitäisi ehkä päättää, että lähdenko maasto- vai maantiekengillä matkaan kun voisi kuvitella joissakin mäissä olevan vähän ruuhkaa. Keli saattaa olla kaikkea räntäsateen ja kauniin kevätkelin välillä, niin pitää varmaan pakata lämmintäkin vaatetta mukaan. Päädyin 179km matkaan koska Muur pitäisi olla osa tota reittiä ja se mäki on tällaiselle ysärillä fillarointia fanittaneelle vähän pakollinen. Pidempi matka ei kiinnosta, koska siinä olisi se ~60km tasamaata ja huonossa kelissä (tai hyvässäkin) toi 179 on varmasti tarpeeksi. Toivottavasti onnistutaan ajamaan tolla meidän 3 hengen porukalla, ei mitään hampaat irvessä vääntoä, vaan enempi turistimeininkiä. Ja toivottavasti selvitään ilman havereita. Veikkaisin, että suihku ja olut maistuu ton lenkin jälkeen. Vaimo viettää ton lenkin ajan inhimillisemmissä oloissa jossain kahvilassa tai terassilla kirjan kanssa.

    6.4 fanitetaan sitten prohvien kisaa. Holleweg ja Kerkgate on ihan majapaikan vieress
    ä, niin jossain siinä varmaan tulee kateltua ihan ensin, ja sitten suunnataan Paterbergille loppukisaksi. Tai pitää vähän katella, että miten menee kun saavat reittikartan ja aikataulut julkaistuksi. Pitää nähä sekä naisten että miesten kisa, niin ehkä joutuu vetämään pientä munaravia paikasta toiseen. Tietty keli vaikuttaa myos siihen miten ollaan reitin varrella. Jos on kaunis ilma, niin siinä voisi painaa suoraan Paterbergille tai Kwaremontille viettämään picniciä. Toivottavasti ainakin MVDP ja Pogi ovat kovassa iskussa ja miksei myos WVA jos saa Tour-vastuultaan vähän loysää. Kisan jälkeen ehkä ihmettelemään Oudenaardeen josko olisi jotain jatkobileitä.

    7.4 sitten takaisin Amsterdamiin, kaverit k
    ämpilleen ja minä vaimon kanssa junalla Rotterdamiin.

    Rotterdamissa majoitutaan 7-15.4 l
    ähellä muinaista opiskelijakämppää. Hotelli vaikuttaa asialliselta, mutta hinta on vähän edullisen tuntuinen. Pientä tiedustelutietoa mulla on tosta hotellista kun kaveri on majoittunut siinä pari kertaa ja pitäisi olla ihan OK. Lidl kätevästi alakerrassa. Viikko tulee varmaan vietettyä haahuillessa Rotterdam-Den Haag-Amsterdam akselilla. Suomesta on ehkä tulossa kavereita moikkaamaan meitä, eli pitää katella miten menee. Pari kertaa pitäisi käydä ajelemassa vanhoja lenkkipolkuja ja ainakin vähän kaupunkipyoräilemässä.

    13.4 hyp
    ätään taas vuokra-auton kyytiin ja nokka kohti Ranskan maaseutua. Suunnitelmissa olisi katsoa Paris-Roubaix Carrefour De l'arbre mukulakivisektorilla. Varmaan lähdetään tien päälle melko aikaisin ettei tarvitse juosta missään savipellolla ainakaan kovin pitkää matkaa. Taisin joskus 25 vuotta sitten ajaa kermiksen yhdellä mukulakivisektorilla, eli toi on aivan vierasta seutua mulle, niin pitää varmaan opiskella karttoja, mahdollisia parkkipaikkoja yms. ennen tien varteen rynnimistä. Jos sataa, niin pitää yrittää valloittaa joku muu paikka kuin savipelto. Suunnitelmana olisi olla reitin varressa 2h ennen nopeinta aikataulua. Onko kenelläkään mitään hajua, että onko Carrefour de l'Arbren varrella yleensä videoskriiniä? En tiedä uskallanko edes harkita Arenberg-l'Arbre tuplaa koska en tunne seutua. Tulee pitkä päivä, mutta mikäs siinä.

    Kotiin 15.4 ja takaisin duuniin 16.4 toipumaan lomasta.

    Reissuraportti sitten reissun j
    älkeen.
    6.7 WTF/kg


  2. #2
    Ijsselmeerin pato oli mielenkiintoinen kokemus, rannaton meri kummallakin puolella melkein koko ajan. Iso lauma "tavallisen" näköisiä pyöräilijöitä tuli vastaan, olivat lukeneet sääennustuksen ja heillä oli myötätuuli. Pato kyllä suojasi ajoittain aika hyvin tuulelta, puolessavälissä oli ihan mielenkiintoinen museo jossa kerrottiin maan nopeasta laskusta melkein 1000 vuotta sitten ja Hollannin patoamisprojekteista.

  3. #3
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.962
    2025 reitit on julkaistu nettisivuilla ja matka lyhentynyt 158 kilometriin, mutta toi reitti näkojään sisältää eniten "erikoistilanteita", eli mukulaa ja mäkeä. Paddestraatista lähtien sama reitti kuin pidempi 229km, mutta sitä ennen reitillä on kaksi mäkeä ja kolme mukulakivipätkää. Eikohän tossakin ole ihan riittävästi ajettavaa.

    https://werideflanders.com/en/course/
    6.7 WTF/kg


  4. #4
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.492
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti

    Reissuraportti sitten reissun jälkeen]
    Jään odottelemaan raporttia.

    Tämäkin tapahtuma on mun ämpärilistalla. Kun ikää on yli 60-vuotta, pitäisi varmaan alkaa tehdä konkreettisia tekoja sen eteen. Ehkä siis ensi vuonna. Rapsa tulee siis tarpeeseen.

    Ja näyttäisi olevan 179km vaihtoehdossa mukana kaikki herkut, eli rusinat pullasta.

  5. #5
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.962
    Ensi viikolla olisi lähto eikä enää puutu kuin pyoränkuljetuslaukku. Autovuokraamo soitteli ja yritti suostutella vaihtamaan vuokrakiesin pakusta johonkin farmariin tai "katumaasturiin", mutta saatoin onnistua vakuuttamaan, että paku pitää olla. Saa nähdä mitä ne tyrkyttää kun menen noutamaan vuokra-autoa, odotan jotain hollantilaista keissiä tähän asiaan niin on iloinen yllätys jos menee mun suunnitelman mukaan. Toisaalla tuli kysymys, että miksi emme kulje junalla kun junalla pääsee kuitenkin Amsterdamista Oudenaardeen. Hinta on yksi syy, matka-aika toinen, kolmas on että kamojen ronttaaminen junissa ei oikein houkuta ja neljäs on se, ettei majoituta Oudenaardessa vaan Avelgemissa. Juna on suunnilleen samanhintainen, tai kalliimpi kuin vuokra-auto ja parhaimmillaankin matka-aika on noin tunnin pidempi yhteen suuntaan.

    T
    äkäläisen junnulupauksen piti alunperin ajaa U23 Paris-Roubaix, mutta suunnitelma muuttui ja hän ajaa U23 Liege-Bastogne-Liegen seuraavana viikonloppuna. Olisi ollut kiva nähdä kaveri kisaamassa, mutta Liege sopii hänelle paljon mukulakiviä paremmin.
    6.7 WTF/kg


  6. #6
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.492
    Ja sitten se raportti.


    ???? Minäkö malttamaton?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.962
    Koita malttaa vielä hetki. Olen tällä hetkellä vaimon kanssa Rotterdamissa 20-v juhlakiertueella ja ajattelin kirjailla ihan tietokoneella kunhan palataan kotiin ensi viikolla.

    pienenä spoilerina, ei varmaan olisi voinut olla parempi keli tapahtumalle.
    6.7 WTF/kg


  8. #8
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.962
    No nyt ollaan kotiuduttu, niin kirjotellaan juttua.

    Pitkä intro, eli asiaan vähän alempana.

    Matkaan lähdettiin 2.4 ylläolevan suunnitelman mukaisesti. Kentällä istuin parissa Teams-palaverissa kun sillä hetkellä oli vähän erikoistilannetta toissä ja kuulin Toronton porukoilta, että melkoinen lumimyräkkä siellä päällä. Siitä alkoi sitten pienoinen lomanalkuseikkailu. Ensimmäinen lento peruttiin ihan suorilta siinä vaiheessa kuin koneeseennnousun olisi pitänyt alkaa, koska Toronton kenttä oli laitettu kiinni. No siitä alkoi sitten uudelleenreititys ja lopulta meille loytyi paikka illan Toronton koneeseen ja sillä olisi vielä ehtinyt viimeiseen Atlantin ylittävään koneeseen, tosin ekstrastopilla Heathrowssa. No ei siinä mitään, päästäisiin Amsterdamiin 6 tuntia myohässä. Eihän se sitten mennyt ihan suunnitelman mukaan, vaan lento myohästyi entisestään ja sitten vielä kapteenilla/perämiehellä tuli päivätunnit täyteen ja joutuivat haeskelemaan uutta kuskia. Näytti kuitenkin siltä, että vielä ehdittäisiin, eli eikun koneeseen. No ei ehditty, eikä jatkolento odottanut vaikka meitä taisi olla joku 30 menossa sillä koneella. Onneksi Air Canada kuitenkin järkkäsi meille hotellin, koska seuraava reititys oli vasta seuraavana iltana. Nukuttiin siis yo Quality Inn lukaalissa Ontarion Bramptonissa katsellen jonkun logistiikkafirman takapihaa sen sijaan että oltaisiin nukuttu Marriottissa Amsterdamissa. Selvennykseksi, emme koskaan majoitu kalliissa hotelleissa, mutta nyt oli 20-v vuosipäivän kunniaksi hyvä paikka torsätä. Hotellista piti lähteä kello 11:00, niin suunnattiin kentälle loungeen juomaan kaljaa ja syomään pariksi tunniksi.

    Idyllinen maisema Bramptonista.




    P
    äästiin kuitenkin Amsterdamiin 4.4. aamulla, laukut ja fillari tulivat nopeasti, saatiin vuokra Vito alle ja nokka kohti Oudenaardea. Todella iso bonus oli, että mun kaveri oli jetlagittomana kuskina.

    Saavuttiin Oudenaardeen iltap
    äivällä, vastassa varsin kesäinen +22 aurinkoinen keli ja poimimme osallistujapaketit "kisakeskukselta". Siellä oli pienimuotoinen tapahtumamessu, paikallista ruokaa (ranskiksia) ja juomaa (Maes olutta), muttemme jääneet asiaa ihmettelemään. Seuraava stoppi oli meidän B&B, tosin vain yhdellä B:llä. Paikka loytyi helposti vähän matkaa Kerkhoven länsipuolelta ja saimme purettua kamat. Sitten tietty ruokakauppaan, joka (Delhaize) loytyi läheisestä Kluisbergenistä. Valikoima oli erinomainen ja tuli ostettua vähän erittäin hyvälaatuista valmisruokaa kun ketään ei oikein kiinnostanut alkaa kokkaamaan. Takaisin majapaikkaan fillareita kasaamaan, ei aiheuttanut mitään erikoistilanteita, perus Evoc teki hommansa hienosti. Ruokaa ja pari bisseä naamaan, ja koitettiin jaksaa olla hereillä iltakymmenen yli.





    5.4 aamulla kello oli soittamassa kello 6:00 ja tuli nukuttua yll
    ättävän hyvin. Pientä aamupalaa ja muita aamurutiineja ja lähdimme kaverini Chrisin ja hänen pojan Marcuksen kanssa ajelemaan lähtopaikan suuntaan. Matkalla loytyi muutamia paikallisia seurattavaksi, mikä oli hyvä, koska maalisuora oli suljettu ja piti hieman kierellä että loytyi perille. jälkiviisaana ja ohjeena muille jos lähtopaikka on Oudenaarden torilla, että sinne voi mennä suoraan, ei tarvitse kiertää "kisakeskus" Qubuksen kautta.

    Aamulla keli oli vähän viileä, mutta sääennuste lupasi taas lämmintä ja aurinkoista päivää.



    Startattiin sen starttiaallon mukana mikä sattui juuri lähtemään kun päästiin torille, eli ei muuta kuin matkaan kohti ensimmäistä mäkeä, eli Wolvenbergia. Se olikin ihan hyvä nyppylä että pääsi kokeilemaan mikä oli päivän vireystila. Vireystilahan ei ollut kummoinen, mutta onneksi emme olleet jäniksen selässä vaan meidän kolmen porukan oli tarkoitus kokoontua joka mäen jälkeen ja ajella välipätkät suht iisisti. Wolvenbergin jälkeen tuli pitkät pätkät mukulaa, eli Holleweg, Karel Martelstraat ja Jagerij. Mukulat oli hyvä paikka testata että oliko kaikki palikat vedetty sopivaan momenttiin.

    T
    ämän "tulikasteen" jälkeen päästiin sitten haeskelemaan sopivanvauhtista porukkaa. Porukkaahan oli reitillä aikalailla yhtenä solkena, eli hemmetisti, ja pääsääntoisesti porukka oli todella hidasta. Varsinkin yllätti Belgien hitaus mukulakivillä ja toinen yllätyksenaihe oli se, että porukka ajoi niin siivosti.

    Seuraava m
    äki oli Molenberg mihin tuli TV:stä tutusti lähdettyä suunnilleen kävelyvauhdista ja Molenbergiä seurasi Paddestraat, jota kokeilimme ajaa vähän napakampaa vauhtia. Chris koki menon Paddestraatilla vähän hapokkaaksi, niin sovimme ottavamme mäkien ja mukuloiden jälkeen ekstraiisisti ettei Chris jää liian kauas.

    Min
    ä ite ja Marcus Paddestraatilla.

    OJ muokkasi tätä : 17.04.2025 at 15.24
    6.7 WTF/kg


  9. #9
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.962
    Velzeken huoltopisteen jälkeen suuntasimme kohti Geraardsbergeniä, matkalla mainittavina Tenbosse (muistaakseni) ja Haaghoek. Haaghoekin ajoimme Marcuksen kanssa vähän vauhdikkaammin mikä oli todella hauskaa koska tuli ihan vauhdintunne setämiehellekin. Tenbosse puolestaan oli yllättävän nihkeä, joko mäen vuoksi tai sitten jetlag painoi vähän enemmän. Geraardsbergenissä ajoimme kappelia kohti pohjoisesta, eli ei sitä "normaalia" kisassa käytettävää reittiä ja sanoisin että sitä nousua oli aika reippaasti ennen mukulan alkua. Kapelmuur ei sitten ollut kovin paha, mutta ryysis siellä huipulla oli sitä luokaa, että laskettelimme huoltopisteelle täyttämään pullot ja pisulle.

    Seuraavaksi oli aika simppeli
    ä ajelua hyvässä järjestyksessä kohti Oudenaarden huoltoa, missä stopattiin pikaisesti täyttämään pullot ja sitten kohti Koppenbergia. Koppenbergin juurelle ajetaan pyorätietä pitkin ja pari sataa metriä ennen kylää meno stoppasi. Ensin ei mitään hajua, että mikä homma, jotkut kääntyivät takaisin. Porukka kuitenkin liikkui hyvin hitaasti, niin odoteltiin siellä ruuhkassa ja vähän lähemmäs päästyämme selvisi suman syy, järjestäjät päästivät porukkaa Koppenbergille pienemmissä ryhmissä ettei mäki tukkeudu ihan kokonaan. Koppenbergin juurella Chris sanoi mulle ja MArcukselle, ettei häntä tarvitse odotella mäen jälkeen. Koppenberg meni ajamalla yllättävän helposti. Ei kuivassa kelissä ollut mitään ongelmaa, mutta ainakin 80% pistivät kävellen.

    Koppenbergin juuren ruuhka



    Koppenbergin jälkeen tuli nopeasti Mariaborrestraatin mukula ja Steenbeekdries. Stationberg alas junaradalle ja Marcus oli vähän edellä, niin livahti junaradan yli just ennen tasoristeyksen hälyn alkua, niin siinä tuli pieni katko mitä jouduin ajamaan kiinni melkein Taaienbergin alkuun. Taaienbergissä oli sitten jotain hämminkiä, hälytysajoneuvoja mäessä jne. ja ajattivat meidät vasemman kautta mäen ohi. Jälkeenpäin selvisi, että hollantilainen pyoräilijä oli saanut sydäninfarktin (tms.) Taainebergissä ja hän menehtyi tämän seurauksena.

    Seuraava huolto oli Ronsessa, eli alettiin olemaan loppusuoralla. Huollon j
    älkeen ajettiin Oude Kruisberg ja tämä mäki oli livenä huomattavasti haastavampi kuin telkkarista tapittaessa. Mäen jälkeen Marcus pääsi taas vähän karkuun kun liikenteenohjaajat stoppasivat pyoräilijät isossa risteyksessä ja jouduin taas jahtaamaan Hotondin yli, missä sitten tuntui niitä ikäviä krampin merkkejä, jotka ovat monelle melko tuttuja. Sain Marcuksen kiinni Klijpeen laskevassa alamäessä ja sitten ajoimme Karnemelkbeekstraatin mäen aika iisisti. Tämä mäki oli ihan merkittävä nyppylä ja voisi toimia Ronden reitillä proffillakin. Mäen päällä jäätiin irstailemaan Red Bull stopilla hetkeksi ennen Nieuwe Kwaremontin laskua, jonka päällä myos ihmeteltiin kun seurueen naiset olivat kävelleet sinne saakka katselemaan menoa.

    Oude Kwaremontin juurella alkoi sitten meid
    än vapaa vauhti, tai Marcuksen, jotta hän sai vähän suunniteltua kynnystreeniä. Marcus lähti rynnimään mäkeä kuin vain 17-vuotias nuorimies voi rynniä ja siinä mäen alla ohitettiin Chris joka oli ohittanut meidät Red Bull tauon aikana, eli ei ollut montaa minuuttia meidän perässä. Marcus katosi näkopiiristä ja itse ajelin vaan Oude Kwaremontin reippaasti, mäki alas, sitten Paterberg mikä tuntui tässä vaiheessa päivää varsin hankalalta. Paterbergin laskussa ajoin muutaman nopeamman kuskin kiinni ja siitä loytyikin innokkaita vetomiehiä koko matkan maaliin saakka, eli ei tarvinnut laittaa omaa nenää tuuleen kertaakaan.

    Oude Kwaremontin huipulla, videolinkki



    Maalissa olin 7:02:17 ajassa, eli ei mitään kilvanajoa, enemmän kivanajoa. Lenkin jälkeen Peak Belgia hetki kun juotiin Jupilera pienistä muovimukeista Oudenaarden torilla. Marcus ei tykännyt oluesta, hyvä niin.



    Vahva suositus mun suunnasta jos tämmonen touhu kiinnostaa noin yleensä. Hienosti järjestetty, todella hienoa ajoa kaikilta, näin vain kolme kolaria/kaatunutta ja tiethän ovat aivan hemmetin hienoja pyoräilyyn. Majoitus alueella on toki kortilla, niin suosittelen varaamaan majoituksen hyvissäajoin ellei pieni autoilu lähemmäs Oudenaardea haittaa. Gentissä on paljon majoitusta, eli ei mitenkään mahdoton majailla siellä. En osaa sanoa itse tapahtuman parkkipaikoista, monet näkyivät parkkeeraavan kauemmaskin Oudenaardesta ja fillaroivan sen 5-10km paikalle.

    Seuraavaksi tulee fanituspäiväraportti...
    6.7 WTF/kg


  10. #10
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    3.569
    Hyvää sisältöä siinä. Thnx.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

  11. #11
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.674
    Todella hyvä raporttia. Mites Giant toimi?

  12. #12
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.962
    Giant toimi oikein loistavasti. Meni mukulakivet oikein kivasti ja tuntui nopealta, mutta kuski oli valitettavasti pieni pullonkaula suorituskyvyn saralla. Runko on sivusuunnassa huomattavasti vanhaa TCR:ää jäykempi ja se on tällaiselle paksulle pojalle oikein hyvä.

    Piti vähän tutkailla, niin se oli Berendries eikä Tenbosse mikä oli vaikealta tuntuva mäki ennen Muuria.

    Tommosessa ryhm
    äajossa ja jyrkissä mäissä tulee kyllä ajettua ihan hyviä tehoja melkein huomaamatta. Samanlaisten tehojen ajaminen yksin ja tasamaalla ei olisi läheskään yhtä helppoa.
    6.7 WTF/kg


  13. #13
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.962
    Fanituspäivä oli sitten sunnuntaina. Heräiltiin suht ajoissa ja suunnattiin kävellen Oude Kwaremontille, tähtäimessä olla aidalla roikkumassa kello 10:00 eli sopivat kolmisen tuntia ennen kisailijoiden tuloa. Ei oltu ainoat matkalaiset, vaan porukkaa oli ihan hyvin liikkeellä katselumestoille jo 9:30. Eipä siinä mitään, onneksi oli matkajuomaa myytävänä tienvarressa ettei nesteytys vaarantunut.

    Van De Wallen teurastamon myyntipiste Kluisbergeniss
    ä




    Kwaremontin oluella oli kattavat juottopisteet Oude Kwaremontin juurella







    Leirintäaluetta Oude Kwaremontin varrella

    http://<a href="https://flic.kr/p/2q...&#91;/IMG]</a>


    Kylä ihan itse.




    Ihan hyvin oli porukkaa jo aikaisin liikkeellä. Poliisit sulkevat alueen kun päättävät kapasiteetin olevan täynnä, eli ihan viimetinkaan ei kannata jättää.




    Kwaremontin kylässä meidän porukan nesteytystauko.



    Sikaosastolla hyvin porukkaa, mut ei se mitään kun ollaan enemmän sikaostastoa kuin 400 euron lipuilla "ilmaista" skumppaa teltoissa lipittäviä, mutta hyvä että on tarjontaa.



    Pro ukot tokaa kertaa Kwaremontilla. Videolinkki.

    https://gopro.com/v/WlXlXMDBgon6n

    Oluenmyyntipisteillä oli aika kiireinen päivä eikä ilmeisesti mitään myyntirajoituksia kun yksi heppu osti mun todistamana kaksi kertaa 15 oluen setin....oletettavasti 6,6% Kwaremonttia.



    Ja se hyvin reipas kaljan kaataminen sitten myos näkyi. Olen Suomessa kasvanut ja ongelmallisen alkoholisuhteen omaava itsekin, mutta hyvänen aika miten Belgialaiset vetivät sitä bisseä. Siellä oli useampikin aivan naamat ja oksentelemassa pitkin peltoa. Semmoinen vappu/uusivuosi/juhannusfestari meno, mutta keskellä päivää ja urheilutapahtumassa.



    Siinä meidän poppoo matkalla majapaikkaan. Vähän huono kuvakulma.




    Mun pitää kattoa miten saisi videoita lisättyä tänne ilman youtuben kautta kierrättämistä.
    6.7 WTF/kg


  14. #14
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.900
    Aivan loistava raportti! Kiitos!!!
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  15. #15
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.492
    Kannatti odottaa rapsaa, kiitos!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #16
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Mäen päällä jäätiin irstailemaan Red Bull stopilla hetkeksi ennen Nieuwe Kwaremontin laskua, jonka päällä myos ihmeteltiin kun seurueen naiset olivat kävelleet sinne saakka katselemaan
    Ehkä parhaat postaukset tältä vuodelta tähän mennessä.
    Yllä olevan pätkä piti lukasta pariin kertaan, mutta eihän siinä
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

  17. #17
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    16.513
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti

    Ja se hyvin reipas kaljan kaataminen sitten myos näkyi. Olen Suomessa kasvanut ja ongelmallisen alkoholisuhteen omaava itsekin, mutta hyvänen aika miten Belgialaiset vetivät sitä bisseä. Siellä oli useampikin aivan naamat ja oksentelemassa pitkin peltoa. Semmoinen vappu/uusivuosi/juhannusfestari meno, mutta keskellä päivää ja urheilutapahtumassa.


    Moni tosiaan ihmettelee niitä kaljan heittoja Poelin päälle, mutta kannattaa muistaa että tää on melkoinen "kansanjuhla" belgiassa.
    Vähän kuin suomalaiset juhannuksena katsomassa eukonkantoa sonkajärvellä.

  18. #18
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Iisalmi
    Viestit
    3.769
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Moni tosiaan ihmettelee niitä kaljan heittoja Poelin päälle, mutta kannattaa muistaa että tää on melkoinen "kansanjuhla" belgiassa.
    Vähän kuin suomalaiset juhannuksena katsomassa eukonkantoa sonkajärvellä.
    Pahoittelut lipsumisesta ohi aiheen kaljottelun puolelle, mutta oikeilla jäljillä olet Sonkajäven kansanjuhlasta. Jopa tapahtuman nimeä kantava kaljamerkki oli aikoinaan saatavilla
    Nykyisin vain pelkkä etiketti.

    https://www.antikvariaatti.net/tuotteet/444233

  19. #19
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    4.962
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SvaR Katso viesti
    Ehkä parhaat postaukset tältä vuodelta tähän mennessä.
    Yllä olevan pätkä piti lukasta pariin kertaan, mutta eihän siinä
    Ehkä pienenä tarkennuksena, minä olin irstas vanha setä.

    Mutta joo, on toi Flanderin ajo kyllä melkoinen kansanjuhla. Nyt on ehkä hivenen suunnitelmissa painua Belgiaan lasten kevätlomalla.
    6.7 WTF/kg


Samanlaisia aiheita

  1. 2025 uutuuksia
    By M A in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 178
    Viimeinen viesti: Eilen, 11.20
  2. Vuoden 2025 pyöräilykilometrit
    By px in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 44
    Viimeinen viesti: 21.04.2025, 23.39
  3. Likaanen Lakeus 16.-18.5.2025 ja Luminen Lakeus 1.3.2025
    By moukari in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 10.04.2025, 12.41
  4. Tour De Tuusulanjärvi 2025
    By Fillarihemmo in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 03.04.2025, 23.22
  5. Neuvoja kaivataan: We ride Flanders
    By Veivaaja in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 08.01.2017, 20.35

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •