Kyllä se vaatii noissa sisäisissä. Joko tehtaan tai sitten pitää itse askarrella jokin systeemi johtojen vientiä varten.
(kysymyksessä siis po. kuvat)
Kyllä se vaatii noissa sisäisissä. Joko tehtaan tai sitten pitää itse askarrella jokin systeemi johtojen vientiä varten.
(kysymyksessä siis po. kuvat)
^ Juuri noin, spacerien tarkoitus ei ole mitenkään suojata laakeria, jos olisi niin aivan erinlaisia olisivat.
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Tuossa JKO:n Grizlin kuvassa runkoa vasten tulevassa palikassa on kuminen heltta suojaamassa laakeria kaikelta paskalta ja vedeltä. Laakeri kun reilusti isompi kuin stemmi. Se on siis ihan syystä siihen suunniteltu.
Itse en kyllä viittisi laakeri paljaana ajella mutta toisaalta onhan merivaseliini halpaa.
On kyllä taas tasokasta neuvoa.
Kivasti muuten vesihiekka seos sekä hiekanjyvät hiertää noiden kuituisten canyoneiden laakerikuooia kun tarpeeksi ajaa sopivissa olosuhteissa laakerit paljaana. On tullut sekin nähtyä. Onneksi ei sentään kyse omasta pyörästä vaikka ei nuokaa kumiheltta systeemit 100% tiiviitä ole. Blokkaa se sentään enimmät ravat.
Sen verran tarkennan, että itse otin kantaa vain sisäisessä johdotuksissa tarvittaviin spacereihin tai vastaaviin
Ehkä kuva selventää tarvitaanko sitä vai ei Canyonissa. Sekä suojaamaan, johdottamiseen että sitä kautta myös stemmin kiinnitykseen.
![]()
Niin ja siis ymmärrän kyllä miksi jko haluaisi stackin pakollisten adaptereiden kanssa.
Tuo canyoni ehkä vähän huono esimerkki. Monissa nykyisissä roadeissa se laakerin yläpinta on yläputken pinnan alapuolella. Noissa se yläkupin/adapterin korkeus pitäisi kyllä kertoa.
Kirjanmerkit