^ Saako nykyään vanteita (siis kunnon vanteita) schräder venttiilillä? Se lienee tuon muc offin miinuspuoli?
^ Saako nykyään vanteita (siis kunnon vanteita) schräder venttiilillä? Se lienee tuon muc offin miinuspuoli?
Aika hyvä lupaus myös prestalle. Jotenkin luulen, että mittaustapa on eri kuin schwalbella. Vrt. autojen takakonttien tilavuus, toisen mittaa kattoon saakka ja toiset ikkunan alareunaan.
Jep. Saman verranhan tuosta ilmaa tulee, mitä prestaventtiilistä ilman sielua.
Tosiaan kiva, kun voit käyttää park toolin ruiskua litkujen tyhjentämiseen ja määrän tarkistukseen. Tuo ei onnistu jos putki ei ole alas auki.
Litkuhommiin tää on iha ok. https://www.ethirteen.com/products/q...l-plasma-valve
Mä olen Resevejä harkinnut mutta ehkä kannattaa ostaa kiekot Reserveltä, niin saa venttiilit kaupanpäälle![]()
Mä olen ottanut tavaksi säilyttää pyöriä ja irtokiekkoja siten, että venttiilin kohta on alhaalla: litkua ei makaa venttiilissä.
Mitäköhän teen väärin kun mulla ei ole mitään ongelmia prestojen ja litkujen kanssa?
Veikkaan kanssa että sähköpyörän on pakko liittyä tuohon jotenkin.
Vähäinen lihansyönti?
Moottori olet sinä.
Think for yourself, question authority!
Meidän jälkeemme hiljaisuus
Litkuista tiedä mutta urani aikana tainnut yksi Prestan venttiili vaurioitunut jotten en sen vuoksi ainakaan moisia tarvisi mutta jos tulevat myös sisurillisiin niin sitten mietiään asiaa uusiksi...
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
^En kyllä vuosiin ole uusissa vanteissa tavannut tuota isompaa reikää.
^ Tuota tavallaan tarkoitin, schraderin viimeksi tavannut kottikärryn venttiilinä.
Jos prestassa on kaksi tiivistyvää pintaa, niin montako on Big Boressa -että jos joku on huolissaan prestan mahdollisesta tiiviysongelmasta? Lisäksi Big Bore on purettava, jotta asennus kiekkoon onnistuu ja ilmeisesti venttiiliosan kiristämiseen tarvitaan kuusikoloavainta, jolle on oltava pääsy renkaan puolelta ->monimutkainen toteutus yksinkertaiseen asiaan. Kun tuollainen alkaa aikanaan jostain hiljaa sihistellä, niin litku sen toki tiivistää, mutta samalla taitaa liimata paketin kiinteäksi.
Ugh. Onneksi en ostanut noita. Oli kyllä lähellä.
Tiukkaan kiristetty prestakin liimautuu juurimutteria myöten tiukaksi paketiksi ajan kanssa, kun sinne litkua vähän pääsee väliin... Vasaralla joskus joutunut lyömään irti.
Joo. Ei se kuusiokolo siellä sen vuoksi ole että sitä on pakko käyttää. Ihan normaali venttiili se on alaosasta. Palloventtiilejä on ollut maailman sivu.
Mun mielestä tuo sydeemi on tosi fiksu, jos vaan tiivistyy nätisti lezynen kierrepäähän.
Tarttee käydä varustenetissä mutka.
Helpompi varmaan aukaista tuokin, kun litkusta jumittunut Prestan juurimutteri.
Tuo Lezynehomma kyllä kiinnostaa, kun sellainen lenkkipumppuna.
Niin siis fillmoren ja vielä enemmän big boren kanssa voi olla oikeasti ongelmia, jos pumppu ei tiivisty kunnolla. BIg borehan suhauttaa kaikki ilmat samantien taivaaseen, kun siihen sovittelee jotain vuotavaa pirkkapumppuaLezynen kanssa tuo voisi toimia oikeasti hyvin.
Pitäähän se venttiili ensin kiriä kehään kiinni. On noita kuusiokoloja sisäpuolella ihan normaaleissakin presta venttiileissä.
Meinaan siis sitä, että kun se venttiili on kiritty ensin kiinni, niin kyllä se paikallaan pysyy ja palloventtiilin saa ihan käsin pyörittämällä paikalleen ja pois.
Tosin ei sitä edes tarvitse poistaa. Sehän tuon koko big boren idea on.
Palapelihan se tämäkin on. Jonkin aikaa ollut jo markkinoilla. Miten lie pelaa? Eipä tuo Muc Off sen kummempi ole.
^tuosta kun sielua ei tarvitse kiertää irti, niin sitten kun se pitää vaihtaa uuteen, niin se ei enää irtoa. Sama toiminnallisuus saavutetaan aivan tavallisella venttiilillä.
Sitten on milkit-järjestelmä: on venttiliä, ruuttaa ja muuta.
Mulla on nää, tosin ei enää käytössä. Hyvin pruuttaa litkua tuosta läpi jos ei inserttiä tiellä. Mulla oli väärän pituset suhtessa vanteeseen, niin tuo ventiilin varsi törrötti alhaalta mennen tukkoon insertistä. Mietin jo niiden sahaamista lyhyemmäks kun muuten olivat kyllä hyvät.
Kirjanmerkit