Giant
Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 139

Aihe: Schwalbe Click Valve pikalukittava venttiili

^ Saako nykyään vanteita (siis kunnon vanteita) schräder venttiilillä? Se lienee tuon muc offin miinuspuoli?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maalinni Katso viesti
    ^ Saako nykyään vanteita (siis kunnon vanteita) schräder venttiilillä? Se lienee tuon muc offin miinuspuoli?
    Katso tuo kuva.

Edit: äh ei ollutkaan kaikki samassa kuvassa.

Aika hyvä lupaus myös prestalle. Jotenkin luulen, että mittaustapa on eri kuin schwalbella. Vrt. autojen takakonttien tilavuus, toisen mittaa kattoon saakka ja toiset ikkunan alareunaan.

Jep. Saman verranhan tuosta ilmaa tulee, mitä prestaventtiilistä ilman sielua.

Tosiaan kiva, kun voit käyttää park toolin ruiskua litkujen tyhjentämiseen ja määrän tarkistukseen. Tuo ei onnistu jos putki ei ole alas auki.

Mä olen Resevejä harkinnut mutta ehkä kannattaa ostaa kiekot Reserveltä, niin saa venttiilit kaupanpäälle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Tuo ei vaan poista sitä tunkeutuvan prestan ärsytystä.

Mä olen ottanut tavaksi säilyttää pyöriä ja irtokiekkoja siten, että venttiilin kohta on alhaalla: litkua ei makaa venttiilissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sivustakatsoja Katso viesti
    Mä olen ottanut tavaksi säilyttää pyöriä ja irtokiekkoja siten, että venttiilin kohta on alhaalla: litkua ei makaa venttiilissä.
    Tuo olisi kyllä viisasta.

Mitäköhän teen väärin kun mulla ei ole mitään ongelmia prestojen ja litkujen kanssa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bndit Katso viesti
    Mitäköhän teen väärin kun mulla ei ole mitään ongelmia prestojen ja litkujen kanssa?
    Sisärenkaat?

Veikkaan kanssa että sähköpyörän on pakko liittyä tuohon jotenkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MPS Katso viesti
    Sisärenkaat?
    Hahhaaaa Never

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vähäinen lihansyönti?
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

Litkuista tiedä mutta urani aikana tainnut yksi Prestan venttiili vaurioitunut jotten en sen vuoksi ainakaan moisia tarvisi mutta jos tulevat myös sisurillisiin niin sitten mietiään asiaa uusiksi...
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maalinni Katso viesti
    Schrader-vanteet tehdään Presta-vanteesta poralla. Ja takaisin Prestaan sitten sovitusholkilla. Tätä en suosittele kenellekkään, jo prestan reikä on heikoin kohta vanteesta.

^En kyllä vuosiin ole uusissa vanteissa tavannut tuota isompaa reikää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^En kyllä vuosiin ole uusissa vanteissa tavannut tuota isompaa reikää.
    Koska sellaiselle ei ole tarvetta. Jos Presta-venttiili on jolle kulle isokin ongelma niin pitää sanoa että silloin on elämässä kaikki hyvin.

^ Tuota tavallaan tarkoitin, schraderin viimeksi tavannut kottikärryn venttiilinä.

Jos prestassa on kaksi tiivistyvää pintaa, niin montako on Big Boressa -että jos joku on huolissaan prestan mahdollisesta tiiviysongelmasta? Lisäksi Big Bore on purettava, jotta asennus kiekkoon onnistuu ja ilmeisesti venttiiliosan kiristämiseen tarvitaan kuusikoloavainta, jolle on oltava pääsy renkaan puolelta ->monimutkainen toteutus yksinkertaiseen asiaan. Kun tuollainen alkaa aikanaan jostain hiljaa sihistellä, niin litku sen toki tiivistää, mutta samalla taitaa liimata paketin kiinteäksi.

Ugh. Onneksi en ostanut noita. Oli kyllä lähellä.

Tiukkaan kiristetty prestakin liimautuu juurimutteria myöten tiukaksi paketiksi ajan kanssa, kun sinne litkua vähän pääsee väliin... Vasaralla joskus joutunut lyömään irti.

Joo. Ei se kuusiokolo siellä sen vuoksi ole että sitä on pakko käyttää. Ihan normaali venttiili se on alaosasta. Palloventtiilejä on ollut maailman sivu.
    Mun mielestä tuo sydeemi on tosi fiksu, jos vaan tiivistyy nätisti lezynen kierrepäähän.

Tarttee käydä varustenetissä mutka.

Helpompi varmaan aukaista tuokin, kun litkusta jumittunut Prestan juurimutteri.

Tuo Lezynehomma kyllä kiinnostaa, kun sellainen lenkkipumppuna.

Niin siis fillmoren ja vielä enemmän big boren kanssa voi olla oikeasti ongelmia, jos pumppu ei tiivisty kunnolla. BIg borehan suhauttaa kaikki ilmat samantien taivaaseen, kun siihen sovittelee jotain vuotavaa pirkkapumppua Lezynen kanssa tuo voisi toimia oikeasti hyvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Joo. Ei se kuusiokolo siellä sen vuoksi ole että sitä on pakko käyttää. Ihan normaali venttiili se on alaosasta. Palloventtiilejä on ollut maailman sivu.
    Mun mielestä tuo sydeemi on tosi fiksu, jos vaan tiivistyy nätisti lezynen kierrepäähän.

Tarttee käydä varustenetissä mutka.
    Kuusiokolo on siellä, että saat asennuksen jälkeen kiristettyä palloventtiilin paikalleen.

Musta toi Big Bore näyttää enemmän alibabasta tilatulta, kuin vakavan tuotekehityksen tulokselta. Toi Click-valve sen sijaan on kertaluokkaa vakavammin otettavan oloinen.

Pitäähän se venttiili ensin kiriä kehään kiinni. On noita kuusiokoloja sisäpuolella ihan normaaleissakin presta venttiileissä.

Meinaan siis sitä, että kun se venttiili on kiritty ensin kiinni, niin kyllä se paikallaan pysyy ja palloventtiilin saa ihan käsin pyörittämällä paikalleen ja pois.
    Tosin ei sitä edes tarvitse poistaa. Sehän tuon koko big boren idea on.

Palapelihan se tämäkin on. Jonkin aikaa ollut jo markkinoilla. Miten lie pelaa? Eipä tuo Muc Off sen kummempi ole.

^tuosta kun sielua ei tarvitse kiertää irti, niin sitten kun se pitää vaihtaa uuteen, niin se ei enää irtoa. Sama toiminnallisuus saavutetaan aivan tavallisella venttiilillä.

Sitten on milkit-järjestelmä: on venttiliä, ruuttaa ja muuta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viesti

Palapelihan se tämäkin on. Jonkin aikaa ollut jo markkinoilla. Miten lie pelaa? Eipä tuo Muc Off sen kummempi ole.
    Mulla on nää, tosin ei enää käytössä. Hyvin pruuttaa litkua tuosta läpi jos ei inserttiä tiellä. Mulla oli väärän pituset suhtessa vanteeseen, niin tuo ventiilin varsi törrötti alhaalta mennen tukkoon insertistä. Mietin jo niiden sahaamista lyhyemmäks kun muuten olivat kyllä hyvät.

Samanlaisia aiheita

1. Schwalbe Big One
    By sam1_ in forum Renkaat
    Vastaukset: 29
    Viimeinen viesti: 16.06.2017, 13.10
  2. Schwalbe one
    By ratikka in forum Renkaat
    Vastaukset: 139
    Viimeinen viesti: 20.05.2017, 22.43
  3. Presta-venttiili kiristysmutteri
    By Mik@ in forum Renkaat
    Vastaukset: 11