Oikeastaan voit pitää faktasi, itse luotan kokemukseen ja omanipa on ketjut.
Oikeastaan voit pitää faktasi, itse luotan kokemukseen ja omanipa on ketjut.
70 tkm ja ketju vaihdettu 500 kilometrin välein. Mitä hipoketju maksaa - 30€? 140x30 = 4200€. Itse vaihdettuna!
Dura-acen pakat ysärillä olivat todella pehmeitä. Ne eivät kelvanneet paikallisille puoliammattilaisille, vaan niitä suorastaan lahjoitettiin tällaiselle nobodylle. Voisi kuvitella, että Tourilla yksi kuski tarvitsi ainakin kaksi pakkaa viikossa. Ovatko kaikki 11/13-lehtiset nykypakat samaa materiaalia?
Kotikaupungin katu oli hiekkainen tie, siinä Anglia katolleen kääntyi.
Gösta Sundqvist: Teuvo, maanteiden kuningas
Taitaa vahattu ketju tosiaan mennä vaihtoon siinä 500-700km välein. Tosin sen jälkeen vaan toinen tilalle ja edellinen uuteen vahaan.
2500-5000km taitaa olla mulla toteutuma ketjun uusimiselle.
Joo, ei se ketju 500 km välein vaihtoon mene, vaan huoltoon.
Srammilaisilla 12s-ketjuilla (XX1, X01) ajettu 6000-10000 km per ketju. Vajaan 500 km välein huolto elikkäs putsaus ja/tai uudelleenvoitelu.
Itselläni vaihtuu ketju ja takapakka muutaman kerran ennen kun tulee eturattaiden vuoro. Ketjutulkilla tulee itsekin ketjun venymä tarkistettua ainakin 2-3 eri kohtaa koska yhdestä kohtaa voi olla ok mutta toisaalla voi olla jo enemmän venymää.
Kanuuna puhuu asiaa, kyllä ketjut ja siinä ohessa muukin voimansiirto pysyy kunnossa kunhan pitää huolta säännöllisesti. Jos/kun tosiaan ajaa 5000-10000 km voimansiirrolla niin on halpoja kilometrejä, silläkään väliä ajaako ne kauden tai kahden aikana...
Copi, ainutlaatuista luetun ymmärtämistä, olen iloinen puolestasi ;-)))
Kirjanmerkit