Tuolta: https://wheeltop.com
Onkos kokemuksia? Siis noista vaihteista.
Tuolta: https://wheeltop.com
Onkos kokemuksia? Siis noista vaihteista.
Kohta on kokemuksia, olen tässä kasaamassa. Ensimmäinen kokemus on, että ohjemanuaali on todella huonoa englantia, eikä sitä löytynyt appista. Osat on ilmeisesti paritettu jo tehtaalla, koska yllättäen kahvat alkoivat siirrellä vaihteita. Latausjohdot ja se systeemi on ihan onneton, akut kiinteänä vaihteissa. Seuraava ongelma minulla on säätäminen ja miten pystyy kertomaan takavaihtajalle, että on 11-lehtinen takapakka kyseessä.
Viva l'Italia liberata e riscattata!
Mä jonkin aikaa sitten kyselin samaa ja joku äkäinen kaikentietävä taisi kertoa että on aikaisempikin ketju olemassa...
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
^ Tyypillisesti ohjaat ketjuun missä ei ole mitään toimintaa... Armottomuutesi suorastaan laittaa vapisemaan (hihityksestä).
Nyt on jo kokemuksia ja hermot riekaleina. Appi ei suostu tunnistamaan etuvaihtajaa, mutta se näyttäisi vaihtavan ihan oikein kahdella eturattaalla. Satoja kertoja erilaisia yrityksiä ja erehdyksiä ja välillä se herjaa, ettei laitteisto ole päällä. Siinähän ei ole mitään on/off-näppäimiä, joten olen laittanut virtajohtoa päälle/pois ja saanut sinistä ja vihreätä valoa vähäksi aikaa. Juutuubista löytyi oz cyclesin kaverin opastusvideo, tosin alkuosa oli levyjarrujen asennusta, joka ei minua koskenut, koska on vannejarrusetti. Mutta ilman tätä opastusta, ei tästä hommasta olisi tullut mitään. Nyt on ketju paikoillaan ja tehty takavaihtajan normisäätö shimanon spekseihin. Ketju on huomenna imenyt squirtit, jolloin testaan toimivuuden.
Viva l'Italia liberata e riscattata!
Mitä tämä setti oikein maksoi? Shimanon osat saa kuitenkin alle 700€, joten toivottavasti on edes taloudellisesti kannattavaa.
Tavallaan hienoa että joku tekee kokeilut ettei toisten tarvi vaivautua. Se oli alkujaan kyselyni tarkoitus. Halvalla ei siis saa hyvää.
Kirjanmerkit