Tietysti on, ja erittäin laadukkaita kilsoja onkin kun polkiessa voi katsella netflixiä eikä mitään tylsää metsää.
Tietysti on, ja erittäin laadukkaita kilsoja onkin kun polkiessa voi katsella netflixiä eikä mitään tylsää metsää.
Eikö tuo olisi riippuvaista siitä mitä polkija Netflixistä katselee? Toisen aarre on toiselle roska eikä kilometrit siksi ole vertailukelpoisia.
Eikä tietenkään alamäkeen ajetut, jos noustu muuten kuin omin voimin mäen päälle.
Oikeastaan voisi olla, että lasketaan vain vähintään 5m/s vastatuuleen ja vesisateessa ajetut.
Ja ylämäkeen.
Moottori olet sinä.
Think for yourself, question authority!
Vain jos riittävän jyrkkä mäki.
No joo pistetäänpä nyt jotain lukuja pöytään itsekin kun kerran menin aukomaan päätäni.
Tänä vuonna en ole pitänyt mitään kirjanpitoa hyötypyöräilystä ja maantiepyörällä ajo ei oikein maistunut, joten kirjatut kilsat varmaankin yli 90% gravelilla ajelua siis. Sisältää toki kaikkea triathlon-tykittelystä pyörän kantamiseen umpimetsän läpi. Ei mitään havaintoa miksi olen nauhoittanut yhden ajelun MTB:nä; fätillä kaupungissa sekin oli.
Nauhoitetut kävelyt on luultavasti lähinnä matkoilla tapahtunutta kaupungeissa haahuilua. Ei uskottavaa selitystä miten olen uidessa kiivennyt 301 metriä mutta miksi Garmin valehtelisi. Pari kertaa oli ihan kohtuullinen aallokko, siinähän sitä tulee vähän kerrassaan
Olettaisin että juoksusuoritteiden määrä ohittaa pyöräilyjen määrän vuoden loppuun mennessä.
Kyllä ylämäkeen uiminen ansaitsee syvän kumarruksen.
Mutta jokaisella olkoon oikeus tulkita omia ja muiden kilometrejä kuten parhaakseen näkee. Ei kovinkaan paljon tule kilsoja seurattua, enemmänkin yrittää lähteä liikkeelle riittävän usein. Nuo nopeasti Garminin tallentamia Stravasta.
Moottori olet sinä.
Think for yourself, question authority!
9429km syyskuun lopussa.
Vuoden 2024 pyöräilykilometrit syyskuun lopussa 8691 km (8509 km) eli 182 km viime vuotta edellä, kun tähän mennessä olen ollut jonkin verran jäljessä viime vuoden lukemia. Syyskuussa kilometrejä kertyi ennätykselliset 1705 km. Edellinen ennätyskuukausi oli viime vuoden syyskuulta, joten syyskuu tuntuu sopivan minulle hyvin kertyneiden kilometrien valossa. Syyskuussa oli kyllä aikamoinen flow päällä, eikä vähiten siitä syystä, että kelit hemmottelivat.
Syyskuussa suurin osa kilometreistä tulikin yllättäen gravelillä eli 1016 km. Pääosin alustana oli asfaltti, mutta jokin osa reitistä poikkesi välillä hiekkatielle. Tämän vuoden saldo syyskuun lopussa on 3561 km (2055 km). Maastopyörällä syyskuussa tuli ajettua taas vain yksi 23 km lenkki. Maastopyörällä tämän vuoden saldo on 723 km (1199 km). Maantiepyörällä tuli poljettua syyskuussa pahanenteisesti 666 km ja vuoden kokonaissaldo on 4407 km (5255 km).
Kirjanmerkit