FenixonactiveBikeshopImatraRideElectrobike
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4
Näyttää tulokset 91 - 101 / 101

Aihe: Miksi tänään(kin) ketuttaa?

^Olen joskus huomautellut kun ohut tuulessa vipattava fleksin lanka ei erotu hämärässä valaistuksessa. Takaisin olen saanut pääosin v*ttuilua.
    Olen siis tuumannut että jos tuollaiseen ajan, voin tarvittaessa syyttää koiran ulkoiluttajaa ansan virittämisestä yleiselle tielle ja eläinrääkkäyksestä.

Minä olen kerran alkavassa iltahämärässä hypännyt fleksin narun yli. Eukko seisoi kelvin reunassa pienessä alamäessä ja musta pölyhuiska touhusi toisella puolen ojassa niin ettei sitä juuri näkynyt. Tilanteessa minä olin kuulemma kusipää eikä ansan virittänyt. Enkä todellakaan ajanut lujaa.

Se nyt vaan on, että kelveillä pitää varautua kaikkeen. Monille tuntuu tulevan yllätyksenä, että siellä liikkuu muitakin ja osa ei miellä koko väylää kulkuväyläksi joten sen voi huoletta vallata itselleen ja suuttua sitten kun joku muukin on siellä ja haluaa tilaa.
    Hylkylistalla: Opulus, jahuc.

Itse aiheutettu väsymys. Rajusti halvempaa olisi olla ulkona pyörän seljässä.
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!

Marsusram, korvaakohan koiran vakuutus pyöräilijän vahingot?

Onhan noita fiksujakin, kirkas vilkkuvalo koiran pannassa tai valjaissa helpommin huomioitava.

Oltiin kaverin kanssa muutama päivä Inarijärvellä veneilemässä. Toisen päivän iltana leirissä nuotion ääressä ollessamme taivaalle ilmestyivät revontulet. Pienessä viskissä aloin virittää järkkäriä kuvauskuntoon ja siinä säätöjä tehdessäni onnistuin jotenkin huomaamattani pienentämään kuvan koon ja laadun kaikkein pienimmälle asetukselle. Normaalisti kuvaan 6000x4000 pikselin kuvia, mutta siirrettyäni kuvat kotona pöytäkoneelle, huomasin että kaikki tuon säätötoimenpiteen jälkeen otetut kuvat ovat kooltaan vain 720x480 pikseliä. Onneksi revontulinäytös ei ollut mitenkään erityisen näyttävä, mutta ketuttaa siitä huolimatta, muutamia hyviä lintutilanteitakin sattui kohdalle.

Kun pieni osa töissä laiskottelee niin kaikki kärsii seuraukset.

^Yleinen käytäntö useasti, "ehtiihän sitä myöhemminkin" asenne yleistä mutta onneksi ei sekään enää ketuta.
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Takakumi oli tyhjä kun piti lähteä lenkille ja piti ottaa vanha pyörä käyttöön.
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Loma loppuu ja joutuu Lapista pois.

Pitää laittaa tallille parempi tuoli kiitos polvien kun joutuu taksia oottaa
    I väntan på ännu dåligare tidet

Eilen niukasti ketutti, kun tuulipuku patu liimautui peesiin ja aikoi säästellä voimiaan. Huomasin siipeilijän varsin nopeasti, lopetin polkemisen ja säätelin ajossa vähän vaijereita. Patu polkaisi ohi ja kokeili vimmatusti polkea karkuun. No, ajoin patun kiinni ja liimauduin vuorostani peesiin. Eli "velka" tuli kuitattua.
    Nimimerkillä 'yedi' vuosia sitten. Wanha salasana on unohtunut, niin jatketaan uudistetulla nimimerkillä...

Samanlaisia aiheita

1. Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?
    By Shimaani in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 5569
    Viimeinen viesti: Eilen, 13.13
  2. Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?
    By VesaP in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 3323
    Viimeinen viesti: 17.09.2024, 16.59
  3. Mitä vikaa löysit pyörästäsi tänään?
    By A.M.® in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 463
    Viimeinen viesti: 25.08.2024, 20.21
  4. Lämmitätkö saunan tänään?
    By VesaP in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 5629
    Viimeinen viesti: 02.06.2024, 20.44
  5. Kävitkö tänään uimassa?