Onko kokemusta? Tässä laitteessa ei valo toimintoa ja siksi tämä. Ladattava takavalo kun minulla on jo .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onko kokemusta? Tässä laitteessa ei valo toimintoa ja siksi tämä. Ladattava takavalo kun minulla on jo .
Tuolta aikaisemmasta topsusta löytyy kokemuksia
Garminilta Varia tutka takaa tulevien autojen ilmaisemiseen.
Kiitos! Mutta ei tästä mallista kuitenkaan. Kysymys lähinnä ; onko toimintavarma kestävyys näkökulmat huomioiden.
Voisin veikata että laite toimii samalla tavalla ja yhtä luotettavasti on siinä valo tai ei.
Mulla pyörässä ;Wahoo Element Room. Toimiiko tämän kanssa?
Toimii!
Toimii 100% luotettavasti, akun kesto vain vähän nihkeä, noin 5-6h. Vaihdoin Magenen valolliseen, jolla tulee vääriä positiivisia jonkun verran.
Akku on siinä valollisessa reilusti parempi, siinä on isompi akku.
^Tuskin samalla tuotemallilla mutta eiköhän löydy helposti vastaava. Itse en myöskään ymmärrä tankon/tolpantäyttä tavaramäärää varsinkin jos yksi laite korvaa usean.
No tähän en ollutkaan tutustunut. Vaikuttaa tod. varteenotettavalta! Onko sulla tästä käyttökokemusta?
Pari lenkkiä olen ajanut. Tosiaan noita vääriä positiivisia tulee jonkun verran, Garminilla ei ikinä. Eli piippaa, vaikka takana ei ole autoa.
Toimii kyllä muuten saumattattomasti garminin mittarin kanssa. Ostin juurikin sen valon takia, kun ei omaan tolppaan mahdu molempia.
”Vääriä hälytyksiä lähestyvistä autoista.” Tämä kyllä iso miinus?? Loppu tulema;
Valo hyvä/tutka huono, näinkö ?
https://www.googleadservices.com/pag...g&nis=8&adurl=
Tällä sitten mennään! Vai kuinka?
Joskus olisi simppeliä saada esim. kalibroitua ettei koko aikaa piipitä jos peesissäkin ajetaan. Myös tavallaan esim. Saaristolenkkiä ajaessa Kustavin tiellä koko ajan piipittää kun autoja jonoksi asti tulee...
Se tutkan keila olisi kiva olla myös säädettävä. Se piipittää viereisen tienkin liikenteen.
Kyllä piipittää, kun se peesaaja lähestyy. Sehän se koko tutkan idea onkin, että piippaa kun takaa lähestytään.
Mutta ei kyllä mitenkään häiritsevästi asti. Ei siis piipitä koko ajan kun ajat kaverin kanssa.
No tottakai se piipittää jos joku ajaa takaa kiinni mutta ei koko ajan piipitä jos joku ajaa samaa vauhtia takana joka oman käsityksen mukaan on sitä peesaamista…
Garmin Varia RTL 510 , 3 vuotta käytössä olleita,on nyt tullut myyntiin ”somessa”. Hinta rupeis olemaan siedettävä,,mutta. Onko tässä kolmessa vuodessa akku jo tiensä päässä ja ei näin ollen pitäis enää varausta .
Voisin kysyä tässä ketjussa sellaista, että onko antaa vinkkejä hyvästä pikalokareista joita käyttää Varian kanssa? Itselläni maantie/gravel pyörä ja nyt käytössä penkin alle asennettava ass saver lokari, mutta se ei suojaa Variaa kuralta. Eli saisi olla joku pikakiinnitteinen sinne paljon alemmaksi.
Kirjanmerkit