VelobeGiantElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: bikestation.fi

bikestation.fi

Mielestäni https://bikestation.fi ansaitsee oman aiheen täällä. Vuosien mittaan siitä on ollut mainintoja eri säikeissä. Kauppa muutti vähän aikaa sitten Sauvosta Humppilaan. Minulle kaupasta tulevat mieleen laadukkaat osat, kestävät kiekot ja tarkka laatutyö.

Kuulemma jokin aika sitten Bikestationista tuli Rohloff-napojen takuuhuolto Suomessa. Siihen liittyen on myös tuoreita suru-uutisia: Bernhard Rohloff on kuollut toissa viikon perjantaina.

Olin juuri pyörällä Humppilassa, hauska että noinkin pienessä kylässä on laadukas pyöräliike.

Tämä kuulosti hyvältä:

Hinta-laatusuhde

Välttääksemme väärinymmärryksiä ja pettymyksiä myöhemmin, haluamme mainita jo tässä, että etsiessäsi "halpaa", löydät tuskin onneasi meiltä.
    Tarjoamme spesiaalia palvelua sekä korkealaatuisia tuotteita, joissa myös pätee vanha sanonta: "hyvää ei saa halvalla":

Arvostamme ennalta sovittuja käyntejä, jolloin henkilökohtainen neuvonta on mahdollista.

Pelkästään positiivisia kokemuksia Siegfriedin kanssa puuhastelusta. Muutama Rohloff on tuolta tullut hommattua vannetöineen, eikä ole kaduttanut. Hinta ollu vannetöissä toki kovempi, mutta jälki sen mukaista. Jos Rohloff puhuttelee, niin tuolta se kannattaa ostaa. Itse tilaan varaosat edelleen Bikestationilta, vaikken Suomessa enää asukkaan.

Hyvää palvelua ja mukava heppu puikoissa. Itse olen hyvinkin tuore asiakas, mutta sillähän nyt ei väliä pitäisi olla. Koskaan aiemmin en ollut Rohloffin napaa omistanut, kunnes viime talvena sain käsiini viallisen yksilön ja otin yhteyttä Bikestationiin. Melko vikkelästi sain käsiini korjatun tuotteen, ja kaiken kukkuraksi vielä levyjarruversioksi päivitettynä. Ilmaistahan lysti ei tietenkään ollut, mutta merkittävästi uuden navan sekä oheistuotteiden (esim. vaihdevipu, vaijerit jne.) ostohintaa edullisempaa. Tässä tapauksessa oli mielestäni erittäin mukavaa saada vanha(hko) ja korjausta kaipaava asia todellakin korjattua, sen sijaan, että vanha osa lentää roskiin ja tilalle myydään vain uusi samanlainen.

Viime torstaina minulle kävi nolosti Rohloff-pyöräni kanssa. Ensimmäisestä vakavasta varoitusmerkistä (ketju hyppäsi takarattaan piikin yli) noin 15 kilometrin ajon jälkeen takaratas oli hävinnyt jäljettömiin ja pyörä muuttunut potkulaudaksi. Voin syyttää vain itseäni, sillä olin toki huomannut ketjun kuluneen aivan liikaa. Oletin virheellisesti, että ketjun kuluminen on pääasiassa ketjuvaihteiden ongelma.

Bikestationin Siegfried pelasti tilanteen lähettämällä minulle paketissa rattaan sekä ketjun, josta minulle tuli tänään saapumisilmoitus. Vaikka oma pyöräni oli käyttökelvoton vain 4 vuorokautta, sitä ehti tulla ikävä ajaessani huonommilla pyörillä. Jatkossa pidän ketjusta ja rissapyöristä parempaa huolta.
    skela muokkasi tätä : 17.06.2024 at 20.25

Hommasin Rohloff - pyörän v 2009 (VanNicholas Amazon Rohloff) ja olen ollut Siegfridin asiakas siitä lähtien. Palvelu on ollut aina ensiluokkaisen hyvää. Esimerkiksi hän rakensi vannejarruista 13000 km:n kohdalla puhki kuluneiden alumiinivanteiden alkuperäisiin napoihin uudet parempilaatuiset kiekot, joilla on nyt takana liki 60000km ja ne ovat edelleen täysin suorat ja priimakunnossa iman ensimmäistkään pinnojen kiristystä tai muutakaan säätämistä.
    Viiden tähden palvelu!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •