RideMPmessutGiantSumeko
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4
Näyttää tulokset 91 - 110 / 110

Aihe: Sallitut aiheet

Kyllä minä joihinkin muuta kuin pyöräilyä koskeviin keskusteluihin haluaisin tarpeen tullen palata vuosia myöhemminkin. Sen lisäksi, että osassa niissä käydään jatkuvasti hyvää keskustelua. Laskettelu (suksi ja kohdevinkkejä), kellotopic, apua tietokoneongelmiin tulee nyt ekana mieleen mutta on niitä muitakin.

Tämän topikin voisi poistaa ja perustaa fillarointiin liittyvän "sallitut aineet" -topaasin.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Kyllä minä joihinkin muuta kuin pyöräilyä koskeviin keskusteluihin haluaisin tarpeen tullen palata vuosia myöhemminkin. .
    Tiedätte nahkiaisen, mutta paljonko muistatte?

"Mitä teet seuraavaksi" -topsua en äkkiseltään löytänyt. Ei liene sallittu aihe. Olisin vaan halunnut kertoa, että pitsataikinan jääkaappiin huomiseksi. Ensin istun hetken mallasviskiä lämmikkeeksi napostellen.

^Et vaan ole kommentoinut siihen tarpeeksi usein tai sitten siitä on tippunut pätkä kommentteja välistä jossain serverikaadossa

https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...aavaksi/page19

tempokisu Guest
    Kysyn, voiko tänne perustaa uuden Nahkiainen, nahkiainen - aiheen? On se tuolla toisaallakin, mutta jotain kävi enkä tiedä mitä?

Eikös kaikissa aiheissa minkä nimessä ei mainita mitään suoranaisesti pyöriin liittyvää niin aihe tavallaan vapaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Kysyn, voiko tänne perustaa uuden Nahkiainen, nahkiainen - aiheen? On se tuolla toisaallakin, mutta jotain kävi enkä tiedä mitä?
    Johan se kertaalleen poistettiin. Siinä lie vastaus.

Joo samaa mieltä, miksi työllistää ylläpitoa suotta, niillä on muitakin kiireitä kuin poistella topsuja. Ja miksi kiusata itseään.

Wordpress on hyvä alusta tuollaiselle: pysyy, ei katoa. Ei ole mitenkään mahdottoman hankala käyttää ja Googlekin taitaa löytää, joten lukijoita saattaa siunaantua.

tempokisu Guest
    ^ ??? mun nää ns. digitaidot ( taidottomuudet) ei riitä. Menee vielä tämän vuoden pyöräilyvihkoon ( jossa ei enää niitä pyöräilyjä ole ollu) ostetaan uusi vihko ja laitan sinne. Eipä tartte parempia ihmisiä enää vaivata.

ps. se n-topicin poisto oli pelkästään v***ttuilua

tempokisu Guest
    okei, minulle ei ole sijaa kummassakaan foorumissa. Näkemiin, pärjäilkää.

^ Ei hyvästi vaan näkemiin, koita jaksaa ja selviytyä!

^ ??? mun nää ns. digitaidot ( taidottomuudet) ei riitä.
    Google Sites on erittäin matalan kynnyksen työkalu verkkojulkaisemiselle. Suosittelen tutustumaan.
    https://workspace.google.com/intl/fi/products/sites/

Ei se nahkiaisketju kyllä mitään täällä haittaisi...

tempokisu Guest
    ^ kiitos, on ollut minulle elintärkeä aihe, ja nyt on miettimistä että jaksaako elää vai ei.

^ kiitos, on ollut minulle elintärkeä aihe
    Sinulle henk. koht. tärkeä, mutta kiinnostus foorumin lukijoiden joukossa ymmärtääkseni erittäin vähäinen. Kyllä edelleenkin kannattaisi harkita jonkinlaisen blogin tai vastaavan perustamista jollekin oikealle julkaisualustalle (vaikkapa tuo sites.google.com), jolloin olisit itse oma moderaattorisi etkä muiden armoilla. Harvapa ulkopuolinen osaa tulla etsimään tuosta aihepiiristä infoa FILLARIfoorumilta, dedikoidulta saitiltapa saattaisi hyvinkin.

^ kiitos, on ollut minulle elintärkeä aihe, ja nyt on miettimistä että jaksaako elää vai ei.
    https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Mä en kyllä tajua miks se nahkiaisketju piti poistaa?

Joidenkin ketjujen poistamisen tajuaa että miksi oli tarpeen poistaa, mutta jotenkin kaipaa kyllä aikaa kun ihmiset ei ihan kaikesta heti hajoillu.

^ Ja onhan se niin että jos ei kiinnosta niin ei sitten avaa ja lue, kummaa kun jos ei kiinnosta niin heti ollaan poistamassa...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •