Giant
Näyttää tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Zwift Events - watit ei nouse

Zwift Events - watit ei nouse

Heips!

Eli olen ajanut Zwiftillä (+Wahoo Kickr) reenejä ongelmitta, paritukset ovat toimineet ja data on paikkansa pitävää jne ja on maksullinen versio käytössä (ei siis mikään free trial), silti Eventeissä watit nousee korkeintaan jonnekin 100 W. Olen mielestäni ihan asianmukaisesti liittynyt Eventeihin. Mistä tämä johtuisi? Olen käynyt Zwift Supportin ongelmalistauksen - Not Moving In Game läpi, ei apua.

Kiitos, jos joku voisi auttaa tyhmää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Haidi Katso viesti
    Heips!

Eli olen ajanut Zwiftillä (+Wahoo Kickr) reenejä ongelmitta, paritukset ovat toimineet ja data on paikkansa pitävää jne ja on maksullinen versio käytössä (ei siis mikään free trial), silti Eventeissä watit nousee korkeintaan jonnekin 100 W. Olen mielestäni ihan asianmukaisesti liittynyt Eventeihin. Mistä tämä johtuisi? Olen käynyt Zwift Supportin ongelmalistauksen - Not Moving In Game läpi, ei apua.

Kiitos, jos joku voisi auttaa tyhmää
    Oletko tehnyt traineriin spindownin? Se löytyy sieltä laitevalikosta työkaluikonin takaa. Ei tule muita juttuja mieleen. Ei mullakaan ne watit nouse kuin tietylle tasolle, mutta jos kuntotaso on 100 wattia parempi niin tietysti sitä enemmän tehoja pitäisi näkyä.

Olipas nopeaa reagointia . Olen kyllä kalibroinut. FTP 260, pitäis siis vähän tehokkaammin saada lyllerrettyä. Menee hermo, mut kiitoksia!

Olipas nopeaa reagointia . Olen kyllä kalibroinut. FTP 260, pitäis siis vähän tehokkaammin saada lyllerrettyä. Menee hermo, mut kiitoksia!
    Mikähän ihme tuossa voisi sitten olla. Toimiiko tuo normaalisti ennen zwift-tapahtumaa? Oletko kokeillut asentaa sovelluksen uudestaan? Mulla oli joskus niin, että vastus ei ollut riittävän raskas (oli 100 rpm jossain 200 watissa) ja uudelleenasennus auttoi.

Ohjelman uudelleenasennuksen ja läppärin käynnistelyjen jälkeen toimii!!

Ohjelman uudelleenasennuksen ja läppärin käynnistelyjen jälkeen toimii!!
    Mahtavaa, hienoa kun toimii taas!

Olen iloinen, että ongelmasi ratkesi. Seuraavalla kerralla suosittelisin:

1. Kalibrointi: Varmista, että Wahoo Kickr on kalibroitu oikein ennen tapahtumaan osallistumista.

2. Laitteiden yhdistäminen: Tarkista, että kaikki anturit ovat yhdistetty ja toimivat oikein tapahtumien aikana.

3. Zwiftin päivitykset: Varmista, että Zwift-sovellus on päivitetty uusimpaan versioon.

4. Verkkoyhteys: Heikko tai epävakaa internetyhteys voi vaikuttaa wattien lukemiin. Kuinka hullulta se kuulostaakin.

5. Asetukset: Tarkista Zwiftin asetukset ja varmista, että kaikki on määritetty oikein tapahtumia varten. Esimerkiksi FTP-arvo ja muut asetukset voivat vaikuttaa suorituskykyyn.

Jos ongelma jatkuu, ota uudelleen yhteyttä Zwiftin asiakastukeen ja kerro yksityiskohtaisesti ongelmasta.
    hey

Samanlaisia aiheita

1. Zwift.com
    By VesaP in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 2847
    Viimeinen viesti: 23.12.2024, 18.14
  2. Spinningpyörä ja sovellukset (Kinomap, Rouvy, Zwift...)
    By Hybridi in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 18
    Viimeinen viesti: 11.01.2023, 15.11
  3. Zwift-kisa tiistaina 29.3.
    By TimoTM in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 4
    Viimeinen viesti: 06.04.2022, 09.47
  4. Vastaukset: 4
    Viimeinen viesti: 10.07.2016, 02.11
  5. Harjoitusvastusten watit
    By UWS in forum Varusteet
    Vastaukset: 9