Merkki: Canyon
Malli: Neuron CF 9.0 SL
Lyhyt kuvaus: 29" 130 mm täysjousto
Rungon koko: L
Kuvaus: Myytävänä uuden XC-kisapyörän tieltä vähän ajettu kevyt ja ketterä hiilikuituinen Canyon Neuron CF 9.0 SL -trailpyörä kokoa L. Joustoa edessä ja takana 130 mm, jousitukset ja hissitolppa kaikki laadukasta FOX Performance Elite -sarjaa.
Alamäkeä tai kisoja pyörä ei ole minun käytössäni nähnyt enkä ole juurikaan ajellut tällä sateessa tai pahimmilla rapakeleillä. Säilytetty lämpimässä tilassa. Huollettu säännöllisesti. Voimansiirtona täysin uusi 1x12-vaihteinen Shimano SLX. Kiekkoina täysin uudet DT Swissit modernilla 30 mm sisämitalla. Keula ja takaiskari huollettu vuosittain ja spacerit/tokenit säädetty tällä hetkellä 85-kiloiselle kuskille. Uudet jarrulevyt. ohjainlaakerit ja keskiölaakerit sekä satula. Perän taaimmaiset pivot-pultit (horstlink) on päivitetty Canyonin uudemmalla ja kestävämmällä mallilla.
Etuhaarukka: FOX 34 Performance Elite FIT4, 130 mm
Takajousitus: FOX FLOAT DPS Performance, 210 x 50 mm
Hissitolppa: FOX Transfer Performance Elite, 30,9 mm
Kiekot: DT Swiss X 1900 Spline 29", 30 mm vanteen sisämitta, 6-bolt, 15x110/12x148 mm (uudet)
Kampisarja: Shimano SLX 34T 175 mm(uusi), uusi SLX-ketju
Takavaihtaja ja vaihdevipu: Shimano SLX (uusi)
Takapakka: Shimano SLX 10-51 (uusi)
Keskiölaakeri: Shimano XT (uusi)
Jarrut: SRAM Guide R, 180 mm levyt (uudet)
Renkaat: Maxxis Ardent Race 2.35" TLR 3C Exo
Tanko: Canyon 15 mm riserbar 760 mm leveänä, 31.8 mm
Ohjainkannatin: Canyon V12 60 mm +-6
Satula: Selle Italia SLS Boost FeC (uusi)
Olen itse lyhytjalkainen 181 cm (82 cm jalan sisämitta), Canyonin kokotaulukon mukaan sopii 182-192 -senttiselle. Mukaan Canyonin iskaripumppu ja momenttiavain sekä ohjekirja.
Geometriataulukot ym. löytyvät täältä:
https://www.canyon.com/fi-fi/outlet-...se=L&history=1
Lähetän lisää kuvia tarvittaessa. Ostokuitti pyörästä Canyonin runkotakuuta varten löytyy.
Sijaitsee Pedersöressä Pohjanmaalla, voi tulla testaamaan (omat polkimet mukaan). Toimitus myös mahdollinen sopimuksen mukaan. Vaihdossa voisi mahdollisesti kiinnostaa kevyet XC-kiekot tai Trek Checkpoint SL (2022->) runkosetti tai BMC Kaius runkosetti.
Hinta: 2500 €
Maakunta: Pohjanmaa
Yhteystiedot: yv, nollaneljäviisi3503055
![]()
Kirjanmerkit