Miksi ihmeessä kukaan ostaisi kymmenen paskaa?
^ehkä jos yhdeksän ei riitä? Tai kokeillakseen, jos kymmenes ei olisi paska?
Politiiikkakeskustelun voisi rajata siihen, että pilkataan ja nauretaan kepua. Heitähän kaikki muutenkin inhoaa.
Kisu on näköjään edelleen bannattu. Saiko hän jotkut ikibannit? Siinä tapauksessa itse vaatisin oman tunnuksen ja kaikkien kirjoitusten poistamista gdpr:ään vedoten. Kiusa se on pienikin kiusa.
Eilen tuli viestiä päämajasta:
"Hyvä Fillarifoorumin käyttäjä,
Fillarifoorumi on osa Fillari-lehteä, jonka kustantajana on kuluneen vuoden ajan toiminut 100rpm Media Oy.
Kehitämme Fillarifoorumia ja Fillari-lehteä paremmin pyöräilyn harrastajia palvelevaan suuntaan. "
Joopa joo...
Kelle hän kiusaa tekisi? Mutta aivan, kosto ja katkeruus malliin "enhän minä mitään tehnyt." Eipä niistä kisun kirjoituksista ainakaan mulle mun foorumiajalta lähtien mitään uutta
auennut. Jopa päivastoin vaikka mulle täällä opastettiin "vapaa-ajalla saa" kun ihmettelin yhden toisen käyttäjän kirjoituksia ja vitsejä jotka ei mulle auennut lainkaan, ensimmäinenkään!
Kisulle toki arvostus hänen nuoruuden urheilu-urastaan ja menestymisistään. Saavutuksestaan lukea lekuriksi sekä myös niistä sadan kilsan (pakkosatasia? ) fillarimatkoista mitä hän liki kelissä kuin kelissä vielä seniorina (ikä helppo tarkistaa) päivittäin tekee.
Toisaalta katson että tavallisen yksilön arvostus muodostuu tämän hetken teoista.
Miksei tätäkin treadia ole suljettu? Ei liity mitenkään pyöräilyyn ja provosoi turhaan erityisesti henkiseen sinikaulusosastoon kuuluvia.
"Lumihiutaleita kaikkialla. Ei ketaan kiinnosta mita sina ostat tai teet. Tai jatat ostamatta tai tekematta." -chrisekh, io-tech BBS
Tulis jo sota.
skeptinen realisti
Että ei-aiheenmukaisten ketjujen poistot + kirjoittajien poistuminen on tehneet tästä tylsän ja epähauskan paikan.
Ihan vaan huomio.
Ruoho on vihreämpää aidan tuolla puolen, https://www.fillarikeskustelu.com/
^juu, ei näytä kovin hääppöiseltä meno täälläkään…
Happamia, sanoi kettu...![]()
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Neukun perkeleet ryssii rauhan. Rautaa rajalle ja pyövelin ammatti takaisin nirri pois kaalinkerääjiltä.
skeptinen realisti
Olisit joskus hiljaa, kun et asiasta mitään tiedä.
Jotenkin tuntuisi, että saatavuutta on tarpeeksi sinullekin
Montahan kymmentä kertaa tämäkin CRC asia on käyty läpi?
Kato, nyt löytyy tietoa kun itte tekee kysymyksetkin...
Voit jatkaa tätä pulushakkia taas kerran ihan yksinäsi.
Kuulemma jeesusteluketju poistettu. Ja joku jalkapalloketju. Mutta edelleen kymmeniä ei pyöräilyyn liittyviä saa silti olla. Ei vaan tajuu.
Miten valtion budjetti liittyy pyöräilyyn?
Miten ihmisiä voi kerta toisensa jälkeen häiritä muiden keskustelut, joihin ei itse osallistu? Ärsyttääkö tosielämässäkin samalla tavalla?
Itsekin haluaisin, että foorumilta poistetaan kaikki ketjut, jotka eivät minua kiinnosta.
Miten ketju jota hyveellinen henkilö ei lue häiritsee ? Vai lukeeko kenties salaa ja vieläpä pitää siitä ? Ei kai näin voi olla ?
Ajatus lienee se että meillä on tietyntyyppisiä ketjuja, joissa muuten kenties fiksut fooumilaiset eivät osaa olla nostattamatta verenpainettaan, saamatta jotain hampaankoloonsa kaivamaan, tuntematta jonkun menneen ihonsa alle, ottamatta jotain sanottua itseensä tjms ja joista siksi syntyneet skismat, kärhämät ja niiden kuluessa omaksutut keskustelutavat siirtyvät fillari- ja fillarointiaiheisiin keskusteluihinkin. Parhaassa tapauksessa haetaan makeaa kostoa ja käydään jotain ihmevendettaa vuodesta toiseen sen takia että joku silloin siinä keskustelussa sanoi sitä ja sitä.
Ehkä hieman liioiteltua tai haettua, eikä yksittäisistä tapauksista pitäisi mahdottomuuksiin saakka yleistää, mutta ei savua ilman tulta.
Kiteytit ajatukseni. Kiitos.
Kirjanmerkit