Pyskologinen testi lienee sivistys sana ;(
"tasamaiden suuri yksinäinen"
www.mtb-lohja.com
Kun ei aukea niin ei aukea.
Mä olen alkanut kuunnella Auran Aaltoja...
Väki vähenee ja pidot paranee.
Kuka nyt taas?
No Prigozhin. En tiedä kyllä millä nimimerkillä oli täällä.
Harva tätä selvinpäin kestää.
Nyt odotetaan mitalia mutta aikas karu karu treenipaikka.
I väntan på ännu dåligare tidet
Russia -selkäpainatus t-paidassa sai aikaan oksettavan olon. Omasta mielestäni voisivat pysyä itärajan toisella puolen.
en nosta pahimpia suomi-idioottejakaan korkeammalle tai kovin montaa muutakaan saman tyylistä fanaatikkoa. tekisi palveluksen ja poistais itsensä yhtälöstä..
Ideologia yhdistää niitä: Jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan.
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
"...pelko bänneistä esti"
Ei kun alkaa olla toive. Olisi luontuva irtautuminen foorumista jossa moderaatiovakiona:
"...Tässä ketjussa on sen verran asiattomuuksia, että poistan koko ketjun keskiviikkona."
Jos ylläpidon linja ei miellytä niin miksi täällä roikkua?
Yllättäen tämäkin menee tappeluksi ja kärjistämiseksi. Suomessa mikään yhteisöllinen ei vaan onnistu, kun aina jonkun mielestä kaikki muut tekee väärin.
^Sarkasmia?
Foorumilla pitäisi olla sarkasmi -tagi
![]()
Ja sattumalta sinä myyt niitä...
Toivottavasti ihan jokainen foorumilainen käy tässä ketjussa kertomassa kuinka tämä ei koske heitä.
Asian voisi nähdä niinkin että tässä vaiheessa olisi toivottavaa että kaikenlaiset elonmerkit ja kaikenlainen foorumiaktiivisuus - jopa tähän ketjuun postatut happamat, pilkalliset tai "olen sinua kaikin tavoin parempi ihminen" -tyyliset kommentit- on tässä vaiheessa suotavampaa kuin foorumin hengettömyys.
Joku foorumilainen saattaa jopa innostua osallistumaan muihin keskusteluihin kaikkia tai ainakin useimpia meistä ilahduttavalla tavalla käytyään ensin kertomassa ettei itsellä ole niin uusia tai niin vanhoja kampisettejä tai ei Shimanoa pyörässä ollenkaan...
Lisäsin Venäjän epäystävällisten maiden listalleni.
Space and time are relative. The more time I spend with my relatives the more space I need.
Nyt vasta?
"Veljesi ryssävihassa!"
Voimaa ilosta.
minulla se on nimenomaan neuvostoliitto kokonaisuudessaan entisineen "valtoineen", siis mukaan tulee balttia ynnä muut.
saanut kurjan kuvan balteista, selkeitä paskiaisia täälläkin.
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
Se asia, se välittämisen ja huolen märää teistä lataa harmia kun tietää ettei suomea voi pelstaa näiltä perkeleiltä jotka mahdoolisti tämän velkahelvetin ja heikon tahdon puolustaa omaa maata. Tahtotila kuntoon ja jokainen alkaa käydä aamulenkillä, harjoittaa kuntoaan ja pitää yllä taitoja jolla maata puolustetaan.
Meillä kaikilla on vahvuus ja jokaista tarvitaan. Naapuri on ryssinyt kaiken mitä tulee rauhaan ja luottamukseen. Te jotka kävitte intin nyt on aika aktivoitua reserviin.
En sanonut mitään, nielin pettymystä.Ihmiset ihailee katiska-rikollis-paskaa eivätkä ymmärrä omasta maasta mitään todellista.
skeptinen realisti
Tuttu kaveri.
Korkki auennut jo torstaina?
Kirjanmerkit