GarminBikeshopImatraRideElectrobike
Sivu 22 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22
Näyttää tulokset 631 - 646 / 646

Aihe: Mitä olisit halunnut kertoa, mutta häveliäisyys tai pelko bänneistä esti

Voi ollakin mahdotonta. Ei voi tietää.
    Hylkylistalla: Opulus, jahuc.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Opulus, olen kyllä hieman immuuni teksteillesi, usein käsitän väärin kun en jaksa lukea muuta kuin ensinmäisen ja viimeisen lauseen. Ei millään pahalla!
    Olen kyllä erinomaisen tietoinen siitä että olet kaukana tekstieni ihannelukijasta - mutta sitä minun täytyy ihmetellä mikset suoraan ohita viestejäni! Eihän niitä kenenkään tarvitse lukea! Säästäisit itsesi turhalta, kun sinun ei tarvitsisi väsätä taas yhtä vastausta. Ja tietysti foorumilaiset välttyisivät siltä että tämänkaltainen tyhjänpäiväinen lotina täyttää tätäkin ketjua.

Yleensä huomaan ensimmäisen lauseen jälkeen löytyykö asiaa ja viimeistä lukiessani varmistan oikeassa oloni.

Tämä ketjuhan on juuri tälläistä tyhjänpäiväistä lotinaa varten mitä juuri harrastamme ja foorumilaiset varmaan tuntevat tasomme sen verran hyvin että osaavat ohittaa halutessaan.

[QUOTE=Opulus;3264688... foorumilaiset välttyisivät siltä että tämänkaltainen tyhjänpäiväinen lotina täyttää tätäkin ketjua.[/QUOTE]
    Jos ja kun sinullakin on halua ja intoa ylläpitää tp-lätinää niin täyttyyhän tämä. Toisaalta se tp-lotina lie tämän ketjun tarkoituskin, että anna palaa vain. Ei pikselit maailmasta lopu!

Halun ja innon määrä ja laatukin vaihtelevat, kuten itsekin hyvin tiedät. Ei mulla mitään suurempaa halua eikä intoakaan ole viedä nurelta viimeisen kommentin iloa

Mutta se varsinainen pointti eli mitä halusin ja yritin nurelle sanoa oli siinä että tämä ei suinkaan ole ainoa ketju, jossa minä ja hän tai hän ja minä olemme sortuneet tyhjänpäiväiseen lotinaan. Sen vuoksi olisi hyvä että hän jättäisi viestini lukematta sen sijaan että kommentoisi niitä sen paremmin lukematta tavalla, jonka kaikki me tiedämme jo entuudestaan.

Minun syntisäkkiini kuuluu tietysti se etten kovin usein pysty olemaan vastaamatta, mutta lupaan yrittää parantaa tapani.

^ Sinun syntisäkkisi on se ettet ole milloinkaan vastannut kysymykseen vaan jaaritellut joutavia. Huomaatko, taas luin vai ekan ja viimeisen, tuo välissä oli taas plääplääpläää jotain joutavaa, sorry vaan.

Itse arvostan kriittisiäkin kommentteja kunhan niissä on jotain asiaa, kommenttia, kritiikkiä ja infoa mutta tuollaiset besserwisser/poliitikko jaaritukset ei ole mun juttu, sorry...

^ Sinä se et osaa olla esittämättä syytöksiä, joita et vitsi täsmentää saati sitten perustella Olisit nyhantanut edes yhden esimerkin siitä miten olet kysynyt jotain ja olen jättänyt vastaamatta!

(Tai olenhan minä silloin kun olen mielestäni asiallisesti huomauttanut että kysymys on niin huonosti muotoiltu tai tiedoiltaan niin vajavainen, ettei siihen ole mahdollista vastata...)

Kaksi suurinta meitä erottavaa tekijää ovat: (1) sinä olet turkulainen, minä en, (2) sinä olet kasvanut aikamiehen kokoiseksi, minä en, ja (3) minä maltan pääsääntöisesti miettiä onko saamassani kommentissa sittenkin jokin ajatus (vaikkei se ensilukemalta siltä vaikuta), sinä et.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hartsa69 Katso viesti
    Ajattelin että 8 minuuttia -ohjelmassa olisi ollut Toveri haastattelussa, vaan ei - vasemmistolainen tutkija. Kuinkas muuten.
    Toveri oli virkamatkalla eikä siksi ollut mukana eikä kommentoinut. Voit tietysti olla sitä mieltä ettei silloin olisi pitänyt keskustellut aiheesta, josta ohjelmassa keskusteltiin.

Mutta olenko ihan väärässä, jos olen siinä käsityksessä että Toveri ja hänen kommenttinsa ovat olleet ihan kiitettävästi esillä jo aiemmin ja että siitä ovat Ylenkin kanavilla kantansa esittäneet muutkin kuin vasemmistolaiset (tai joidenkin vasemmistolaiseksi tulkitsemat) tutkijat?

PS Muuten olen aivan samaa mieltä kuin esimerkikisi paaton: ihan turhaa tuoda edes tähän Esson baariin ketjuun tämänsorttisia poliittisia juttuja, niille on ennestään kanavia joissa avautua ja joista löytää hengenheimolaisia tai saa käydä kiivasta väittelyä tai nimitellä erimielisiä niin paljon kuin haluaa. Off-topic -aiheiden tarkoitus on ainakin minusta olla semmoista sosiaalista liimaa eli siellä pitäisi voida korjata se mikä fillariaiheista riidellessä on mennyt rikki Näistä päivänpolitiikan jauhamisista ei siihen oikein ole.

^^ En syytellyt vaan täydensin ja myöntelin syntisäkkiäsi ja loppupeleissä en arvosta ihmistä joka vaihtuvien Nicken takana jaarittelua jonninjoutavia.

En tiedä mistä ole, vahva veikkaus että Savosta tai sitten jokin junan tuoma Tsadilainen mutta tuskin sekään tilannetta muuttaa...

Ps. Jos nickin perusteella pidät itseäsi rikkautena niin todella kauas meni ohi ja Puepertas ehkä sopisi paremmin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Opulus Katso viesti
    Toveri oli virkamatkalla eikä siksi ollut mukana eikä kommentoinut. Voit tietysti olla sitä mieltä ettei silloin olisi pitänyt keskustellut aiheesta, josta ohjelmassa keskusteltiin.

Mutta olenko ihan väärässä, jos olen siinä käsityksessä että Toveri ja hänen kommenttinsa ovat olleet ihan kiitettävästi esillä jo aiemmin ja että siitä ovat Ylenkin kanavilla kantansa esittäneet muutkin kuin vasemmistolaiset (tai joidenkin vasemmistolaiseksi tulkitsemat) tutkijat?

PS Muuten olen aivan samaa mieltä kuin esimerkikisi paaton: ihan turhaa tuoda edes tähän Esson baariin ketjuun tämänsorttisia poliittisia juttuja, niille on ennestään kanavia joissa avautua ja joista löytää hengenheimolaisia tai saa käydä kiivasta väittelyä tai nimitellä erimielisiä niin paljon kuin haluaa. Off-topic -aiheiden tarkoitus on ainakin minusta olla semmoista sosiaalista liimaa eli siellä pitäisi voida korjata se mikä fillariaiheista riidellessä on mennyt rikki Näistä päivänpolitiikan jauhamisista ei siihen oikein ole.
    Voit olla oikeassa, koetan välttää jatkossa jonnin joutavaa kommentointia.

^ Muista kumartaa nöyrästi!

waahbulance on tulossa, odottakaa rauhassa.
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Ps. Jos nickin perusteella pidät itseäsi rikkautena niin todella kauas meni ohi ja Puepertas ehkä sopisi paremmin...
    En pidä - enkä ymmärrä minkä tulkinnan kautta olet tuollaiseen arveluun päätynyt. Ei haittaisi kauheasti, jos haluaisit sitä hiukan valottaa (ja samalla kertoa mitä ihmettä ehdottamasi nick oikein tarkoittaa tai mitä ajattelit sen viestivän).

PS https://en.wikipedia.org/wiki/Viburnum_opulus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hartsa69 Katso viesti
    Voit olla oikeassa, koetan välttää jatkossa jonnin joutavaa kommentointia.
    Tee miten teet, mutta älä tee sitä minun takiani tai siksi että minä olen asiasta jotain mieltä.

PS Tämä kommentti on yksinomaan nurea varten, hänellä kun on tuo vanhemmille setämiehille kovin yleinen tapa tietää mitä joku sanoo jo ennen kuin tämä on mitään sanonut ja missata totaalisti se mitä itseasiassa sanottiin.

Oisko mahdotonta olla kirjoittamatta niitä kaikkein turhimpia henkilöön meneviä sutkautuksia yleisesti kiinnostaviin pyöräilyaiheisiin topikkeihin?

Tai kannattaako ainoaa elämäänsä ylipäätään käyttää pahan mielen levittämiseen? Nekin sekunnit on oma pää täynnä myrkyllisiä ajatuksia ihan turhaan.

Ei tarvii vastata.

^ Älä nyt pilaa toisten elämää, johonkin kaikkea tuskaansa purettava ;-))

Samanlaisia aiheita

1. Mitä luet nyt? Mitä aiot lukea?
    By Sami P in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 2341
    Viimeinen viesti: 05.07.2024, 15.47
  2. Haibike mutta mikä??
    By Fullsend80 in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 03.11.2022, 17.59
  3. Mitä opiskelet nyt? Mitä aiot opiskella?
    By fiber in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 18
    Viimeinen viesti: 01.02.2022, 07.17
  4. Canyon AL mutta mikä?
    By jasurakk in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 39
    Viimeinen viesti: 05.06.2020, 22.13
  5. Lappiin, mutta minne?
    By Janu in forum Pyörämatkailu
    Vastaukset: 27
    Viimeinen viesti: 10.10.2011, 10.51

Kirjanmerkit