Ongelmahan tossa on se, ettei ole yhtään maksutonta taukopaikkaa.
Vero-orjien kohdalla on muuten käänteinen korrelaatio siinä mitä se orjuuttaja järjestää. Mitä korkeampi se prosentti, niin sitä vähemmän järjestetään.
6.7 WTF/kg
Joku "lontoolainen" "pimu" haluaa seurata mua Stravassa. Miksi muka? Kohtako pitäisi antaa rahaa vai tuleeko varta vasten Suomeen murhaamaan mut?
^lähetä nyt kuitenkin ensin sille kaikki säästöt…
entinen autoasentaja ei tiedä, miten akut käyttäytyy talvella...luulee tietävänsä ja onhan niitä pari muutakin väärin opittua "tietoa".
Kuunteleeko järkipuhetta, kuten lataustarpeesta pakkasilla.
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
WTF???!!!
![]()
Ei kyllä taas varsinaisesti yllättänyt, että foorumin kaikkitietävät hyökkää ongelmista valittavan kimppuun.
Ei nyt juuri yllättänyt, että jonkun mielestä täällä jatkuvasti kirjoitetaan väärin. Elämä jossain totalitaarisemmassa valtiossa on helpompaa, kun sallittuja mielipiteitä on vain yksi.
Tuolla lällällää etkö tajunnut oma syy kirjoittelulla ei kyllä varsinaisesti ole mitään tekemistä mielipiteen kanssa. Ei yllättänyt, että se koira älähtää...
Sivustakatsoja on bannattu, miksiköhän ja mistä lähtien.
Tunnelisota, jota kuulemma käydään nyt Grönlannissa. Siellä lieneekin helpompi tehdä niitä tunneleita, kuin suomalaiseen graniittiin.
https://yle.fi/a/74-20202906
^^Kokemuksesta voin sanoa että banneja voi saada helpostikin...
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Mitä kaikkia ketjuja täältä olikaan poistunut.
Ei yllättänyt, mutta ihmetytti, aamulla minut ohittanut fillaristi jolla oli törkeän kirkas vilkkuva takavalo tolpassa kiinni. Ei siinä mitään, mutta kaveri hinasi kärryä perässään, jossa oli kyytiläisiä. Luulisi heitä moinen valo ärsyttävän.
Vaimo keskeytti mun GOD:n pelaamisen kun halusi aikuisvoimistelua.
^saako kysyä mistä kumpuaa tarve kertoa foorumilla panohommistaan?
^Saattaa olla että pönkitetään omaa egoa?
Foorumin taso näemmä voi edelleen laskea.
Että foorumilla ei voida keskustella pyöristä ilman puoluepolitiikkaa ja siihen liittyvää nimittelyä.
^ Niinhän se vaan menee, korrektius kadonnut.
Espanjankieli. Vaihdoin open vinkistä puhelimen kielen espanjaksi, mutta palautin sitten takaisin suomenkielen, kun ajattelin, että on parempi jos ymmärrän mitä puhelin koittaa minulle kertoa. No espanja jäi kuitenkin kakkoskieleksi entisen englannin sijasta. Nyt sitten kaikki ne sovellukset, missä ei ole suomenkieltä tuettuna, viestivät espanjaksi. Kuten vaikka Strava ja sen AI analyysit. Oh well, ehkäpä se sitten kehittää mun kielitaitoa.
minulla muutamat sivustot yrittää aina portugaliksi...tietotekniikka avartaa kielitaitoa välillä :P
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
Kirjanmerkit