Minkälaisia kokemuksia kaupasta?
Minkälaisia kokemuksia kaupasta?
Ainakin paikan päällä asioidessa liike oli ihan ok. Kaupassa ollut pyörä lähti sujuvasti mukaan kuskille säädettynä.
Etäasioinnista tai pitemmistä etukäteistilauksista ei ole kokemusta.
Jotkut noutivat huollettuja pyöriään, nähdyn perusteella uskaltaisin omaakin huollattaa, tuntuivat teknisesti osaavilta.
Kokemusta on huolloista ja voin suositella. Innostunutta ja osaavaa porukkaa tuntuu olevan.
Hyvin on toiminut omalla kohdalla.
Tilasin just stongan sieltä millä ei ole kiire ja käyn hakemassa kun tulee. Hyvin on tullut infoa toimitustilanteesta.
https://diamondbikes.fi/ lienee kyseessä?
Omalla kohdalla todella hyvää, ellei peräti erinomaista asiakaspalvelua aina, kun olen tuolla käynyt. Löytyy mm. sqlabin testisatuloita ja jos ei löydy, niin tilaavat. Kesällä tarvitsin jarrujen ilmaukseen Maguran adapteria ja kun hyllystä ei suoraan löytynyt sopivaa adapteria, ottivat huollon puolelta ja antoivat kaupan päälle, kun ostin jotain muuta rompetta samalla. Vahva suositus siis täältä.
Loistopaikka! olen ostanut pientavaraa ja yhden pyörän, aina ollut hyvä palvelu.
Hyvät kokemukset. Tilasin polvisuojat, mutta niistä puuttui toinen. Puuttuva suoja toimitettiin nopeasti ja sain vielä mukaan pyytämättä vähän ekstraa. Tilauksissa tulee välillä virheitä, se on luonnollista ja ymmärrettävää, Diamond Bikes hoiti virheen kiitettävästi, ja se on se millä on merkitystä.
Todella hyvä ja rento palvelu, ehdottomasti suosittelen.
Menin elokuussa ihan vaan sovittaan yhtä full face-kypärää. Taisi siellä lopulta tunti vierähtää, kun sovitin käytännössä kaikki hyllystä löytyvät S-kokoiset fullarit ja hengailin pari vaihtoehtoa päässä pohtimassa valintaani. Ei vaan tahtonut löytyä hyvin päähän sopivaa (mikä on ikuinen ongelma kypäräasioissa omalla kohdallani).
Lopulta kun olin jo luovuttamassa, myyjä sai ahaa-elämyksen, kun muisti yhden spesiaalikypärän. Viimeinen kappale. Kokeiles tota.
No, sehän oli hyvä. Hintalappu hirvitti, mutta myyjä löi tiskiin tarjouksen, mistä en voinut kieltäytyä. Tämä siis vasta kun olin sovittanut kypärää ja todennut sen olevan hyvä päähäni. Eli poistuin tyytyväisenä kotiin uusi kypärä kainalossa.
Kirjanmerkit