hei !
Löytyykö täältä muita Merida CycloXross CX90 omistajia ? kippurasarvinen Gravel malli, ollut tuotannossa ainakin vuonna 2018.
Erittäin vaikea löytää netistä mallivalokuvia jne. Specsit jne olen löytänyt ym tiedot kyllä, mutta tarvitsen parempia mallivalokuvia esim vaihdeosista...
Sain oman CX90 fillarini kokonaan osiksi purettuna, Vaihtokaupassa, pyörä on muuten kuin uusi, ajettu tyyliin vain alle 500km.
Oli purettu osiin alunperin 2-omistajaa takaperin, niin pitkälle, että myös Ohjauslaakerit oli ryövätty ex-omistajan toiseen maastopyörään (kun ne sattuivat olemaan samaa kokoa..)
Nyt minulla on tunne, että esim Etuvaihtajan kanssa on jotain "minulle uutta outoa" , johon etsin apuna parempia mallikuvia, kuin mitä netistä löytyy (netissä vain muutama myyntiesite kuva)
Olen rakentanut fillareita yms koko ikäni (olen 41v) , olen masinisti-mobilisti ollut koko ikäni. Kaikesta huolimatta Apu olisi nyt tervetullutta ja säästäisi paljon aikaa tässävaiheessa.
Minulla on hakusessa myös sarviin tulevat Combo jarru/vaihdevalitsimet (Shimano Claris) , toisen vaihtajista oli Ex-omistaja rikkonut irroittaessaan vaijereita......
Olen aktiivi-hyötyliikkuja Fillaristi, haave olisi saada tämä CX90 tälle kesälle-22 edes jossain kuosissa ajokelpoiseksi, vaikkei olisikaan kaikki vaihteet käytössä....
Harrastan myös 80-luvun kippurasarvisia......mutta tämä CX90 on pyöristäni modernein ja ehdottomasti kevyin rakenteeltaan.
Löytyisikö täältä avuliasta tietotaitoista harrastajaa, ken saisi myös itselleen mahdollisesti mielenkiintoa-hupia tästä pikku projektistani ? "tutkimalla palapeliä ja kertomalla infoja apuja". Tätä vastaavaa olen tehnyt itse koko ikäni mp mopo puolella, auttaen ihmisiä "palapeli ajoneuvojen" kasaamisessa korjaamisessa....Josta itse tykkään avun-anto harrastuksena tosi paljon.
en tiedä tuleeko Topic viesteitä ilmoitus s-postiini, en pääse tänne päivittäin, joten saa myös @ minulle suoraan.
T.m
Kirjanmerkit