Voi olla mielenkiintoinen tuttavuus... https://tubolight.bike/
Voi olla mielenkiintoinen tuttavuus... https://tubolight.bike/
Mä olen noista inserteistä pohtinut että kun ne pienentää ilmatilaa merkittävästi, niin ehtiikö litku paikata ennen kun kumi on tyhjä? Lähinnä gravel kumeissa siis.
Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla
Tuo näyttäis jättävän ihan hyvin tilaaki, saatan tilata.
Vittoria Air-liner gravel testistä poimittua: The foam insert does a great job at deadening feedback on extended choppy bridleway descents, meaning less forearm pump and more control.
Oisko nää insertit sit kuitenki ihan kokeilunarvoisia
Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla
Mites venttiilit? Videossa mainitaan että HD ei vaadi spesiaaliventtiiliä?
Hölmöläinen tässä kummastelee kuinka se litku ja ilma päätyy renkaan ja tubolightin väliin?![]()
https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...topy%C3%B6riin
Miten tää nyt eroaa muista inserteistä että tarvii oman ketjun? Esim Rimpact original samassa painossa ton HD:n kanssa, tulee sopivat venat mukana halvemmalla.
Aloittaja tarvii asioilleen oman topicin. Otsikko voisi toki olla kuvaavampi.
Joo. Mutta voisko joku nyt kertoa miten se litku(ja ilma) kulkeutuu oikeaan paikkaan? Kun sen voi kuulemma venttiilin kautta laittaa.
![]()
Ohan tossa vaarana että jää tohon rakoon. Varmaan silti kulkeutuu tos kyljestä renkaan ja insertin välistä.
Laittaa litkun renkaaseen, niin mä aina teen.
Jack, ei välttämättä tarvi mutta välillä aloittaa alusta. Monta kertaa noita tuotejuttuja kun kelaa niin suurin osa jo poistunut markkinoilta ja saattaa olla kymmeniä sivua jo aikansa elänyttä juttua.
Tusta litkun kulkeutumisesta osaa sanoa mitään mutta klipissä missä insertti poistettiin niin liemi oli jossain muualla kuin ulkopinnalla... Eka testaaja kertokoon...
^Riippunee varmaan pitkälti kuinka tiukkaan istuu insertti renkaassa...
Silloin ku renkaassa ei oo ilmaa, niin ei insertti yleensä renkaan kylkeen tiiviisti puristu.
^Niin juuri ja litku päässee hakeutumaan mihin kuuluu...
Huck Norris vaikuttaa tuon suhteen paljon pätevämmältä ratkaisulta.
Se on kyllä litkun leviämisen kannalta hyvä rakenne. Hucki ei taas oikein auta esim burppauksen ehkäsemiseen, koska ei istu vanteen urassa. Hyvillä inserteillä voi ajaa vaikka ilman paineita ja rengas pysyy vanteella.
Voihan tohon tubolihtiiin porata reikiä kehälle, ei varmaa toimivuuteen vaikuta, ellei sitten insertin ulkopinta ole erilaista kuin sisus ja täten litku pääsee imeytymään sisuksen kautta inserttiin.
Just viime viikonloppuna ajoin Norriksen toastilla monta kilometriä kotia rengas tyhjänä.
Ei mitään ongelmaa.
Vaikka kiekolla oli melko horo Fat Freddie.
Niin nyt ei ollut millään muotoa kyse siitä jaksaako ja ketuttaako.
Ei millään muotoa.
Jos et ymmärtänyt.
Lue vaikka uudestaan?
Voisitko millään lopettaa tuon jatkuvan sähkön mollaamisen joka käänteessä?
Älä edes kommentoi jos ei mitään rakentavaa ole tarjota?
Tai käytä sitä ignorea, sopiiko?
En minä sähköä mollaa. Hienoja laitteita ajaa kovaa metsässä. Noissa on vaan selkeitä eroja luomu pyöriin, joka kannattaa muistaa
Niin. Mä olen kyllä läskillä ajanu tyhjällä 5,25" renkaalla pitkänkin matkan kotia.
Eikä kyrpiny. Tiedän kyllä mitä se vaatii.
Kyse on siitä miten mihinkin asennoituu.
Toiset haluaa että se luomukin kulkee kevyesti niillä hipokiekoilla ja slickseillä.
Sitten ihmetellään miksi joku keventää menoa sähköllä?
Get the point?![]()
Ja tosiaan tämä insertin käyttö on yksi sellailen. Sähkärillä ei ole ongelmia ajaa metsästä pois insertin kanssa, joten sisuria ei tosiaan ihan herkästi tarvitse mukaan ottaa.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Painukaa nyt jo helvettiin käymään toi sähkömoottorifillarikeskustelu.
Kirjanmerkit