Alkujaan tämän lähetti
tommi2
No kun kerran 200+ lasketaan jo mukaan, heitetään oma suunitelma: tarkoitus olisi polkea Lahti-Espoo-Lahti, mikä viimekesäisen pelkän menomatkan perusteella olisi noin 250km. Tämä vedetään henkeen "jossei maistu, junalla pois", mutta funtsin että vähän jopa treenaisi tätä varten, kattoisin onnistuisiko ko. matka. Mun normilenkit on maantiellä 30-50km, nyt funtsin ottaa 70-90 matkat mukaan, tuskin ajan yli satasta ennen tätä.
Tämä oli heitetty lähinnä "jos toikin laitto ton niin kyllä mäkin voin laittaa"-henkeä nostattamaan meissä vähemmissä kuolevaisissa

. Toinen haave olisi käydä Linnatuulessa, mutta tämä lenkki ei täytä minimimatkavaatimusta, joten ei siitä mitään.
Itse meinasin Huhti-toukokuussa ajella 200 ja 300 omatoimiset Lahdesta lahteen (ei ole vielä reittisuunnitelmia eikä tarkkoja päiviä olemassa). Jos kiinnostaa lähteä mukaan kokeilemaan tätä lajia niin tervetuloa. Ja järjestetty 200km "evon kierto" vissiin on vielä toistaiseksi ainakin tulossa huhtikuulle Lahdessa kans, ennen kuin peruuntuu...
Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Se ei ole harrastus jos muut pitävät sitä täyspäisenä touhuna.
Kirjanmerkit