Nyt tuli mahdollisuudet ajaa B200 ja B300 lokakuun loppuun mennessä, hieman tavanomaisesta poikkeavat järjestelyt mutta toivottavasti ajajia löytyy.
^ Hieno juttu!
Kävin sitten eilen ajamassa B300:en Ukrainan tueksi.
Oli meitä useampi lähdössä, mutta tuli viime hetken sairastumisia.
Tässä vielä linkit Azov breveteille, joku WordPres bugi vaivana randonneurs.fi sivuilla. 200 km ja 300 km. Ensin valinta Englannin kielelle, sitten Registration jne.
Kauden 2023 brevettikalenteri pitää ilmoittaa ACP:lle 15.10 mennessä, nyt olisi hyvä aika ilmoittautua järjestäjäksi. Kauden aikana on taas eri kanavia tullut kyselyitä josko brevettejä järjestettäisiin esim Turussa, Tampereella tai Oulussa.
Tulosten käsittelyn osalta olen sopinut ACP:n kanssa hoitaa Suomen brevettien rekisteröinnit 1.11.2022 alkaen.
Lisäksi ACP:lla on pari muutosta tulossa,
-Brevetin järjestäjä voidaan valtuuttaa rekisteröimään ajot, ts vahvistusnumerot voisi antaa vaikka samantien kun ajaja on maalissa, tai kun järjestäjä saa kortit haltuunsa.
-Ajajille suunnitteilla omat sivut mistä näkisi omat ajetut brevetit, ilmeisesti https://myaccount.audax-club-parisien.com/ tyyliin. Itselläni tuolla näkyy 2018-2021 ajetut brevetit, tiedä sitten onko 2022 brevettejä Suomesta rekisteröity, vai onko noita sivuja miten päivitetty.
-Kohtaan 1 viitaten, jos luottamus brevettien rekisteröinteihin parin viime vuoden jäljiltä on nollassa tai pakkasen puolella, mitä en yhtään ihmettelisi, niin nyt järjestämään itse ajoja ja/tai hoitamaan joku saletti kaveri järjestäjäksi!
Tein itse myös tilin tuonne, onkohan nämä 2018-21 ajetut brevetit rekisteröity esim randonneurs.fi -seuran alle jne? Results-kohdasta kun ei oikein löydy mitään omia ajettuja, mutta en tiedä tarvitseeko seuratieto ola lisättynä? Toivottavasti 2022 brevetit palautuisi mahd pian, ettei tarvitse tammikuussa jännitellä ilmottautumisvaiheessa että missä omat suoritukset näkyvät
Tuo Azov systeemi oli kyllä vaivaton, ei tarvinnut kortteja lähetellä.
Ajamani B200 ja B300 Azov-brevettien tulokset on jo rekisteröity ja näkyvät tililläni ACP:n kirjanpidossa. Erittäin tehokasta toimintaa.
Hienoa että brevettien järjestäminen sodan ja sähkökatkojen keskellä toimii!
Täällä jos joku on ajamassa 200 km brevettiä 6.12.22 voi käydä kokeilemassa miten ilmoittautuminen toimii norjalaisten systeemin kautta, tälle kaudelle lisäsivät kaikki pohjoismaiden brevetit kalenteriin, ja tuolla pystyisi hoitamaan ilmoittautumiset ja rekisteröinnit vähemmällä Excelien pyörityksellä.
Nyt on 2022 brevet tulokset (rekisteröintinumerot) näkösällä, PBP ilmoittautuville tiedoksi.
Palautuvatkohan vuosien 2021 ja 2022 kortit joskus?
Randonneurs Finland ajovaatetilaus (Cima Coppi villapaidat PBP'20 optiolla) on auki. ??https://www.randonneurs.fi/ajovaatetilaus-2023-pbp20/
PBP ennakkoilmoittautuminen 1000+ km ajaneille on myös auennut tänään.
Fleche 2023, maali Tampereella vai Jyväskylässä?
- pyörä kulkee, kun sitä polkee -
Millaiset nuo Cima Coppin koot ovat? Onko true-to-size vai normaalia pienempi/suurempi? Tuosta nimenomaisesta mallista mainittu, että olisi varsin "relaxed cut", mutta se tuntuu olevan aina jotenkin niin suhteellista vähän merkistä riippuen. Sattuisko joillain olla tietoa/kokemusta miten nuo vertautuu muihin merkkeihin? Itsellä on Craftin vermeet kokoa S ja Castellin kokoa M .
Piti ilmoittautua PBP:iin, mutta kun tuo syksyllä ajettu Ukraina brevetti ei kelpaakaan, kun se on merkattu 31.10.2022, pitäisi olla 30.10.2022 tai aiemmin. Vähän hassua. Ajoin sen 24.9.2022.
Jos joku oli tilannut itselleen (miesten) pitkähihaisen paidan pitkällä vetoketjulla m-koossa ja ei ollut sopiva, niin voi minulle kaupitella. Jostain syystä tilasin lyhythihaisen, vaikka olin viime vuonna jo päättänyt tilaavani kyseisen paidan pitkähihaisena, kunhan tilaus tulee mahdolliseksi.
edit: Saako Oulun 200km brevetin Juustolan kierrosta ladattavaksi ilman, että rekisteröityy AllTrails palveluun?
Kirjanmerkit