ElectrobikeVerkkokauppaBikeshop
CanyonShimano
Sivu 2 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 155

Aihe: Vuoden 2022 pyöräilykilometrit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    No mutta vuorilla ajaessa mennään alamäkeä tosi paljon, eikä tartte polkea ollenkaan. Kai ne pitää kuitenkin vähentää?
    Ei ole kokemusta mutta saattaisi olla myös ylämäkeä niin se tasoittaa tilannetta...ihan sama. Mä olen omat rajani löytänyt, ja tästä ei ole suunta ylös vaan sinnitellä edes jotain...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

500 km (n. 30 h), lisäksi juoksua ja hiihtoa yhteensä 324 km (30 h). Hyvä alku vuodelle. Seuraavat 2 päivää menneekin lumitöissä.

Tänään tuli viimein tonni täyteen, nyt 1085 km. Kaikki ulukona.
    px muokkasi tätä : 30.01.2022 at 02.28
    px @ ircnet / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / facebook.com/pappiskapartio / ptahkola@instagram / krossikommuuni.blogspot.com

noin 850 km jos sähkö mukana laskuissa niin likellä tuhatta

F. Kotlerburg Guest
    Oisko 50km.

n. 410km. 50km maastossa, loput kvl-lenkkiä kippurasarvella. En taida huomenna lähteä ajamaan, joten jäänee siis tammikuun saldoksi.

Ihan kohtuullisesti ottaen huomioon vallinneet enimmäkseen pashat kelit ja käyräkin trendaa.
    Paalupaikka hyvällä kaulalla firman kilometrikisassa, muullahan ei ole väliä oikeastaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    noin 850 km jos sähkö mukana laskuissa niin likellä tuhatta
    Sähköt ja trainerit ei kuulu tänne. 1114km ja suurin osa erittäin raskaita ja vaikeita kilometrejä. Tunteja on kulunut jotain 70.
    tempokisu.kuvat.fi

Merkkaan ne sähköt eri taulukkoon mutta olen ennenkin sanonut jos haluaa ajaa sähköpyörä helpolla niin käyttää max avustusta niin se on lumikinoksessa sama kuin sohvalla istuis mutta vauhtia sen kaksikymmentä ero sohvaan mutta reeni mielessä voi käyttää minimi avustusta ja ajaa metsäpolkua ... olen myös käyttänyt sähköä polkujen avaamiseen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Sähköt ja trainerit ei kuulu tänne. 1114km ja suurin osa erittäin raskaita ja vaikeita kilometrejä. Tunteja on kulunut jotain 70.
    Raskaita ja vaikeita kilometrejä voi ajaa trainerillakin, kun on tehomittari käytössä.

Kun olen ajanut trainerilla, niin en ole päässyt metriäkään eteen päin. Oli raskasta tai helppoa.

Mutta kysymykseen: 510 km, 31 t.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti moukari Katso viesti
    Raskaita ja vaikeita kilometrejä voi ajaa trainerillakin, kun on tehomittari käytössä.
    No ei, kun raskaalla ja vaikealla tarkoitin että on liukasta tai umpihankea, tai sataa oikein kunnolla, ja tuulee. En mitään teho-juttuja tai tempoharjoitusta. En mä kesällä pelkää ajaa, mutta nyt talvella olen pelännyt ja stressannut miten pääsee töihin ja takaisin. Täysin eri asia kun pyöritellä jollain trainerilla vaikka vastukset olisi mitä.

Ja yksi tärkeimmistä asioista on saada olla ulkona, raitista ilmaa ja luontokokemuksia. Sisällä tulee kökötettyä niin ulkoilu on ihan elinehto ainakin minulle.
    tempokisu.kuvat.fi

Tammikuu -22 1095 km, on siinä Kickr Core-kilometrejä mukanakin.

744km ulkona kärvistelty tälle vuodelle.

29,43h*17km/h.
    "You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"

noiden lisäksi 210km tullut hiihdon ja luistelun puolelta (197km näköjään ollut 2021 vuoden saldo noiden osalta tässä kohtaa)

Tonni täynnä. 1016km/ 64h. Kaikki läskillä, koska sehän on talvipyörä

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti px Katso viesti
    Tänään tuli viimein tonni täyteen, nyt 1085 km. Kaikki ulukona.
    Nyt kaks tonnia täynnä. Tunteja kuluu ku ei oo kiire mihinkään. 118 kpl niitä.
    px @ ircnet / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / facebook.com/pappiskapartio / ptahkola@instagram / krossikommuuni.blogspot.com

Vaikka tammikuu näytti ettei tuu paljon mitään kilometrejä tälle vuodelle mutta kaikesta huolimatta kaksi tonnia lähestyy ihan kohta

Tänään 1000 km täyteen. Lähes kaikki läskillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Vaikka tammikuu näytti ettei tuu paljon mitään kilometrejä tälle vuodelle mutta kaikesta huolimatta kaksi tonnia lähestyy ihan kohta
    Menty yli jo, mutta se on kyllä tämä helmikuu kun on ollut vaikeeta, siis keliolot. Ajotunneissa mä olen voittamaton?, about 140
    tempokisu.kuvat.fi

Menty yli jo, mutta se on kyllä tämä helmikuu kun on ollut vaikeeta, siis keliolot. Ajotunneissa mä olen voittamaton?, about 140
    on ollut myös ave 15 lenkkejä metsässä möyrien.. mutta ne on ollut parhaita

Tunnit jaettuna päivillä tekevät melko tarkkaan tasan 2,5 h/pvä. Mutta jos tunnit olivat vain helmikuulta - mikä ei liene aivan mahdotonta - olet ollut liikkeellä pyörällä noin viisi ja puoli tuntia per päivä.

Ja käytännössä tietysti hiukan pitempäänkin päivinä joina olet ajanut, sillä jokin ajamatonkin päivä on mitä luultavimmin ollut.

Minun kohdallani Strava kertoo tai väittää, puhuu totta tai valehtelee että ajettuja kilometrejä on tullut 457 ja tunteja on kertynyt 23. En lähtökohtaisesti epäile lukujen olevan vääriä mutta en toisaalta voi vannoa niiden olevan oikeita. Ajokertoja näyttäisi olleen seitsemän ja se tuntuu minusta täysin oikeansuuntaiselta.

Hiihtoa onkin sitten ollut enemmän. Onneksi Strava ei kerro minulle yhtään mitään

^ tänä vuonna, ja "noin" arvio kun mun ajamiset on aika paljon 15km/h tosin en seuraa ajoaikaa kun joskus mielenkiinnosta katson että jaha, 50km ja reilu kolme tuntia...työpäivinä jos pääsee ajamaan alkulenkin ja työmatkakiemurat, tulee usein 5-6 tuntia, kuten viime torstaina, lähdin aamukuudelta ja kävin hakeen eväät ja töihin, olin takas kotona iltakuudelta > huomena en lähde lenkille.

( kävin laskeen...) lepopäiviä ollut tänä vuonna 13, joista 10 kelin takia ja kolme suunniteltua, tosin eilenkin oli kurja ajokeli mutta suunniteltu lepopäivä.
    ja mitä näitä nyt kannattaa laskeskella, stressiä vaan tulee. Tuskin mä viime vuoden lukemia saan.

Ehkä kurjimmat ajokelit ikinä tänä vuonna.
    tempokisu.kuvat.fi

Näköjään vasta 1356km on tälle vuodelle kasassa tammi-helmikuussa, mutta omaksi puolustukseksi täytyy sanoa että aivan saatanan huonot on olleet ajokelit.

3 191 km / 193 tuntia. Ei sähköä eikä treineriä. Ai niin, on mulla hiihtoakin 30 km / 4 tuntia.

58,53h*17,2km/h
    "You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"

1. neljännes vuodesta kuntoiltu, 171,5 h. Pyöräilyä 94,5 h (1606 km). Juoksu+hiihto 77 h (860 km).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    mutta omaksi puolustukseksi täytyy sanoa että aivan saatanan huonot on olleet ajokelit.
    No todellakin, ja erityisesti kelvien auraus on ollut ihan onnetonta. Vaikka viime talvena tuli myös paljon lunta, aurattiin tosi hyvin ja jopa pyhäaamuisin.
    Sain sentään maaliskuussa 1160km, mutta olen viime vuoteen verrattuna 500km jäljessä. Tosin, viime vuosi oli aika maksimi ja ikää tulee koko ajan lisää että ei se suorituskyky tästä lisäänny...
    tempokisu.kuvat.fi

2204km, ei tämä nyt kovin vahvasti ole alkanut. Ehkä huhtikuussa kevätkelit sitten innostaa ajelemaan enemmän.

Samanlaisia aiheita

1. MTB Videot 2022
    By Hirta in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 174
    Viimeinen viesti: 15.01.2023, 12.11
  2. 2022 uutuuksia
    By plr in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 261
    Viimeinen viesti: 12.10.2022, 13.59
  3. Vätternrundan 2022
    By jaksu in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 5