CanyonGiantRideHuntteriElectrobikeHelkama
Sivu 4 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4 5 6 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 91 - 120 / 382

Aihe: Aluevaalit 2022

  1. #91
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    6.531
    ..ja mitä sekin entinen juoksija, lapsensa hylännyt kun on pakkomielle juosta, yrittää joka vaaleissa niin kunta- ja peräti eduskuntavaaleissa, ja nyt näissä aluevaaleissa. Ei pitäisi yrittää haalia hommia joita ei ehdi hoitaan, hölkkäisi vaan kun se on tärkeintä.

    Sanna Marin on laihtunu entisestäänkin, minne ne 800euron kuukausittaiset aamupalat menee? Annika Saarikolla sensijaan painoa on, ei edes huomaa että on raskaana...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

  2. #92
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Lahden seutu
    Viestit
    891
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ..ja mitä sekin entinen juoksija, lapsensa hylännyt kun on pakkomielle juosta, yrittää joka vaaleissa niin kunta- ja peräti eduskuntavaaleissa, ja nyt näissä aluevaaleissa. Ei pitäisi yrittää haalia hommia joita ei ehdi hoitaan, hölkkäisi vaan kun se on tärkeintä.

    Sanna Marin on laihtunu entisestäänkin, minne ne 800euron kuukausittaiset aamupalat menee? Annika Saarikolla sensijaan painoa on, ei edes huomaa että on raskaana...
    Jos et olisi kirjoittanut tuota tosissasi, menisi tuo hauskastakin huumorista. Nyt toi on vaan törkeää. "Lapsensa hylännyt"? Et tiedä hänen isoista asiasta mitään muuta kun juoruja, joten älä solvaa, nuo eivät ole mitenkään hyväksyttäviä heittoja. Ja ehkä kannattaa huolehtia omasta painosta, eikä muiden. Eikä Saarikko ole ainakaan julkisesti ilmoittanut olevansa raskaana, mikäköhän aivopieru tuokin oli?

  3. #93
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.274
    Mun mielestä ylipäätään typerää kun ihmisiä arvostellaan lööppien perusteella, tai ylipäätään kerrotaan miten muiden kuuluisi elää. Mutta ehkä kaikki siihen jossin määrin välillä sortuu, se kai niide lööppien tarkoitus.. Marin on kyllä saanut kohtuuttoman paljon paskaa niskaan.

  4. #94
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.739
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ..ja mitä sekin entinen juoksija, lapsensa hylännyt kun on pakkomielle juosta, yrittää joka vaaleissa niin kunta- ja peräti eduskuntavaaleissa, ja nyt näissä aluevaaleissa. Ei pitäisi yrittää haalia hommia joita ei ehdi hoitaan, hölkkäisi vaan kun se on tärkeintä.

    Sanna Marin on laihtunu entisestäänkin, minne ne 800euron kuukausittaiset aamupalat menee? Annika Saarikolla sensijaan painoa on, ei edes huomaa että on raskaana...
    Melkoista tekstiä.
    Aamupalat menee varmaan omasta ja kropan hyvinvoinnista huolehtimiseen? Kateusko tässä puhuu?
    Ja toinen on liian tukeva? Ulkoisten seikkojen perusteella ihmistä tässä arvostellaan, niinkö? Ja päälle vielä median antaman kuvan perusteella.

    Marin hoitanu työnsä hienosti, loan heittäjiä kyllä riittää silti.
    Ei sentään tekstareilla ole häiriköinyt toista sukupuolta. Tai tehnyt mitä lie korruptiokauppoja omaa etuaan ajaakseen. Sitäkin on nähty, eipä unohdeta niitä?
    Todella hienoa että päätöksenteossa ei ole enää mukana niin paljon näitä omaa etuaan ajavia läpeensä korruptoituneita ikäloppuja dinosauruksia.

    Äänestämiseen; kuka tahansa kelpaa saamaan mun äänen, kunhan ei ole persu. Siltä roskasakilta pitää nyhtää kaikki ylimääräiset äänet pois. Että siitä näkökulmasta äänestämällä voi vaikuttaa kyllä.

  5. #95
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    1.769
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Melkoista tekstiä.
    Aamupalat menee varmaan omasta ja kropan hyvinvoinnista huolehtimiseen? Kateusko tässä puhuu?
    Ja toinen on liian tukeva? Ulkoisten seikkojen perusteella ihmistä tässä arvostellaan, niinkö? Ja päälle vielä median antaman kuvan perusteella.

    Marin hoitanu työnsä hienosti, loan heittäjiä kyllä riittää silti.
    Ei sentään tekstareilla ole häiriköinyt toista sukupuolta. Tai tehnyt mitä lie korruptiokauppoja omaa etuaan ajaakseen. Sitäkin on nähty, eipä unohdeta niitä?
    Todella hienoa että päätöksenteossa ei ole enää mukana niin paljon näitä omaa etuaan ajavia läpeensä korruptoituneita ikäloppuja dinosauruksia.

    Äänestämiseen; kuka tahansa kelpaa saamaan mun äänen, kunhan ei ole persu. Siltä roskasakilta pitää nyhtää kaikki ylimääräiset äänet pois. Että siitä näkökulmasta äänestämällä voi vaikuttaa kyllä.
    Kirjoituksesi todistaa aukottomasti sen tosiasian, että kaikista puolueista löytyy roskasakkia.

  6. #96
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    Mettäkylä
    Viestit
    10.295
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Melkoista tekstiä.
    ...
    kuka tahansa kelpaa saamaan mun äänen, kunhan ei ole persu. Siltä roskasakilta pitää nyhtää kaikki ylimääräiset äänet pois.
    Pata/kattila?

    Yritän sovitella tuota "roskasakki" - kuvausta meidän pitäjän kansanedustaja-persuun, joka on sekä DI, että ekonomi, ja mun on vaikea löytää yhtäläisyyttä...
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

  7. #97
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.739
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Pata/kattila?

    Yritän sovitella tuota "roskasakki" - kuvausta meidän pitäjän kansanedustaja-persuun, joka on sekä DI, että ekonomi, ja mun on vaikea löytää yhtäläisyyttä...
    DI,ekonomi ja mitä lie; silti ”roskasakkia” JOS ajatusmaailma on persun. Näin mä asian näen.
    Myös helvetin enkeleistä löytyy hyvin koulutettuja ihmisiä. Silti roskasakkia, myydään huumeita lapsille. Tai tuodaan niitä maahan myytäväksi lapsille. Suurimman luokan mätäpaiseita.

    Mistä olet päätynyt toteamaan että koulutustaso tekee ihmisestä automaattisesti jotain parempaa?

    Ja ei, en katso olevani sen parempi ihminen. Koulutustasokin on heikko.
    Konna konnan tuntee, vai miten se meni?

  8. #98
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    Mettäkylä
    Viestit
    10.295
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Mistä olet päätynyt toteamaan että koulutustaso tekee ihmisestä automaattisesti jotain parempaa?
    Sä ton sanoit, en mä. Mä en tuomitse ketään mihinkään "sakkiin" tuntematta ihmistä. Mä jätän sen homman asenteellisille.
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

  9. #99
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    1.769
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    DI,ekonomi ja mitä lie; silti ”roskasakkia” JOS ajatusmaailma on persun. Näin mä asian näen.
    Myös helvetin enkeleistä löytyy hyvin koulutettuja ihmisiä. Silti roskasakkia, myydään huumeita lapsille. Tai tuodaan niitä maahan myytäväksi lapsille. Suurimman luokan mätäpaiseita.

    Mistä olet päätynyt toteamaan että koulutustaso tekee ihmisestä automaattisesti jotain parempaa?

    Ja ei, en katso olevani sen parempi ihminen. Koulutustasokin on heikko.
    Konna konnan tuntee, vai miten se meni?
    HE on lähtökohtaisesti rikollisjärjestö, joka on julkisesti ilmoittanut olevansa yhteiskunnan sääntöjen ulkopuolella. Persut on puolue, joka on sitoutunut toimimaan yhteiskunnan sääntöjen mukaan.

    Myykö persut puolueena huumeita? Ei myy. He ovat mielestäsi roskasakkia, ainoastaan koska ovat kanssasi erimieltä asioista ja pyrkivät saamaan kansalaisia puolelleen.

  10. #100
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.739
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti
    HE on lähtökohtaisesti rikollisjärjestö, joka on julkisesti ilmoittanut olevansa yhteiskunnan sääntöjen ulkopuolella. Persut on puolue, joka on sitoutunut toimimaan yhteiskunnan sääntöjen mukaan.

    Myykö persut puolueena huumeita? Ei myy. He ovat mielestäsi roskasakkia, ainoastaan koska ovat kanssasi erimieltä asioista ja pyrkivät saamaan kansalaisia puolelleen.
    Niin en mä niitä verrannutkaan toisiinsa tuon perusteella, mistä tuon nykäisit?
    Kysehän oli koulutustasosta. Siitä että myös HE:n jäsenissä on koulutettuja ihmisiä.

    Persut ei ole roskasakkia sen takia että ovat kanssani erimieltä. Melko typerä sanojen asettelu sun suunnalta.


    https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008519965.html

    HS selvitti: Perus*suomalaisten ehdokkaat saaneet rikos*syytteitä selvästi eniten – Pahoin*pitely hyvin*vointi*vaalien yleisin syyte


  11. #101
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.724
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santtu75 Katso viesti
    Mielummin äänestää puoluetta jolla on puutteita anatomian tiedoissa kuin puoluetta jolla on puutteita taloustieteiden puolella…
    Se on jännää kun keskituloiset ja köyhät äänestää Kokoomusta, varmaankin rikastumisen toivossa.. porukkaa joka tulee ulkoistamaan SOTE-palvelut ja sitten ihmetellään kun on taas luonnollinen monopoli joka repii rahat kunnilta ja ihmisiltä veropuliveivari-suursijoittajien taskuun.



    Yhdeksän kymmenestä suomalaisesta köyhtyi edellisen hallituksen aikana




    https://voima.fi/artikkeli/2021/yhde...tuksen-aikana/

  12. #102
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.274
    Samaa aina ihmetelly^ Mut monille se tuntuu olevan ok siksi, että maahanmuuttajat ja ”työttömät vihervassarit” sun muut kärsii myös. Ehkä myös halutaan kokea olevansa jotain muuta kuin se köyhä/keskituloinen.

  13. #103
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    norja
    Viestit
    319
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti

    Yhdeksän kymmenestä suomalaisesta köyhtyi edellisen hallituksen aikana




    https://voima.fi/artikkeli/2021/yhde...tuksen-aikana/
    Aika säälittävää että tuollaisia MV-lehden tasoisia valemedioita käytetään viitteenä perustelemaan asioita.

  14. #104
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    992
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IJa Katso viesti
    Aika säälittävää että tuollaisia MV-lehden tasoisia valemedioita käytetään viitteenä perustelemaan asioita.
    Tiedot:
    Tilastokeskus!
    Ehkä hiukan luotettavampi kuin esim MV-lehti.

  15. #105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Se on jännää kun keskituloiset ja köyhät äänestää Kokoomusta, varmaankin rikastumisen toivossa.. porukkaa joka tulee ulkoistamaan SOTE-palvelut ja sitten ihmetellään kun on taas luonnollinen monopoli joka repii rahat kunnilta ja ihmisiltä veropuliveivari-suursijoittajien taskuun.
    /
    Ja sen jälkeen kokoomuslaiset ja persut heristävät sormeaan ja valistavat tyhmiä ettei raha tule seinästä vaan rehdistä yrittämisestä.

  16. #106
    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    405
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Sä ton sanoit, en mä. Mä en tuomitse ketään mihinkään "sakkiin" tuntematta ihmistä. Mä jätän sen homman asenteellisille.
    Juuri näin.

  17. #107
    Liittynyt
    02/2021
    Viestit
    1.739
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Sä ton sanoit, en mä. Mä en tuomitse ketään mihinkään "sakkiin" tuntematta ihmistä. Mä jätän sen homman asenteellisille.
    No, henkilö kun liittyy puolueseen ja alkaa vaikkapa ehdokkaaksi hän käsittääkseni siinä vaiheessa tunnustaa puolueen ideologian?
    Vai olenko mä nyt ymmärtänyt jotain väärin?

    Asenteellinen? Kyllä.
    Heikomman puolustaminen, yhdenvertaiset ihimisoikeudet kaikille mihin vaan katsomatta, maapallon hädänalaisen tilan tunnustaminen, sen ymmärtäminen että maapallo on yhteinen, ei vain ”meidän Suomi”, jne jne.

    Ylläolevia minä arvostan.

    Ja itse en kannata mitään puoluetta.

    Mun osaltani tämä oli tässä. Politikointi aiheuttaa henkistä pahoinvointa.

  18. #108
    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    1.395
    Mitämitä?
    Näissä vaaleissa äänestetään bensan hinnasta.
    Ei yksi persuehdokas eilisessä tv-mainoksessaan mistään muusta puhunut.
    Kai se on sitten puolueen agenda aluevaaleissa?

  19. #109
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Mitämitä?
    Näissä vaaleissa äänestetään bensan hinnasta.
    Ei yksi persuehdokas eilisessä tv-mainoksessaan mistään muusta puhunut.
    Kai se on sitten puolueen agenda aluevaaleissa?
    Omaa päätä pitää ja saa käyttää. Tuo mainos oli eräänlainen vappusatanen ja alkusoitto seuraavia vaaleja silmällä pitäen.

    Muuttuihan Sannallakin kaavoihin kangistuneet boomerit kunniakansalaisiksi, kun ääniä pitäisi jostakin haalia.

    Minun varallisuus muuten kasvoi edellisen hallituksen aikana ja laski järkyttävästi nykyisen hallituksen aikana. Tätä en nyt kuitenkaan suoraan laita kummankaan hallituksen piikkiin. Kai se on resupekan illalla käytävä laittamassa numero roskasakille.

    Minusta on aivan sama kuka julkisella puolella hoitaa jos hintalappu ja tuote on sama. Se on valtaa pitävien hoidettava lainsäädännöllä lait siten, että yritykset joutuvat asian mukaiset verot maksamaan.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  20. #110
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    1.769
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Mitämitä?
    Näissä vaaleissa äänestetään bensan hinnasta.
    Ei yksi persuehdokas eilisessä tv-mainoksessaan mistään muusta puhunut.
    Kai se on sitten puolueen agenda aluevaaleissa?
    Näissäkin vaaleissa käydään kaikkia muitakin vaaleja samanaikaisesti, vaikka aluevaalit ovatkin.

  21. #111
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.186
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Se on jännää kun keskituloiset ja köyhät äänestää Kokoomusta, varmaankin rikastumisen toivossa.. porukkaa joka tulee ulkoistamaan SOTE-palvelut ja sitten ihmetellään kun on taas luonnollinen monopoli joka repii rahat kunnilta ja ihmisiltä veropuliveivari-suursijoittajien taskuun.



    Yhdeksän kymmenestä suomalaisesta köyhtyi edellisen hallituksen aikana




    https://voima.fi/artikkeli/2021/yhde...tuksen-aikana/
    Suomessa tuohon varallisuuden ylimpään kymmenykseen pääsee kun omistaa rivitaloasunnon Länsiväylän eteläpuolelta ja ehkä mahdollisesti kesämökki päälle. Oleellisempaa olisi kysellä, miksi suomalaiset kotitaloudet ylipäätään köyhtyvät verrokkimaihin nähden? Mitä suomalaisessa yhteiskunnassa on vialla, että olemme millä tahansa talouden mittarilla heikommin suoriutuvia kuin esim. Ruotsi tai Tanska? Jos varallisuudessa mitattuna ylinkin kymmenys suomalaisista onnistuu kasvattamaan varallisuuttaan kolmen vuoden aikana 70k€ eli reilu 23k€/v, tulos on lähinnä surullinen.

  22. #112
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    Mettäkylä
    Viestit
    10.295
    Edellisen hallituksen aikana verotus keveni ja käteen jäävä rahamäärä kasvoi. Samaan aikaan pörssi rallatteli kivassa myötätuulessa. Siinä olisi kyllä ollut maltillisellakin sijoittajalla nousujen paikat, mutta jos ei sijoita, niin ei niitä nousujakaan saa...

    Toi nettovarallisuus sisältää tilastokeskuksen mukaan:

    Varallisuustutkimuksen nettovarallisuus saadaan laskemalla yhteen reaali- ja rahoitusvarat ja vähentämällä niistä velat. Kotitalouksien yleisimmin omistama varallisuuslaji oli talletukset, joita oli lähes kaikilla kotitalouksilla (98 % kotitalouksista). Seuraavaksi yleisimpiä olivat kulkuvälineet (72 % kotitalouksista), oma asunto (65 %) sekä pörssiosakkeet ja suorat rahastosijoitukset (43 %). Varallisuuden arvolla mitattuna oma asunto oli selvästi merkittävin varallisuuserä, sillä sen osuus kokonaisvaroista oli noin puolet (48 % kokonaisvaroista). Seuraavaksi merkittävin varallisuuserä oli muut asunnot, joiden osuus kokonaisvaroista oli kymmenesosa (10 % kokonaisvaroista).
    Jos esim. epäväarmuus siitä, millaisen auton uskaltaisi ostaa siirtää sen hankintaa, niin siitä tulee helposti useamman tonnin negatiivinen muutos nettovarallisuuteen. Yhteenvetona luonnollisesti se, että jos sen varallisuuden kasvun eteen ei itse tee mitään (sijoita / remppaa / vastaavaa) , niin varallisuus laskee, koska kaikki wanhenee ja kuluu.
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

  23. #113
    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    1.395
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti
    Näissäkin vaaleissa käydään kaikkia muitakin vaaleja samanaikaisesti, vaikka aluevaalit ovatkin.
    Aha.
    Sit vaan äänestämään bensanhinta-alentajapersua. Tarvi muusta mitään tietääkään.
    Onhan persuilla tapana muutoinkin äänestää lahjakkaimmat ja fiksuimmat ehdokkaansa tärkeimmille paikoille. Niinku tämän Teuvo Hakkaraisen.
    Mä voisin harkita persuihin kuulumista, mutta ongelmana on se, etten vaan mitenkään voi kuulua porukkaan, joka äänestää jotain Hakkaraisia. Mun ongelma, sori.

  24. #114
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    1.769
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Aha.
    Sit vaan äänestämään bensanhinta-alentajapersua. Tarvi muusta mitään tietääkään.
    Onhan persuilla tapana muutoinkin äänestää lahjakkaimmat ja fiksuimmat ehdokkaansa tärkeimmille paikoille. Niinku tämän Teuvo Hakkaraisen.
    Mä voisin harkita persuihin kuulumista, mutta ongelmana on se, etten vaan mitenkään voi kuulua porukkaan, joka äänestää jotain Hakkaraisia. Mun ongelma, sori.
    Eihän sinun ole pakko äänestää "Hakkaraisia". Perussuomalaisissa voi äänestää sitä ehdokasta joka tuntuu mieleiseltä.

  25. #115
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.854
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Jos esim. epäväarmuus siitä, millaisen auton uskaltaisi ostaa siirtää sen hankintaa, niin siitä tulee helposti useamman tonnin negatiivinen muutos nettovarallisuuteen.
    Olisko se kuitenkaan ihan noin? Kuinka minun varallisuus siinä kasvaa jos oman rahan lisäksi otan lainaa ja kannan ne rahat sitten autokauppaan?

  26. #116
    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    1.395
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti
    Eihän sinun ole pakko äänestää "Hakkaraisia". Perussuomalaisissa voi äänestää sitä ehdokasta joka tuntuu mieleiseltä.
    Croucho Marxia mukaillen ("Minä en liity yhdistyksiin, jotka hyväksyvät minut jäsenekseen").
    - Minä en kykene liittymään porukoihin, joiden mielestä Hakkaraisen kaltaiset tyypit ovat parhaimpia ja taitavimpia ajamaan yhteisiä asioita.

  27. #117
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    10.274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti
    Eihän sinun ole pakko äänestää "Hakkaraisia". Perussuomalaisissa voi äänestää sitä ehdokasta joka tuntuu mieleiseltä.
    Juuh… mutta se ei sitten estä kuitenkaan nostamasta niitä hakkaraisia, hirvisaaria ja huhtasaaria sinne tolppapaikoille. Vaara siitä, että ääni lopulta menee väärälle henkilölle on liian suuri.

    Samahan se oli kepun kanssa aikanaan: äänesti ketä vain, niin aina Väyrynen vei potin.

  28. #118
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    992
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti
    Eihän sinun ole pakko äänestää "Hakkaraisia". Perussuomalaisissa voi äänestää sitä ehdokasta joka tuntuu mieleiseltä.
    Aluevaalit ovat ennen kaikkia puoluevaalit. Jotta se mieleinen ehdokas menisi läpi on hänen sijoituttava puolueen rankingissa riittävän hyvin muuten ääni menee "Hakkaraiselle".
    Jos mieleinen ehdokas pääsee läpi niin paljonko hän pystyy vaikuttamaan jos ryhmässä on monta "Hakkaraista"?
    Ja paljonko ryhmä voi poiketa päätöksissään puolueen linjasta?

  29. #119
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    10.274
    ^kannattaa nyt kuitenkin pitää mielessä, mistä ne sote-valtuustot tulevat aikanaan päättämään. Ei siellä bensanhinnasta tai pakolaispolitiikasta päätetä, vaikka mieli tekisi.

  30. #120
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    Mettäkylä
    Viestit
    10.295
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Olisko se kuitenkaan ihan noin? Kuinka minun varallisuus siinä kasvaa jos oman rahan lisäksi otan lainaa ja kannan ne rahat sitten autokauppaan?
    Jos möttösellä on nyt viiden tonnin auto ja se ostaa autokaupasta 10k auton, vaikka parin tonnin velkarahalla. Vuoden päästä, kun se velka on maksettu ja auton arvo on vielä 8k, niin nettovarallisuus ton auton suhteen on noussut 5k -> 8k.

    Ei se siis heti tapahdukaan, vaan ajan kanssa. Tietty tulee ottaa huomioon koko paletti, eli kannattaako ottaa koko 5k rahoitusosuus autokaupalta, esim 2% korolla ja sijoittaa se muutoin välirahana mennyt 3k vaikka osakesäästöön noin 7% korolla ja kasvattaa sen maksuajan varallisuuttaan tuota kautta.
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Samanlaisia aiheita

  1. 2022 uutuuksia
    By plr in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 260
    Viimeinen viesti: 12.10.2022, 13.59
  2. La Vuelta 2022
    By PeeHoo in forum Ammattilaispyöräily
    Vastaukset: 148
    Viimeinen viesti: 13.09.2022, 12.26
  3. Scott Spark 2022
    By kervelo in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 20
    Viimeinen viesti: 11.09.2022, 16.55
  4. Vätternrundan 2022
    By jaksu in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 12.05.2022, 21.01
  5. Suunnitelmat vuodelle 2022
    By PeeHoo in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 14
    Viimeinen viesti: 06.12.2021, 11.55

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •