Suosituksia hyvistä nastarenkaista Etelä-Suomen talveen cyclocross pyörään?
Hyvä rullaavuus ja mukava ajaa pitäisi olla. Tubeless plussaa…
37 mm on maksimi mikä pyörään mahtuu.
Suosituksia hyvistä nastarenkaista Etelä-Suomen talveen cyclocross pyörään?
Hyvä rullaavuus ja mukava ajaa pitäisi olla. Tubeless plussaa…
37 mm on maksimi mikä pyörään mahtuu.
continental spike 120
Lähetetty minun SM-G780F laitteesta Tapatalkilla
^
Tämä. Monet ovat käyttäneet ilman sisäkumiakin onnistuneesti. Itse ajoin sisurilla pari talvea ilman rengasrikkoja.
Conti on ihan hyvä ja rullaava kumi. Itsellä on 240 nastaisia versioita, joita voin suositella jääpidonkin puolesta.
Tomii myös tubeleksena mainiosti kuten Benny jo totesikin.
Tubeleksena olen pitänyt sen verran pienempiä paineita liukkaalla kelillä että nastat ottaa varmemmin kiinni. Maksimipaineilla meinaa nastat jäädä sen verran sivuille että ei ota kontaktia suoraan ajettaessa/jarrutettaessa.
Conti on hyvä, ja tubeless onnistuu. Jos olisin itse nyt renkaita hankkimassa, niin voisin kotimaista kokeilla: https://www.ridemore.fi/nastarengas-...-tlr-35-622-28
Piti pölliä vaimon hybridipyörän conti nastakumi ja kokeilla toimiiko se tubeleksena.
Kyllä tuntuu toimivan, nyt se on mun CX pyörässä eturenkaana.
^Nyt on 3 kertaa 20km työmatkasiivu contilla ajettu, toimii eturenkaana tubeleksena ja rullaa aika hyvin
perus nastarenkaaksi. Taidan laittaa taakse saman, kunhan kelit kylmenee.
Kävin hakemassa ridemorelta suomityres routa w248 tlr:t 42C levysenä. Ei oo vielä päässy testaamaan, mutta siinä kun nämä noudin, niin myyjä totesi että viimeset sait ja tuskin on lisää tulossa.
Kirjanmerkit