Näyttää tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Five Ten Kestrel Pro Boa - MTB

Five Ten Kestrel Pro Boa - MTB

Onko porukoilla kokemusta noista kengistä, koko taulukko näyttää hiukan omituiselta 27.6cm jalalle antaa EU koon 44 2/3. Kuinka hyvin nuo koot pitää paikkaansa ja onko nuo tyypiltään kapea lestiset, kaikenlaiset kokemukset kengistä olisi mukava kuulla....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SBIAN Katso viesti
    Onko porukoilla kokemusta noista kengistä, koko taulukko näyttää hiukan omituiselta 27.6cm jalalle antaa EU koon 44 2/3. Kuinka hyvin nuo koot pitää paikkaansa ja onko nuo tyypiltään kapea lestiset, kaikenlaiset kokemukset kengistä olisi mukava kuulla....
    Mulla UK 9 koko (jotain 43 1/3 tai 2/3 en saa selvää), 42 2/3 oli pieni kun eka tilasin BD (tarkistin mailista). Shimanoissa tavallisesti 43, esim salomonin kengissä 42 2/3. Lestin leveydestä en tiedä, kun mulla mulla saattaa olla kapea jalka. Erittäin mukavat jalassa. Boa on ihan ok, tosin eipä se räikkämallinen 9v vanhoissa shimanoissa ollut myöskään huono, harmi kun tätä ei enää ole myynnissä. Omaan käyttöön ehkä pikkasen liian painavat, mutta toisaalta suojaa hyvin risuilta, kiviltä ja kannoilta, eikä ole toisaalta lenkillä hidastanut menoa. Esim. edelliset shimanot meni rikki, kun keppi lävisti kengän osuen varpaaseen, jota tässä ei voi tapahtua.

Tää on kyllä nykyisin näiden kenkien kokojen kanssa niin arpa peliä että. Mulla on Salomonin ja Hokan kengät UK9 ja noissa jalan mitta ilmoitetaan 27,5 cm, Salomonit on isomman tuntuiset, Hokat on justiin sopivat. Five ten Kestrel prossa vastaava jalanmitta olisi UK 10 jossa ilmoitetaan jalan mitaksi 27,6cm ja EU koko niinkin mahtava kuin 44 2/3??? Tohtiiko tuohon annettuu jalan mittaan kaikesta huolimatta luottaa, onko nuo pää sääntöisesti pientä kokoa jolloin kannattaa ottaa normi isomman koon??

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •