Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2
Näyttää tulokset 31 - 34 / 34

Aihe: Syöte MTB 2021

En nyt jaksaisi alkaa asiasta jankkaamaan, mutta voit lukea edellisestä palstasta minunkin viestit vielä kerran lävitse, ja etsiä sieltä haukkumiset? Kysymysten esittäminen ja kritiikki ovat ihan eri asioita kuin toisten haukkuminen.

Jos tämän vuoden kisasta jäi huono maku suuhun, siitä kannattaa antaa rakentavaa palautetta kisajärjestäjille eikä huudella mitä sattuu ilman perusteluja. Ja lisää treeniä vaan, niin mielikin piristyy!

Joo sehän on kritiikkiä huudella ilman mitään todisteita, että haluttiin vaan nostaa koronatuet ja siksi peruttiin kisat

Ei mulla kisajärjestäjien toiminnasta ole huomautettavaa. Muiden kisaajien toimintaahan tässä on kritisoitu. Ja joo en tule ens vuonna. MTB-piireissä on nykyään liikaa mulkkuja, joista pari kappaletta on käynyt tässäkin ketjussa esiintymässä.

Viides kerta oli mulle nyt, yhtään mulkkua en oo maastossa nähnyt, vain hyväntuulisia polkijoita ja huollon väkeä. Ehkä mulla vaan on ollu tuuria, tai me häntäpään väki ollaan lupsakampia ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jumo Katso viesti
    Viides kerta oli mulle nyt, yhtään mulkkua en oo maastossa nähnyt, vain hyväntuulisia polkijoita ja huollon väkeä. Ehkä mulla vaan on ollu tuuria, tai me häntäpään väki ollaan lupsakampia ?
    Itselläni samat kokemukset. Hyvällä ilmeellä porukka liikkuu myös lähellä eturintamaa.

Samanlaisia aiheita

1. Syöte MTB 3.8.2019
    By px in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 71
    Viimeinen viesti: 11.08.2019, 12.55
  2. Kemi - Iso-Syöte
    By hoopeevee in forum Pyörämatkailu
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 26.07.2018, 10.29
  3. Syöte MTB 5.8.2017
    By px in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 82