Tjaa, olemme kaikki tässäkin suhteessa erilaisia - tai ehkä pikemminkin niin että kaikki eivät aja yhtä kovia ja vaativia treenilenkkejä.
Minulle esimerkiksi ei lenkin - tai kisasuorituksenkaan silloin kun juoksin tosissani - jälkeinen väsymys ole merkinnyt sitä etten olisi jaksanut tai halunnut muuta kuin makoilla sohvalla. Olen ollut ihan sopivassa voinnissa ja oikeastaan normaalia paremmassa mielentilassa kaikenlaiseen kotona tapahtuvaan toimintaan osallistumiseen.
Palautusjuoma. suihku ja jonkinlainen ateria ja sitten riittääkin loppupäivän osalta se että pitää huolen siitä että muistaa juoda sen hörpyn silloin tällöin.
Tai, no, tietysti en ole ollut silloin kovin innokas kylillä käyntiin tai useammassa kaupassa ravaamiseen

Ja nykyisin kieltämättä käy niin että kun minulla on tilaisuus asettua aterian jälkeen sohvalle katsomaan pyöräkilpailua, saatan havahtua hereille siinä vaiheessa kun voittajaa haastatellaan

Mutta siltä välttyy helposti yksinkertaisesti sillä kun ei asetu sohvalle. Tai jos uskoo pienten aterian jälkeisten nokosten palauttavaan voimaan, niin laittaa vekkarin soimaan vartin päästä.
Mutta niillä jotka ottavat ja saavat enemmän irti itsestään treeneissä on varmasti myös toisenlainen harjoituksen jälkeinen olotila ja mahdollisesti myös suurempi tarve nopeuttaa palautumista eri tavoin.
Kirjanmerkit