Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6
Näyttää tulokset 151 - 159 / 159

Aihe: Giro d'Italia 2021 -peli

Toki on kiinnostusta.
    Äkkipäätä tuntuisi, että tämän tutun foorumin kautta saataisi olla isompi osallistujamäärä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maupa Katso viesti
    Vaihtojen määrän kasvatus 10:een onnistuu helposti tuossa omassa versiossani, jos se saa kannatusta.

Onko kiinnostusta osallistua, jos julkaistaan tuosta Tour2021-peli? Milläköhän perusteella Googol on nuo kuskien hinnat määritellyt?

Vai ehtiiköhän Googol järjestämään täällä foorumilla? Osallistuuko porukka mieluummin täällä kuin tuolla minun sivullani?
    Ehdottomasti on kiinnostusta!

Mun mielestä nykyiset säännöt / vaihtomäärät (8) ovat olleet aika hyvät.

Hinnat kuskeille saa varmaan aika hyvin arvottua katsomalla esim vedonvälittäjien tarjoamia kertoimia. GC-kuskeille ja parhaille kirimiehille isot hintalaput, potentiaalisille etappivoittajille vähän pienemmät ja lopuille sitten nollat. Ei kai tuolla suurta väliä ole jos joku menee vähän vinoon, sittenhän kuski löytyy kaikilta

Tärkeintä päästä pelaamaan, joten ehdottomasti kelpaa Maupan ehdotus. Eikä mun mielestä epävarmuus hinnoittelussa haittaa. Hinnat on kuitenkin kaikille samat ja on taito osata poimia sieltä oikeat kuskit, ja senkin lisäksi tarvitaan vielä tuuria, ettei tule keskeyttämisiä tms.

JTu:n vinkit hinnoittelusta myös hyvä lähtökohta. Samoin voi tsekata muiden Fantasypelien hinnat, vaikka pistelaskusysteemi niissä toki voi ollakin poikkeava.

Joo on kiinnostusta. Tuleekohan se Tour peli nyt vielä tänne vai jollekin uudelle alustalle? Vai tuleeko ollenkaan?

Samat kuin edellisillä.

Ei voi tietää tuleeko tänne Tour-peliä. Googolin varassahan pelit ovat täällä pyörineet. Ja n. 10 vuoden ajanhan hän näitä on täällä tunnollisesti järjestänyt. Mutta viimeisimmän Giro-pelin kesken jääminen tietenkin aiheuttaa huolta pelin tulevaisuudesta.

Minä voin järjestää pelin tuolla omalla sivullani, mutta en kuitenkaan halua "ryöstää" peliä Googolilta. Olisi kiva saada häneltä kommentti aiheeseen. Tietääkö joku miten häneen saisi yhteyden?

Jos järjestän pelin, niin se voisi toimia siten, että perustetaan perinteisesti aihe tänne foorumille ja mahdolliset keskustelut aiheesta voi käydä siinä. Pistetilannetta en ehkä ihan Googolin tapaan tänne päivittäisi, kun se näkyy pelisivulla kuitenkin koko ajan, mutta toki kuka tahansa voi sen tänne laittaa.

Miltä kuulostaa?

Sent from my SM-A415F using Tapatalk

Hyvältä kuulostaa: keskustelut täällä, pisteet siellä.

Varovasti jopa uskallan arvailla, että Googol on tyytyväinen jos joku muu hoitaa työt ja itse saa vain pelata.

Juu, jäi tämä lykkäyskierteeseen. Lopputulokset, jos en väärin laskenut

1. 3413 Salaliittoteoria
    2. 3342 Vigil Ignis
    3. 3332 Kossu
    4. 3282 JupiteriUkko
    5. 3228 Jtu
    6. 3219 Team OK
    7. 2773 PK30
    8. 2743 Paolo
    9. 2728 sorkan_fiba
    10. 2686 Indurain
    11. 2615 Pesonito
    12. 2464 maupa
    13. 2351 Cybbe
    14. 2341 TetedeCourse
    15. 2292 Team CKSG
    16. 2138 ManseMankeli
    17. 1773 kp63
    18. 1725 Googol
    19. 1707 Ari Fill
    20. 1255 PinkDreamers2021

Mietin just, että jaksaakohan sitä pitää Tour peliä, kun on ollut ja on kaikenlaista hässäkkää. Isoin ongelma on, että peli on excelissä, ja mulla on excel omalla koneella, mutta nyt olen ollut enemmän vanhemmilla (etätyöt ja äidillä syöpä), niin sitä on harvemmin tarvetta avata. Vanhempien koneella on vain joku ilmaiskopio, mutta käytettävyys on ainakin exceliin tottuneelle huonompi. Mutta kiva kun on peli kuitenkin, pääsee etsimään halpoja kuskeja, kun silloin kun tekee hinnat itse, ne on pääasiassa sen oman odotuksen mukaiset.

Noista hinnoista, aikoinaan mä tein ne vedonlyöntikertoimien pohjalta, eli GC-kuskit GC-kertoimien ja sprintterit pistekisakertoimien (ja jos ykkösetappi oli kirietappi, niin se voittokertoimien). Tuohon sitten päälle oma näkemys, että miten nämä suhtautuvat tämän pelin pistemahdollisuuksiin. Muutaman viime pelin olen enemmän peesaillut muita netistä löytyviä pelejä. Zweelerillä on ihan maksullinen budjettipeli, ja sitten on Velogamesiä ja vaikka mitä ilmaisia. Järjestys on tullut muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta noista, jolloin isoin valinta on ollut, miten pisteet skaalataan. Järjestyksen osalta, jos on high risk-high reward tyylinen kuski, kuten Evenepoel Girossa, niin noita ehkä vähän tullut nosteltua, koska rewardin toteutuessa ajaja päätyy vaihtojen kautta kaikille (mainituissa peleissä ei ole vaihtoja). Ja toisaalta, jos on tuntunut, että tämän pelin pisteytyksellä ajajassa ei ole potentiaalia, niin sitten pudottanut.

Samanlaisia aiheita

1. Giro d'Italia 2020 -peli
    By Googol in forum Ammattilaispyöräily
    Vastaukset: 148
    Viimeinen viesti: 28.10.2020, 15.48
  2. Giro d'Italia 2019 -peli
    Vastaukset: 143
    Viimeinen viesti: 13.06.2019, 17.46
  3. Giro d'Italia 2018 -peli
    Vastaukset: 138