Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4
Näyttää tulokset 91 - 117 / 117

Aihe: Onko ookoo?

Mulla on varmaan se, kun ei mikään ole hajonnut kunnolla. Toissa talvena meni peukalo ja tuli vajaa pari kk taukoa. Vieläkään ei toimi kunnolla, mutta muilta vammoilta olen säästynyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Ajan aika varman päälle.
    Virtuaalipyöräily on varsin turvallista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Mulla on varmaan se, kun ei mikään ole hajonnut kunnolla. Toissa talvena meni peukalo ja tuli vajaa pari kk taukoa..
    Niin siis peukalo ei hajonnut, vaan "meni". Siihähän oli hyvä tilaisuus ajella peukalon perässä....anteeksi, mua naurattaa aina nämä että "meni selkä", "meni käsi" - minne se meni vai olisiko se kuitenkin että tuli kipeeksi...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Onko ok olla vastarannan kiiski näissä pyörä asioissa? Hiilikuitu ei miellytä, lokarit on pakko olla ja yksi eturatas tuntuu hönölle...
    - Ollakko merkillinen vai esimerkillinen -
    - Aivan oikein, olette väärässä -

^Ei ole ookoo. Hiilikuitu on pakko olla hyvä, koska hiili on kaiken elämän perusta. Mistä on löydetty alumiiniin tai teräkseen pohjautuvaa älykästä elämää? Niinpä.

Lokasuojat. Sama juttu kuin wicked weaselin bikineissä: less is more. Tosin jossain gravelissa määrätyntyyppiset lokarit menee ihan hienosti. Samoin täpärissä kuraläppä etuhaarukassa.

Yksi eturatas? Miksi tyytyä yhteen, kun niitä voisi olla vaikka viisi? Viisi edessä ja 12 takana. KuusiKYMMENTÄ vaihdetta. Enemmän kuin tukkirekassa.

Se mikä ei ole ookoo on ylentää itsensä kuvittelemalla olevansa vastarannan kiiski, vaikka todellisuudessa ajattelee ja toimii ja on tehnyt vastaavanlaisessa käytössä olevan pyöränsä suhteen samat valinnat samoin perustein kuin neljäkymmentätuhatta muutakin fillaristia.

On varmasti olemassa kulloinkin muodissa olevia asioita ja yleisiä suuntauksia, mutta ei sellaista valtavirtaa jota vastaan asettumalla voisi erottautua poikkeuksellisen rohkeana ja itsenäisenä yksilönä.

Onko ookoo ajaa gravelpyörällä lenkki poistumatta metriksikään asfalttipinnalta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Onko ookoo ajaa gravelpyörällä lenkki poistumatta metriksikään asfalttipinnalta?
    Mun mielestä ihan ok. Mutta miten vähän vaikeampi valinta: onko ok ajaa yksipyöräisellä sirkuspyörällä velodromilla ja maantiellä tai sähköpyörällä trainerilla ? Mitenkähän tieliikennelaki jos ajaa yksipyöräisellä maantiellä, onko laissa määritelty polkupyörä että siinä pitää olla kaksi pyörää... jarru kai pitää yksipyöräisessäkin olla ?
    Now that we all know that Santa Clause is not for real, we can all get back to enjoying Christmas

^Ilmeisesti yksipyöräinen ei ole ajoneuvo.
    https://www.finlex.fi/fi/laki/ajanta...20210082#L2P21

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nickname Katso viesti
    Onko ok olla vastarannan kiiski näissä pyörä asioissa? Hiilikuitu ei miellytä, lokarit on pakko olla ja yksi eturatas tuntuu hönölle...
    Juurikin Firlefanzin kanssa tästä yhtä mieltä, tuohan on varsin yleinen ratkaisu. Mutta: onko se ookoo harrastepyöräilijälle, on se kysymys, tuohan on tavispyöräilijä elämäntapa.

Eli taidan tulla päätelmään, E: ei ole ok olla kiiski mutta on ok olla elämäntapa tavis
    - Ollakko merkillinen vai esimerkillinen -
    - Aivan oikein, olette väärässä -

Onko ok olla vastarannan hauki?

^ mä olen vastarannan nahkiainen, ja mun tapauksessa se on ok tai varmaan aika selviö...hei miksi hauki? eikö esimerkiksi törö, pasuri, turpa, vimpa, toutain tai vaikka särmäneula?
    tempokisu.kuvat.fi

^Lukiossa mua kutsuttiin törö-rempaksi. Et kai sit olen vastarannan törö...

Musta ei ole ookoo olla vastarannan hauki, koska haukihan on kiiskeä julmetusti isompi (onko? Näin muistelen...kalaexpertit korjatkoon) petokala, eli vastaanpistämisessä jo joku semipromunapää.

^Etenkin kun hauella on päätä puoli kalanmittaa. Eli vastarannanhauet on kielletty rauhanaikana Suomessa ja muualla.

^Hyvä tyyppi on sitten tämän rannan ruutana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nickname Katso viesti
    On todellakin. Kannustan kaikkia vähät välittämään spandex-pellejen muotihypestä ja pyöräilemään ihan miten haluaa.
    “It never gets easier, you just go faster” – Greg LeMond
    -J.Kani

^ Kiitos nolottaa oikein kireet trikoot kun olen niin laiha. En muutenkaan oikein viihdy kireissä kuteissa, tai jossain hienoissa. Uusia käyttämättömiä ajotakkeja ja puseroita on kaapissa, mutta jotekin vaan ei raski käyttää, no olen mä käyttänyt hienoja kireitä Campagnolo-ajohousuja muutaman kerran hyvällä säällä. Ei tartte kuitenkaan eläissään uusia ajopaitoja tai -takkeja ostaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Onko ookoo poistua foorumilta hiljaa vai mielenosoituksellisesti mekkalaa pitäen ja aiheuttamaansa mielipahaa mukamas anteeksipyydellen?
    Mun mielestä tuohtuneena/loukkaantuneena poistuminen piristää muiden päivää enemmän kuin haihtuminen hajuttoman pierunomaisesti...

Vakuutus fillarille 250e/vuosi. Onko ookoo. Ei ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Onko ookoo poistua foorumilta hiljaa vai mielenosoituksellisesti mekkalaa pitäen ja aiheuttamaansa mielipahaa mukamas anteeksipyydellen?
    Mun mielestä tuohtuneena/loukkaantuneena poistuminen piristää muiden päivää enemmän kuin haihtuminen hajuttoman pierunomaisesti...
    Ei ole OK, lähinnä surkuhupaisaa.
    Roots, bloody roots

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Ei oo ok poistua hiljaa. Kunnon lähtö viihdyttää muita vielä viikkojen päästä
    -J.Kani

Onko ok vaan kieltäytyä kavereiden kyselyistä ajelemaan jos vaan haluaa ajaa yksin?
    -J.Kani

^Ehdottomasti. Itse teen näin. Toki kohteliaampaa voi olla mutista "täytyy kattoo joku hyvä ajankohta, nyttei oikein...". Minulle fillarointi on omaa aikaa ja joskus on kiva ajaa jonkun kanssa, mutta harvemmin kun kerran vuodessa.

Sama kysymys, mutta kaljanjuonti? Onko yksinryyppäys vielä merkki alkoholismista?

^Ehdottomasti. Itse teen näin. Toki kohteliaampaa voi olla mutista "täytyy kattoo joku hyvä ajankohta, nyttei oikein...". Minulle fillarointi on omaa aikaa ja joskus on kiva ajaa jonkun kanssa, mutta harvemmin kun kerran vuodessa.

Sama kysymys, mutta kaljanjuonti? Onko yksinryyppäys vielä merkki alkoholismista?
    Hmmh, tuo on kyllä jo rajalla,en ota kyllä yksin ku saunaoluen...
    -J.Kani

Jos ryyppäyksen määritelmä on +20 bissee päivässä, kallistuisin alkoholismin puolelle. Alle six-pack on business as usual. Yksin tai seurassa.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Joni Kani Katso viesti
    On todellakin. Kannustan kaikkia vähät välittämään spandex-pellejen muotihypestä ja pyöräilemään ihan miten haluaa.
    Onko ok pitää yli 50-vuotta vanhan vaatekappaleen käyttöä muotihypetyksen perimmäisenä syynä? Jos tähän aikajänteeseen mennään, niin vaikka indeksoidut vaihdevivut on aivan yrjöttävää muotihömpötystä, levyjarruista nyt puhumattakaan

Tää oli toki Jonilta provo, niin piti hakee vähän näkökulmaa. Itsehän olen niin lihava, että näytän vain trikoissa seksikkäältä

Lähetetty minun GM1903 laitteesta Tapatalkilla

Samanlaisia aiheita

1. Onko pahempikin moka?
    By Fuuga in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 20.04.2020, 23.37
  2. Felt surplus 70, onko OK?
    By Aloitteleva pyöräilijä in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 23
    Viimeinen viesti: 11.01.2020, 23.15
  3. Vesilahti - onko elämää?
    By Juha Rämälä in forum Yhteislenkit ja ajoporukat
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 11.10.2018, 21.42
  4. Onko sähköpyöräily halpaa?
    By Mika M in forum Sähköavusteiset pyörät