Näyttää tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Voititko lotossa tai muissa uhkapeleissä?

Voititko lotossa tai muissa uhkapeleissä?

KYLLÄ , 6.80€ jo toinen kerta tässä kuussa. E:Tai siis ei tässä kuussa vaan 4 viikon sisällä.
    - Ollakko merkillinen vai esimerkillinen -
    - Aivan oikein, olette väärässä -

Kun täytin 30 marssin kaupan yhteydessä olevalle veikkauspisteelle ja sanoin olevani nyt siinä iässä, että pitää opetella lottoamaan ja kysyin miten se toimii. No yksi koneen arpoma rivi 10 viikoksi ja veikkauskortti lompakkoon tuli hankittua. Pari kertaa 2 euroa taisin voittaa. Sittemmin olen tässä reilun 10 vuoden aikana satunnaisesti ostanut sen saman setin eli 10 viikoksi lottorivi ilman jokereita tai tuplauksia yms. Eli euro per viikko. Nyt oli ollut taas vuosia edellisestä mutta joulun tienoilla laitoinkin rahaa Veikkauksen pelitililleni ja sieltä sen saman yhden rivin voimaan niin kauaksi aikaa kun pelitilillä riittää pätäkkää. Ei tartte rajoittua 10 viikkoon. Kerran kävin lisäämässä rahaa jo ja toisaalta sain myös voiton. Kännyyn tuli tekstari pari viikkoa sitten, että olen voittanut lotossa! Tarkistamaan nettiin ja 10 euroa oli voitto. Samalla myös näin, että alkuvuonna oli tullut 2 euroa. Siitä ei ollut tullut tekstaria. Ehkä päävoiton kohta varmaan osuessa kohdalle tulee ihan puhelinsoitto

Tästä inspiroituneena tarkistin veikkaustilini ja kyllä, 6,90 tullut viime kuussa huomaamattani. Kun olisin tämän tiennyt, niin olisin ostanut esim. 2 pakettia metvurstia xtraa tai vaikkapa kumihanskat pilailukäyttöön.

Voitto tuli Eurojackpotista, mulla on rivi sitä ja rivi lottoa vakiona. Lotosta ei ole tullut pitkään aikaan mitään, mutta Eurojackpotista näyttäisi tulevan noin 7e noin 4 kertaa vuodessa.

Eli kun tilaus maksaa 2e viikko tuossa ja palautuu 28e vuodessa, palautuu noin 27% rahoista.

Tuo 6.80€ tuli Eurojackpotista ja näköjään Lotosta tuli vielä 2€, voi tätä rahan roisketta

Mä tätä tarkistaessa pelasin nettirulettia ja jäin 20e voitolle. Martingale taktiikalla. Vaikka pahat kielet sanoo että tolla häviää aina lopulta, niin olen silloin tällöin läiskinyt vitosen alotuspanoksella ja aina jäänyt voitolle. Ehkä jos pelaisi tarpeeksi, tulisi se päivä kun häiviäisi kaiken.

En .

3 + lisänumero plussattuna = 10€. Kaksi viikkoa sitten plussa oikein eli 5€ siitä. Kyllä eläkeläisen nyt kelpaa.

Haa, en ollutkaan tarkistanut, mutta 16.4. Eurojackpot ja 15.40€

Samanlaisia aiheita

1. Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?
    By spaddu in forum Off-topic
    Vastaukset: 94
    Viimeinen viesti: 26.10.2020, 13.25

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään