Näyttää tulokset 1 - 19 / 19

Aihe: PCE-02 kaapelia lainaksi?

PCE-02 kaapelia lainaksi?

Hei!
    Tarve olisi kyseiselle laitteelle päiväksi-pariksi.
    Hämeenlinnan lähistöltä (~50km) voisin noutaa, ja palauttaa. Tai jos kauempaa löytyy lainaksi, niin maksan postikulut molempiin suuntiin!
    Lisäksi maksan hyvän korvauksen lainasta!

Tuu vaikka yv jos onnistuisi!.

Sama homma, kyllä näyttää porukka kaapeleitaan rakastavan vähän liiankin paljon..
    ..

Sama homma, kyllä näyttää porukka kaapeleitaan rakastavan vähän liiankin paljon..
    ..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jusba_84 Katso viesti
    ..
    Eipä ihme kun uusi loota maksaa nykyään parisataa. Sitäpaitsi lainatessa mikään ei parane.

Joensuun alueella voin lainata.
    Eivät liikkeessä osanneet firmistä palauttaa nii joutu hommaa ton itelle.

Onnistuisiko postitus? Hoidan postikulut molempiin suuntiin sekä tuon korvauksen lisäksi. Jos sopii niin jatketaan yv:llä.

Jos ei lainaan löydy niin lisäksi jos joku tietää luotettavaa sivustoa mistä voisi ostaa niin kuulisin mielelläni. Verkkokauppa.comissa tällä hetkellä toimitus olisi vasta kesäkuussa.. ei jaksaisi odotella.

Mulla löytyy purkki Itä-Helsingissä. Lähettämään en ala.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Mulla löytyy purkki Itä-Helsingissä. Lähettämään en ala.
    Helsingistä voisin noutaa sekä palauttaa. Jatketaan yv, koitan löytää että mistä täällä voi sellaisen lähettää.

Mä tilasin oman bike24.de-kaupasta. Taatusti lainaan jos jollain tarvetta kunhan saan! Eipä nuo juuri käytössä kulu!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jpuu Katso viesti
    Eipä ihme kun uusi loota maksaa nykyään parisataa. Sitäpaitsi lainatessa mikään ei parane.
    Jep, pidä piuhasi!

^kyllä juurikin näin teen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti käiverö Katso viesti
    Joensuun alueella voin lainata.
    Eivät liikkeessä osanneet firmistä palauttaa nii joutu hommaa ton itelle.
    Oliko liike shimano service center?
    Jos oli niin palautetta shimanolle, noissa liikkeissä mitkä on virallisia shimano service centereitä niin pitää homman pelata.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jone1 Katso viesti
    Oliko liike shimano service center?
    Jos oli niin palautetta shimanolle, noissa liikkeissä mitkä on virallisia shimano service centereitä niin pitää homman pelata.
    Itse käytin Hämeenlinnassa parissakin shimano valtuutetuista paikassa. Ekassa paikassa pyörä oli suht pitkään ja olivat shimanonkin puoleen yhteydessä ja päivittelivät tilannetta mulle, eivät kuitenkaan saaneet toimimaan.
    Toisessa paikassa pyörä oli vain puoli päivää ja ilmoittivat etteivät voi tehdä mitään. Kun hain pyörää niin vihjasivat että heillä ois joku juttu ollut millä luultavasti olisivat saaneet pelittämään mutta heillä on joku "raja" tms että mitä he saavat tehdä.

Itsellä netistä löydetty ohje jossa kerrotaan aika suoraankin ohje tuohon minun tämän hetken vikaan ja siihen juurikin tuon pce-02 kaapelin tarvitsisi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nipeksi Katso viesti
    Itse käytin Hämeenlinnassa parissakin shimano valtuutetuista paikassa. Ekassa paikassa pyörä oli suht pitkään ja olivat shimanonkin puoleen yhteydessä ja päivittelivät tilannetta mulle, eivät kuitenkaan saaneet toimimaan.
    Toisessa paikassa pyörä oli vain puoli päivää ja ilmoittivat etteivät voi tehdä mitään. Kun hain pyörää niin vihjasivat että heillä ois joku juttu ollut millä luultavasti olisivat saaneet pelittämään mutta heillä on joku "raja" tms että mitä he saavat tehdä.

Itsellä netistä löydetty ohje jossa kerrotaan aika suoraankin ohje tuohon minun tämän hetken vikaan ja siihen juurikin tuon pce-02 kaapelin tarvitsisi.
    Kyllä sitä nyt aika reilusta voi tällä palstalla kertoa mikä vika on kyseessä ja mitä olisi tekemässä, yleensä noilla vaillinaisilla tiedoilla mennään pahasti metsää.
    Ja varmastikkin jos tilanne liittyy jollain tavalla esimerkiksi nopeusrajoittimen poistoon/muokkaamiseen, niin varmastikkin tilanne on valtuutetussa huoltopisteessä ihan toinen, kuin toisenlaiseen vikaan liittyvän ongelman kohdalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nipeksi Katso viesti
    Jos ei lainaan löydy niin lisäksi jos joku tietää luotettavaa sivustoa mistä voisi ostaa niin kuulisin mielelläni. Verkkokauppa.comissa tällä hetkellä toimitus olisi vasta kesäkuussa.. ei jaksaisi odotella.
    Onko sama?
    https://www.fillaritori.com/topic/21...iihim%C3%A4ki/

Liikkeissä eivät oikein tiedä mistään mitään... seuratkaa kansainvälisiä palstoja

Näitä pellejä kun löytyy niin tiedoksi, multa löytyy piuha ja saa lainaan!

Toivottavasti ei tavata koskaan!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •