Sivu 1 / 3 1 2 3 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 78

Aihe: "Down-country" renkaat

"Down-country" renkaat

Moro,

Millaisia renkaita löytyis tähän kategoriaan?
    Mulla on kevyempi setti ralph/ray 29x2.25, mutta pitäis löytää naksun-kaks karkeampi setti, jotta kostealla kuvio vielä tyhjenis. Renkaat saisi rullata vielä hyvin ja olla suht keveitä niin pääsee hyvin ylöspäinkin.
    Mittasin että 29x2.25 isp:llä jää sentti väliä takahaarukan eteen, joten vähän voisi ilmatilaa kasvattaa. Meneeköhän vielä 2.4-2.5 leveät? Rekon kävi mielessä, mutta varmaan paljon muitakin löytyis.
    Riittäiskö 2.5 leveälle kumille i25 vanne, niin pysyi kiekotkin suht keveänä jos ei kuitua raski investoida?

Schwalbe Hans Damfp 2.35 pace star seoksella oli tosi hyvin rullaava trail/endurokumiksi. Mutta nykyään seokset ovat toiset ja ihan kuin sitä rullaavinta mikä vissiin vastaa pacestaria ei saa kuin 2.6 leveänä.
    https://www.schwalbe.com/en/mtb-reader/hans-dampf

Nobby nick olis sitten Schwalbelta se seuraava rullaavampaan suuntaan. Eteen pehmeämpi soft seos ja taakse rullaavampi speedgrip.

Nobby nic tietty olis vaihtoehto. Pojan fillarissa on hans 2.35 performance seoksella ja se rullaa yllättävän huonosti, tosin vastineeksi toimii vaikka kitkarenkaana talvella.

Forekaster ois yks semmonen fiksu märän kelin ryskäyskumi josta ei kuvio mene tukkoon.
    Bontragerin XR2 team issue on toinen mistä oon ite tykkäilly. Nopea kumi pehmeillä kyljillä, rullaa hyvin ja muotoutuu sen verran hyvin märkien juurien ympärille että pito on parempi kuin mitä odottaa. Kurassa menee kyllä tukkoon.

Wolfpack Tiresin renkaat menisivät varmaan "DC"-kategoriaan,
    melko kepeitä, kuitenkin pitäviä eikä kovin pahan hintaisia. Suunnittelijana siis sama kaveri kuin joka kehitteli Continentalille Black Chilin, Specializedille Griptonin ja Schwalbelle Addixin. Pitänee joskus kokeilla mielenkiinnosta.

https://wolfpack-tires.com

Yksi revikka enkuksi: https://www.bikeperfect.com/reviews/...ke-tire-review

Aika mielenkiintoisia renkaita. Meriitit kyllä kohdallaan seosten suhteen.
    Hintakaan ei ole paha. Hankinta vahvasti harkintaan.

Hankin syksyllä Wolfpack Trailin taakse. Muutamien lenkkien perusteella todella hyvä rengas. Lipsui vähemmän juurakoissa sivusuuntaan kuin etupäässä ollut Magic Mary evo softina. Pyörii myös melko kevyesti. Mudassa Trail menee kyllä menee tukkoon pienehköstä kuviosta johtuen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Itse ajellut Ikon + Renkon kompolla, toiminut hyvin oikeastaan missä vaan, mutta mutaisemmat kelit luonnollisesti tukkivat molempia. Laitoin alle tupla forekasterit loppu syksyksi ja ne pysyivät kyllä hyvin auki, lisäksi ovat kevyet ja rullaavat hyvin. Nyt kesäksi laitan Teravail Ehline + Honcho kompon, piirun verran karkeampi kuin tuo Ikon + Rekon, mutta paino pysyy samoissa tai oli jopa vaa'an mukaan 40g kevyempi setti.

Bontrager XR4 ja XR3.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Siirsin tännekkin keskustelun tuolta Spectral 29 ketjusta. Semi sekavaa, mutta aiheeseen kuitenkin.

Alkujaan tämän lähetti virtuaalipyöräilijä
    Itsekkin noita rengashommia vähän pohdiskelin. 7 mallissa on tuo Maxxis Dissector takana, niin suunnittelin että jos vaihtaisi kesäksi sen eteen, kun polut sulaa ja kuivuu. Jos taakse ostaisi sitten vaikka Rekonin. Vittorian Barzo löytyisi ylimääräisenä niin voisihan sitäkin kokeilla, voi kyllä olla että se on vähän liian xc. Vanhassa pyörässä se toimi kyllä mielestäni hyvin kevyenä takarenkaana kesäkeleillä.

Tuota XR4 olen ajanut omassa takana 3"/29" ja lainapyörässä oli i30 vanteella 2.6" 29" ja on kyllä hyvä yleisrengas josta ei kyvyt heti lopu. Eihän se takana varmasti rullaa, kuin Rekon tai vastaava, mutta Rekonin pienehköt kantti nappulat ei houkuta. Taas tuo XR3 vois olla taakse, mutta sehän on selkeä, että haastavien teknisten nousujen pito ei sama ole, kuin XR4. XR2 rullaa kyllä hyvin ainakin 3" ja kyllä silläkin ajelee ja tuo XR3" olis noiden sekoitus, ni voisi olla the takarengas.

Taidan pidättäytyä tuossa 2.4 tuuman kokoluokassa painon säästönä ja kumi on vielä oikeen napakka näille i30 vanteille. 2.6" alkaa mennä jo aika palloksi, ni vauhdissa alkaa varmasti taipumista tapahtua.

Noi 2.4" Bontragerit on sika kevyitä XR4 vain 745g ja minulla ei ole näiden kylkien kestossa, niin kuin ei Maxxixsen EXO.issakaan ollu ongelmia vaikka toisilla nää ei kaiketi kestä yhtään. Orkkis Minioneihin pyörivää massaa tippuu huimat 450g ja kyvykäs rengas on silti.
    https://www.bike24.com/p2364650.html

Alkujaan tämän lähetti Antza44
    Mites vertaisit noiden rullausta ja pitoa toisiinsa? No niin hän se luki Trekin sivuilla 780 jossain vaiheessa sen katoinkin, mut jäi tuo Bike24 paino vaan mieleen. Forekasterin seokset ja rungot ei oikeen houkuttele. 3c terraa ja 120tpi.tä sais olla ja exo riittää.

En pysty vielä vertaamaan XR4:ää ja FK:ta kun noi Bontyt on vielä asentamatta. Mutta Forekastereista oon tykänny yleisrenkaana. Ekaksi oli eturenkaana jolloin takana oli Rekon. Kaipasin taakse vähän reilumpia nappuloita niin laitoin sitten taaksekin FK:n, mun mielestä rullaavuudessa ei ollut huomattavaa eroa, jos yhtään. Rekonia olen sentään pitänyt eri hyvin rullaavana kumina. Pitoa FK:ssa on kuitenkin ihan eri tavalla. Siis enemmän tietty. Nyt ajattelin kokeilla XR4:ää koska halusin aavistuksen lisää leveyttä. Maxxikseissa oon saanu hyvin vaihtelevan levyisiä yksilöitä saman mallin ja koon puitteissa. Toinen viimeisistä Forekastereista oli ihan selkeästi kapeampi ja sekös harmitti.

Alkujaan tämän lähetti zort
    En pysty vielä vertaamaan XR4:ää ja FK:ta kun noi Bontyt on vielä asentamatta. Mutta Forekastereista oon tykänny yleisrenkaana. Ekaksi oli eturenkaana jolloin takana oli Rekon. Kaipasin taakse vähän reilumpia nappuloita niin laitoin sitten taaksekin FK:n, mun mielestä rullaavuudessa ei ollut huomattavaa eroa, jos yhtään. Rekonia olen sentään pitänyt eri hyvin rullaavana kumina. Pitoa FK:ssa on kuitenkin ihan eri tavalla. Siis enemmän tietty. Nyt ajattelin kokeilla XR4:ää koska halusin aavistuksen lisää leveyttä. Maxxikseissa oon saanu hyvin vaihtelevan levyisiä yksilöitä saman mallin ja koon puitteissa. Toinen viimeisistä Forekastereista oli ihan selkeästi kapeampi ja sekös harmitti.

Mielenkiintoista FK,n osalta, jos ei kerran juuri häviä rullauksessa Rekonille mitä kokoa, seosta ja tpi.tä on nuo testaamasi Rekonit ollut? FK oletettavasti 120tpi, dual ja EXO. Jännä, että näissä monessakaan enemmä XC kumeissa ei ole 3C Terra seosta, kun sitä pidetään paremmin rullaavana, kuin Dual seosta, jota ei tietty Maxxis omillakaan sivuilla vertaa näihin 3C seoksin. 3C Speed.hän se lienee nopein seos ja siksi XC kumeissa ehkä vähemmän tuota 3C terraa.

Canyoniin mahtuisi tuo FK.n 2.6" 120tpi 3C Speed 840g sekin voisi olla mielenkiintoinen.

Mulla on nyt täpärin XC-setissä f/r Rekon 2.4/Rekon Race 2.35 ja järeämmässä setissä f/r HighRoller2 2.5/DHR2 2.4, kaikki EXO:na. Ei vielä kovin paljoa ajokokemusta kelien vuoksi, mutta yllättävän kevyesti rullaa toi jälkimmäinenkin setti.

Omassa DC-pyörässä on alla Ardent + Ikon (2.4” ja 2.35”). Sekalaiseen ajoon hyvä yhdistelmä. Syksyllä oli tarkoitus siirtää Ardent taakse ja hommata eteen enemmän nappulaa, mutta en sitten jaksanut, kun noillakin pärjäsi hyvin märässä. Mudassa toki Ikon ei toimi. Toisille kevyemmille kiekoille on tulossa kesäksi 2.2” Ikonit tai 2.25” Rekonit.

Itse ajelin loppukesän 2.4” Rekon - Rekon yhdistelmällä mutta ei tuo oikein mun mieleen eturenkaana ole juurikin antza44 mainitseman turhan pienen reunanappulan takia. Tai sitten kontrasti High Roller II oli liian suuri pidon osalta, rullaavuus tosin sen osalta lähinnä vitsi nimessä ainakin. Momemmat Rekonit muuten 60tpi kun ainakin 2.6 120tpi rekonista jäi aikanaan vaikutelma että ihan liian lötkö matalilla paineilla, mutta vannekin oli vain 25 mm id. Olisko toi 60tpi sen verran jäykempi että vaikuttaa myös pidon tunteeseen esim juurakoilla eli ei niin muotoudu/muovaudu.

Olisko se sitten ton Forekasterin kokeilu kans edessä tai sitten XR4:set. Ostin kyllä myös sulo vileeninä
    vanhan mallisia nobby nic:jä 2.6” koossa parin viime syksynä että jospa ne ensin kokeiluun alle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jone51 Katso viesti
    Itse ajelin loppukesän 2.4” Rekon - Rekon yhdistelmällä mutta ei tuo oikein mun mieleen eturenkaana ole juurikin antza44 mainitseman turhan pienen reunanappulan takia. Tai sitten kontrasti High Roller II oli liian suuri pidon osalta, rullaavuus tosin sen osalta lähinnä vitsi nimessä ainakin. Momemmat Rekonit muuten 60tpi kun ainakin 2.6 120tpi rekonista jäi aikanaan vaikutelma että ihan liian lötkö matalilla paineilla, mutta vannekin oli vain 25 mm id. Olisko toi 60tpi sen verran jäykempi että vaikuttaa myös pidon tunteeseen esim juurakoilla eli ei niin muotoudu/muovaudu.

Olisko se sitten ton Forekasterin kokeilu kans edessä tai sitten XR4:set. Ostin kyllä myös sulo vileeninä
    vanhan mallisia nobby nic:jä 2.6” koossa parin viime syksynä että jospa ne ensin kokeiluun alle.
    Rekonin 2.6" on aika korkea i29 vanteellakin vaikka leveys ei yllä 2.6". Pojan pyörässä tuommoiset ja näyttää sille että ronskimmassa kanttailussa alkaa varmaan taipua. i35 vanne olis näille poikaa. Kokeilin taas omilla i41 ja ne on jo liikaa. Nappulat ei levene i29 64mm/2.52" leveydestä, mutta kyljet menee yli 2.6" en tosin ajanut, kun oli testissä lähinnä yhden rungon tilat. Ei niin agressiiviseen ajoon toimii nuo Maxxisen 2.6" noilla i30 vanteilla ja ilmatilaa on mukavasti. Selkeästi enemmän, kuin 2.4/5" Minioneissa vaikka leveys ero marginaalinen 3 milliä. Uusi 2.5wt DHF antoi 61mm eli 2.4" i30 vanteella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Rekonin 2.6" on aika korkea i29 vanteellakin vaikka leveys ei yllä 2.6". Pojan pyörässä tuommoiset ja näyttää sille että ronskimmassa kanttailussa alkaa varmaan taipua. i35 vanne olis näille poikaa. Kokeilin taas omilla i41 ja ne on jo liikaa en tosin ajanut, kun oli testissä lähinnä yhden rungon tilat. Ei niin agressiiviseen ajoon toiminee nuo Maxxisen 2.6" noilla i30 vanteilla.
    Juu se oli kyllä erikoisen korkea rengas vaikken nyt muista tarkkoja mittoja vanteella enää. Nykyiset (molemmat) vannesetit mulla siis 30mm sisäleveydellä. Mun ajo harvoin on agressiivista mutta noilla 2.6 rekoneilla tuli pari oh shit kokemusta kun harvoin vähän kaahasi. Noi 2.4 on kans alimittaiset leveydeltään mutta ei pahasti olikohan noin 2.3. Kevyet, rullaavat, oikeasti 2.4–2.5 leveät vanteella ollessaan olis kait se tavoite ja saisivat sitten vielä tuntua ajossakin hyviltä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Jännä, että näissä monessakaan enemmä XC kumeissa ei ole 3C Terra seosta, kun sitä pidetään paremmin rullaavana, kuin Dual seosta,
    En ole kyllä ikinä kuullut kenenkään sanovan noin. Kyllähän dual on kovempaa kumiseosta kuin 3C Terra ja omienkin kokemusten perusteella rullaa paremmin sekä varsinkin kestää paremmin. 3C maxxspeedistä ei ole kokemusta, sillä seoksella saa forekasteria dualin lisäksi 2.6 leveänä (edit: ja niinhän tuossa tosiaan sanoitkin, ei pysy silmät perässä). Onko jollain antaa analyysia dual vs maxxspeed rullaavuuden ja pidon suhteen? Eteen en mielelläni dualia laittais mutta onko maxxspeed sen parempi pidon puolesta?

Kun Antza tätä spektaakkeliketjussaan kyseli niin vastaan että Forekaster 2.35 EXO TR on mulla ollut malli ja eiköhän ne 120 TPI:tä olleet, mun käsittääkseni 60 tpi ei kai ole ollut vaihtoehtonakaan (saatan olla väärässä)

​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rndm Katso viesti
    En ole kyllä ikinä kuullut kenenkään sanovan noin. Kyllähän dual on kovempaa kumiseosta kuin 3C Terra ja omienkin kokemusten perusteella rullaa paremmin sekä varsinkin kestää paremmin. 3C maxxspeedistä ei ole kokemusta, sillä seoksella saa forekasteria dualin lisäksi 2.6 leveänä (edit: ja niinhän tuossa tosiaan sanoitkin, ei pysy silmät perässä). Onko jollain antaa analyysia dual vs maxxspeed rullaavuuden ja pidon suhteen? Eteen en mielelläni dualia laittais mutta onko maxxspeed sen parempi pidon puolesta?
    Mulla jäi vaan jotenkin fiilis noista läskin 4" Dual Minioneista, että ei kaksisseti rullannut, kun taas 3" 29" 3C terrat suhteellisen ok, mutta vertailu ei ole kovin yksiselitteinen joten uskon sanomaasi.

"Down-country" renkaat

No mullahan oli Rekon mallia 29x2.25 3C MAXX SPEED3C/EXO/TR ja olihan se tosi hyvin rullaava takakumi. Mutta niinkun mainitsin niin yllättäen en jäänyt sen rullaavuutta kaipaamaan kun vaihdoin 2.35 Forekasteriin. Joku tarkempi hahmo saattaa huomata niiden rullaavuudessa enemmän eroa mutta minusta ero ei päätä huimannut. Vastaavasti Rekonia edeltävä takarengas Ardent Race 2.20 3C maxspeed EXO TR oli minusta huonosti rullaava (monet varmaan eri mieltä), ero Rekoniin oli huima rekonin hyväksi. Mun mielestä kuskin painolla on myös merkitystä, mulla paino ajovarusteineen on siellä 92-94 kg paikkeilla, kevytrakenteisemmat kuskit varmaan tykkäävät pieninappulaisista renkaista mutta itse olen huomannut että vähän isommat muta jämäkät nappulat auttaa myös rullaavuudessa koska eivät ikäänkuin taivu alta pois. Kunhan ovat sopivasti sijoitellut eikä ole mitään traktori dh-nappuloita.

​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."

Tuolta kattelin, että Maxxisen Dissector.ia kehuttiin kyllä hyväksi rullaavaksi takarenkaaksi ilman, että muut ominaisuudet olisi myyty pois. https://www.outdoorgearlab.com/topic...field=#compare
    Paino olis 870G tuolla 2.4WT 29 60tpi exo.lla. Ainakin väitettiin rullaavammaksi, kuin Bontragerin SE4 mikä on samalla kuviolla, kuin XR4, mutta tukusampi runko. Painoahan tulee takkiin 2.4" XR4 se noin 100G.

Maxxis Forekaster näyttää kuvioltaan hyvältä, mutta sanovat sen olevan optimoitu 30-35mm sisälevyiselle vanteelle. Toimiiko toi kapeammallakin vanteella? Mulla oli viimesimpänä Maxxiksen kumina Ikon eikä se oikein vakuuttanut, olkanappulat vähän heikot ja taittui liian herkästi alle jos yritti matalammilla paineilla hakea pitoa.
    6.7 WTF/kg

"Down-country" renkaat

Minusta toimii ihan hyvin 26 mm leveän vanteen (sisämitta) kanssa. Oon tykänny noista exo-kylkisistä renkaista siksi kun voi ajaa pienillä painella ja silti rengas pysyy ryhdissään. Ajelin viime kesän 18/21 psi paineilla noita meidän kivirännejä eikä ollut ongelmia. Tosin vauhdit ei mulla mitään huippuluokkaa ole.
    Mitä nyt vertailin vierekkäin mun pyörässä nyt olevia Forekastereita ja vielä asentamattomia XR4 Bontragereita niin kuviot ovat hyvin samankaltaiset. Ton tyyppinen kuvio on perinteisesti ollu mulle mieluinen. Sopivan avoin ja kohtuullisen kokoiset nappulat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zort Katso viesti
    No mullahan oli Rekon mallia 29x2.25 3C MAXX SPEED3C/EXO/TR ja olihan se tosi hyvin rullaava takakumi. Mutta niinkun mainitsin niin yllättäen en jäänyt sen rullaavuutta kaipaamaan kun vaihdoin 2.35 Forekasteriin. Joku tarkempi hahmo saattaa huomata niiden rullaavuudessa enemmän eroa mutta minusta ero ei päätä huimannut. Vastaavasti Rekonia edeltävä takarengas Ardent Race 2.20 3C maxspeed EXO TR oli minusta huonosti rullaava (monet varmaan eri mieltä), ero Rekoniin oli huima rekonin hyväksi. Mun mielestä kuskin painolla on myös merkitystä, mulla paino ajovarusteineen on siellä 92-94 kg paikkeilla, kevytrakenteisemmat kuskit varmaan tykkäävät pieninappulaisista renkaista mutta itse olen huomannut että vähän isommat muta jämäkät nappulat auttaa myös rullaavuudessa koska eivät ikäänkuin taivu alta pois. Kunhan ovat sopivasti sijoitellut eikä ole mitään traktori dh-nappuloita.

Joo maxxspeedin pitäisi ollakkin sitten terraa rullaavampi ja dualiin verrattavissa. Itsellä lähinnä kiinnostaa maxxspeedin kohdalla että kuinka pitävä se on terraan verrattuna koska taakse tulee dualia joka tapauksessa ja forekaster harkinnassa eturenkaaksi speedillä (koska terraa ei saatavilla).

edit: typo
    rndm muokkasi tätä : 26.03.2021 at 00.09

"Down-country" renkaat

Välillä huvittaa noi omat talviset rengasspekulaatiot. Funtsaa koko talven yli sitä täydellistä rengaskombinaatiota seuraavalle kesälle, sitten kevät koittaa ja ostaa jotkut yleisrenkaat mitkä kävis mahdollisimman monelle eri kelille ja ajaa niillä tyytyväisenä keväästä syksyyn jolleivat aivan sysipaskat satu olemaan. No sellasia mulle on viime aikana sattunu kaksi takarengasta: Racing Ralph ja Ardent Race. Molemmat meni vaihtoon jo alkukesästä.

Mitä renkaita sulla on ollut viimeaikoina? Olisi juurikin haussa tollanen fit & forget tyyppinen ratkaisu ainakin kesän ajaksi. Kohtalaisen hyvin rullaavaa takarengasta, vähän joka kelille ja joka paikkaan. Tällä hetkellä takana Maxxis Dissector, joka todennäköisesti siirtyy kelien kuivuttua eteen. Ajot pääasiassa polkua mutta varmasti vähän myös bike parkkia eli reunanappulaakin saisi vähän olla. Forekaster on käynyt mielessä sekä Vittoria Agarro. Bontragerin XR3 kiinnostaisi kanssa keveyden puolesta, mutta mietityttää että onko siinä se nappula kuitenkin turhan pientä.

Viimeiset kolme kesää on ollut ainoastaan Maxxiksen renkaita joista edessä on ollut pelkästään edellä mainitsemaani Forekasteria. Takana ollut Ardent Race, en tykännyt (tuntui jotenkin lahnamaiselta, ei rullannut eikä pitänyt). Sitten Ardent Race vaihtui Rekoniin josta tykkäsin uutena mutta matalat nappulat kulahti aika nopeasti jolloin pito alkoi hupenemaan. Nyttemmin ollut Forekaster myös takana mikä mun mielestä on ollut hyvä yleisjyyrä. Päätin nyt kokeilla XR4:ää koska viimeisimmät Forekasterit oli leveyden ja painon puolesta ikään kuin eri paria vaikka olivat samaan aikaan ostetut ja samaa mallia/kokoa. Aika paljon vaihtelua siis mitoissa. Maxxiksethan ovat kylläkin olleet ihan unelmat asentaa, toisin kuin Schwalbet joista aikanaan siirryin Maxxiksiin kun kyllästyin lainailemaan toisten kompuroita asennusta varten. Maxxikset vaan lupsahtaa paikoilleen ihan jalkapumpulla. En tiedä noista nyky Schwalbeista, nää mun oli ajalta ennen addixia. Nobby Nic yleensä edessä ja Rocket Ron takana, niillä pärjäsi ihan kivasti. Mutta Racing Ralphista en tykännyt, siinä oli vähän samantapaista lahnamaisuutta kuin Ardent Racessa. Jännä sinänsä koska RaRa ja AR kuitenkin hyvin monen mielestä ovat niitä rullaavampia renkaita. Joku siinä vaan on että minä en niistä oppinut tykkäämään.

Siinähän ne olis rinnakkain. Vasemmalla XR4 Team Issue 29x2.4” 29 id vanteella ja oikealla Forekaster Exo TR 120 tpi 29x2.35” 25 id vanteella. Runkojen leveydet tönärilla mitattuna 59 (XR4) ja 57 (FK) mm. Mun toinen samanlainen FK oli vain 55 mm :-(
    Lisäksi vasemman puoleisella setillä halkaisija silmämääräisesti n. sentin suurempi joten keskiö nousee puolisen senttiä. Lisää ilmatilaa oli tavoitteena ja sitähän nyt sitten tuli. Hiukka agressiivisemman oloinen kuvio XR4:llä mutta molemmat renkaat saman painoiset. Ans kattoa tuliko mieluisa kombo, kunhan lumet sulaa niin sitten se nähdään.

Kiinnostais paljonko on ton 29x2.4 xr4 halkaisija? Olis kiinnostava setti, mutta vähän tarkalla itsellä taakse. Sais vajaa sentti kuitenkin jäädä turvaväliksi.

^tasan 75 cm vanteella jonka sisäleveys on 29 mm

Jep kiitos????.

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 22
    Viimeinen viesti: 03.06.2020, 13.23
  2. Mistä "löysät" katurenkaat, vanteet on liian "isot"
    By fillaristi_saksasta in forum Renkaat
    Vastaukset: 17
    Viimeinen viesti: 31.05.2020, 11.06
  3. Parhaat 25mm ja 28mm "endurance" renkaat?
    By van damme in forum Renkaat
    Vastaukset: 18
    Viimeinen viesti: 01.05.2015, 15.10
  4. Clas Ohlsonin "taittuvat" renkaat
    By Ketjureaktio in forum Renkaat
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 01.04.2015, 08.49
  5. Mistä renkaat trainerilla "ajoon" ?
    By hkultala in forum Renkaat
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 17.02.2014, 12.32

Kirjanmerkit