Näyttää tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: 29+ joustohaarukka

29+ joustohaarukka

Etsivä ei löytänyt tai ei osannut. Hakusessa joustohaarukka johon mahtuisi 29+ 3.0 kumi pyörimään.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Manitoun leipiin taitaa olla meno 29+ keuloissa nykyään. https://www.bike-components.de/en/Ma...-Model-p60468/
    https://www.rosebikes.fi/manitou-mat...120mm+Federweg

Taitaa olla Rockarin 29+ keulat kuollu sukupuuttoon. 2018 29+ Pike keulaan renkaan Max halkaisijaksi on annettu 786mm ja leveydeksi 82mm ja Saman ikäiseen Lyrik/Pike 770/81mm.

Pojan pyörässä 29 revelation ja siihen mahtui oma i41 vanteella oleva 3" Minion tosin en muistaakseni laskenut keulasta paineita ja siten koittanut kuinka lähelle kruunuun asti menee tai sit koitin, mutta kaareen jää vielä tilaa, mutta mitään lokaria on turha enään väliin laittaa.

Rockarin 2021 29 keuloissa näyttäs olevan samat tilat. Foxitkin on aika tilavia, mutta ei nää mitkään aitoa 29+ Rockaria tai Manitouta vastaa tiloiltaan korkeussuunnassa.
    https://www.sram.com/globalassets/do...ec-english.pdf

https://www.sram.com/globalassets/do...y_en-rev-a.pdf
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Jos on lähellä että osuu kruunuun, on ehkä turvallisempi laittaa lokari väliin jotta nappulat ei nappaa siihen siltaan kiinni. Minulla on aavistuksen liian lyhyt Mastodon, ja joskus sattuu että kruunu ottaa lokariin kiinni. Onneksi se silta on takapuolella, ja ainoa haittaa on rapiseva ääni kun lokarin etureuna raapii rengasta. Toisinpäin voisi olla vähän huonompi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Jos on lähellä että osuu kruunuun, on ehkä turvallisempi laittaa lokari väliin jotta nappulat ei nappaa siihen siltaan kiinni. Minulla on aavistuksen liian lyhyt Mastodon, ja joskus sattuu että kruunu ottaa lokariin kiinni. Onneksi se silta on takapuolella, ja ainoa haittaa on rapiseva ääni kun lokarin etureuna raapii rengasta. Toisinpäin voisi olla vähän huonompi.
    Kukin tyylillään. Minusta keula ja kumi yhdistelmä ei saa ottaa kiinni edes 0 ilmoilla pohjaanlyöntikumeja vasten runtattaessa, koska silloin ajossa on jo tapahtunut joku överi vahinko, niin siihen ei enään kaipaa, että kumi rusahtaa kiinni.

Sitten, jos tilat on muutenkin limitillä kaikki kävyt, kivet ja kepit hirttää varmemmin vielä väliin lokarin kanssa vaikka pohjaaminen olisi mahdotonta.

Monet tuntuu tarkistavan, että mahtuu pyörimään, kun kumi hahtuu haarukkaan ja ei osu siltaan, mutta ei älytä sitä, että kumi ottaakin nimen omaan kruunuun keulan pohjattaessa, jos tilaa ei ole tarpeeksi.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Kukin tyylillään. Minusta keula ja kumi yhdistelmä ei saa ottaa kiinni edes 0 ilmoilla pohjaanlyöntikumeja vasten runtattaessa, koska silloin ajossa on jo tapahtunut joku överi vahinko, niin siihen ei enään kaipaa, että kumi rusahtaa kiinni.

Sitten, jos tilat on muutenkin limitillä kaikki kävyt, kivet ja kepit hirttää varmemmin vielä väliin lokarin kanssa vaikka pohjaaminen olisi mahdotonta.

Monet tuntuu tarkistavan, että mahtuu pyörimään, kun kumi hahtuu haarukkaan ja ei osu siltaan, mutta ei älytä sitä, että kumi ottaakin nimen omaan kruunuun keulan pohjattaessa, jos tilaa ei ole tarpeeksi.
    Keula pohjaanlyöneenä ja päälle vielä rengas kiinni kruunuun. Aivan kuten sanoit, niin todellinen katastrofitilanne. Riski näyttävälle otb:lle kivikkoon suoraan hypyn laskusta. Tämä on se todennäköisin skenaario. Pieniä renkaan hirttämisiä ei välttämättä edes ajossa huomaa, mutta sitten kun pamahtaa kunnolla on jälki todella rumaa. Itse tulee lähinnä mieleen joku vinoon mennyt hyppy, jossa tullaan osittain eturengas ensin ja kiveä vasten. Näistä on jengiä joutunut dh-panssaroitunakin pyörätuoleihin...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •