ElectrobikeGiantPirkanPyöräily
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3
Näyttää tulokset 61 - 67 / 67

Aihe: Rouvy

Olen kerinnyt testaamaan ehkä noin 3-4 reittiä ja toistuu kaikilla näillä. Latasin yhden reitin kokeeksi koneelle ja toistuu myös sillä. Tehot, nopeus, kadenssi jne näkyvät ruudulla ja vaikuttaisivat olevan ok.

Erikoinen homma. Testaan vielä iOS-versiota kunhan kerkiän.

Edits: Jep. ios-versio toimii kuten oletettavasti kuuluisikin. Asensin mäcciin softan uudelleen, mutta siitä ei ollut apua. Perhanan harmi, vaikutti pädin ruudulta todella hyvältä vaihtoehdolta zwiftille, mutta ruutu on turhan pieni.
    jii.haanpaa muokkasi tätä : 19.12.2023 at 22.14

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jii.haanpaa Katso viesti
    Olen kerinnyt testaamaan ehkä noin 3-4 reittiä ja toistuu kaikilla näillä. Latasin yhden reitin kokeeksi koneelle ja toistuu myös sillä. Tehot, nopeus, kadenssi jne näkyvät ruudulla ja vaikuttaisivat olevan ok.

Erikoinen homma. Testaan vielä iOS-versiota kunhan kerkiän.

Edits: Jep. ios-versio toimii kuten oletettavasti kuuluisikin. Asensin mäcciin softan uudelleen, mutta siitä ei ollut apua. Perhanan harmi, vaikutti pädin ruudulta todella hyvältä vaihtoehdolta zwiftille, mutta ruutu on turhan pieni.
    Suorituskykyä ei ole riittävästi multimediakäyttöön, sanoisin.

Kiinnostuneille, kokeilkaa koodia "50M1S" kassalla saadaksenne 50% alennus kuukausihinnasta. En lupaa että se toimii teillä, mutta varmasti kokeilun arvoinen.

Mulla on 2015 vuoden Macbook, toimii siinä moitteetta. Nuo harjoitukset on minulle mieluisampia, koska vaihteisiin ei tarvitse kajota reenin aikana, kun appi säätää vastuksen automaattisesti.
    Canyon MTB Owners Suomi: https://www.facebook.com/groups/626399669622637

Tämä ongelmatapaus oli 2015 vuoden MBPro 16gt muistilla. Voihan se olla, että tehoja ei ole riittävästi, mutta luulisi sen näkyvän pätkimisenä jne. Kokeilin myös laskea kuvanlaadut jne minimiin, millä ei ollut mitään vaikutusta. Vanhassa ipadissa kuitenkin toimii moitteetta. Niin tai näin, uudemmassa MBP:ssä toimii.

Rouvyssa on 20% ale vuositilaukseen. Mulla hyvitettiin jäljellä oleva kolme kuukautta hinnassa kun tilaus oli huhtikuuhun asti. Eli siellä pystyy vaihtamaan jo olemassa olevaa vuositilausta.

Hämmentyneenä halusin tulla jakaan kokemuksia Rouvysta ja hieman samalla verrata sitä Zwiftiin.
    Olen melko tuore molemmilla aluistoilla. Zwift ollut kuukauden ja Rouvy nyt viikon. Ajelen enimmäkseen "free ride" kuntoajo ajatuksella, mutta pari kertaa mennyt Zwiftissä ryhmänajoonkin. Omassa FTP:ssä tai Wateissa ei ole tarinoita kerrottavaksi. Ajelen 100% mäkiasetuksilla.
    Itselläni käytössä Acerin vm.2017 edullinen läppäri, eli käyttiksenä windows 10. Trainerinä Elite Suito-T. On hyvä ymmärtää, että suinkaan paina kummallakaan alustallla grafiikat täysillä, kun koneessa ei riitä tehot.

- Rouvy on selkeästi mielestäni visuaalisesti hienompi videokuvan ansiosta ja samaten sen vuoksi ajoympäristönä miellyttävämpi.
    - Ajon aikana on näkyvillä paremmin kaikki oleellinen tieto: matka ajettu/jäljellä, jyrkkyys jne. Tämä on myös sillaiten mukavampi, että Zwiftissä traineri on jo 10 sek. aiemmin painanut ylämäen vastuksen tiukemmalle, ennen kuin ruutuun tulee %-tieto, että mäki alkoi...
    - Itseäni häiritsee se, että kun reitti loppuu, niin se myös loppuu, eikä ns. cold-downeja ole.
    - Toinen mikä häiritsee, niin se on äänetön ympäristö. Autoa menee ohi, mutta pihaustakaan ei kuulu. Toiset voivat pitää tästä ja kuuntelevatkin sitten omia juttujaan tai trainerin ääntä. Mulle vähän sellainen outo fiilis. Sitä vastoin Main Menun valikot pimpottaa kyllä.
    - Mulla on toiminut Rouvy hienosti verkkoyhteydellä, toisin kuin Zwift, joka pätkii ajon aikana todella paljon. Yksi syy tähän on varmasti ajajamäärät.
    - Rouvyn yksinajon hienous, että voit ottaa ajoon mukaan ghost-kavereita. Mulla muutenkaan ole oikeita kavereita, niin nää on hyvät.
    - Rouvyn ajotuntuma on jotenkin vahvasti erilainen. En osaa sanoa onko realistisempi vai ei, mutta jotenkin näissä on eri tuntuma.
    - Tässäkin kertyy XP:tä, mutta en ole vielä kiinnostunut mitä niillä tekee. Ilmeisesti tässäkin saa "ostaa" jotain romuja kuten Zwiftissä.
    - Tässä en ole vielä ajanut mitään Workout-ajoa. Zwiftillä kyllä.

Jaa-a. Itselläni vain toinen menee jatkoon, mutta en osaa just nyt sanoa kumpi. Hintahan on yhdelle hengelle sama.
    Kuten joku on kertonutkin, niin arvostaako enemmän hienoja reittejä vai sosiaalisuuten painottuvaa pelimäistä ympäristöä, jonka tarjoo Zwift.
    Varmaa on, että molemmilla saa tämmöinen peruspulliainen hien pintaan.

Rouvy osti FulGazin: https://www.cyclingnews.com/news/rou...ronman-series/

Kumpikin minulla vielä ”täytyypä joskus kokeilla” -jonossa niin en tiedä mitä kauppa tarkoittaa.

Samanlaisia aiheita

1. Spinningpyörä ja sovellukset (Kinomap, Rouvy, Zwift...)
    By Hybridi in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 18
    Viimeinen viesti: 11.01.2023, 15.11

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •