Näyttää tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM 625 2021 / RTech

Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM 625 2021 / RTech

Tässä tullut nyt kuumeisesti etsittyä ekaa sähkötäpäriä ja otsikon laite on nyt noussut ykkös vaihtoehdoksi. Löytyykö kyseisen pyörän (tai edellis vuosimallin) omistajia täältä? Omiin silmiin vaikuttaisi soivalta peliltä ja olisi kiva kuulla käyttökokemuksia fillarista. Kyselin tuolta RTechiltä kokosuositusta ja L-olisi ilmeisesti sopiva (olen 177cm).
    Samalla voi heittää kokemuksia RTechistä. Kuinka pelaa kun heiltä pyörää tilaa netin kautta matkahuollolla toimitettuna? Onko kokemuksia kuinka toimii mahdolliset takuu/huolto jutut?

Eikö kukaan omista tällaista? Voi tähän heittää kommentteja myös muista Cuben uudehkoista Stereo Hybrid malleistakin...

Itselleni tuli Saksasta Bike24:sta Syyskuun lopussa astetta huonommilla osilla oleva Cuben Stereo Hybrid 140 HPC 625 2020 (Suht edullisessa poistossa oli 2020 mallit 2021 mallien alta), tuossa TM:ssä on käsittääkseni ainakin pykälää parempi jousitus sekä jarrut.
    En ehtinyt ajamaan kuin noin 150km (poronpolun lenkki ja sitten omissa Salpausselän kotimaastoissa) ennen kuin laitoin "talviteloille" varastoon, mutta todella malttamattomasti odottelen jo ensikesää ja todella tyytyväinen olin pyörään noiden ensikilometrien aikana.
    Oikeastaan ainoa ongelma oli saada nuo Sram:n NX Eagle 12s. vaihteet toimimaan saumattomasti, omilla säätämisilläni ei mennyt kohdallensa, ja pyöräliikkeessäkin vasta toisella yrittämällä (kun asentaja lopulta päätti ottaa tehdasasennetuista ketjuista yhden lenkkiparin pois jonka jälkeen vaihteisto alkoi toimimaan erittäin loistavasti).
    Itse olen 180cm. ja minulle tuo L/20" koko on ainakin varmasti aivan oikea koko.
    RTechista ei itselläni ole muuta kokemusta, kuin että kun tuota pyörääni otin käyttöön, niin onnistuin omalla hölmöilylläni hajottamaan tuon Kiox näytön kiinnikkeen, niin sain Rtechistä tilattua kyseisen osan Bussipakettina lähtemään vielä saman päivän aikana (ja oli noudettavissa seuraavana aamuna matkahuollossa) kun soitin heille päivällä ja kysyin onistuisiko vielä osan lähetys, eli tuosta heille ainakin positiivista palautetta.

Mulla on tuosta 120 versio vm18, ostin sen bike discountista 2019 alkuvuodesta "vanhana mallina " sain sen 2800 kotiin toimutettuna kun Suvala pyysi vielä sitä normi hintaa 4099 pyörä on tod kestävä, sillä on nyt ajettu about 2000km ( mulla on 3 muutaki joilla ajan, siks noin vähä km)
    Surutta menty kivikkopolkuja ja kaatuiltukkin (vain 1 ambulanssi reissu kopkop) ja pyörässä muutama pikku naarmu ja tangon oikea tuppi menny puhki. No polkimet on aika kuluneet, ottaa aika helposti kiviin, maavara jousto löysällä (foxis jäykkä/med/löysä) on välillä aika pieni. Pyörä on kerran tullut voltillakin yli kun alamäkipolulla mutkassa poljin tökkäs matalaan kantoon. On muuten aika nopea töksäys, tangosta jäi jäljet mahaan
    Varmatoiminen ja tukeva peli, no takaiskarin olen saksaan takuusen kerran lähettänyt. Eka huollossa sanoivat että ei tarvinut kiristää yhtään pinnaa, hyvä juttu sanoin ja että neon tehtaan jäljiltä ja kyytiä saaneet sen eka 300km.
    Tässä shinanon xt osasarja ja tykkään enemmän kuin srammista, eläskipyörässä on srammit hankala saada säätöihi. Tuo jo iäkäs boschin cx moottori ihan ok mut ei voi säätöä mieleisekseen (eco liian voimakas)
    Toises pyörässä shimanon e8000 ja siinä puhelimella säädetty tehot just kohilleen et just jaksaa mut ei tympäse ajaa...

Samanlaisia aiheita

1. Cube stereo 120
    By josko in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 24.10.2018, 19.37
  2. Cube stereo hpa vaihteet sekaisin!
    By easyac in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 19.06.2018, 21.49
  3. Cube stereo 120 hpc pro voimansiirron päivitys
    By TT crash in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 20
    Viimeinen viesti: 11.04.2017, 18.13
  4. Cube Stereo
    By Poromies in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 21.06.2015, 08.11
  5. cube stereo 160 hpa pro
    By kim71 in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 09.03.2015, 08.34

Kirjanmerkit

Viestin säännöt