Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Näyttää tulokset 151 - 155 / 155

Aihe: Omat fillari/fillarointisääntösi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Nelostiellä ennen jyväskylää ne uudet ruottalaiset kamerat jotka ottavat nopeuden jo hyvin kaukaa ovat asetettu, niin että tulevat heti kun vaihtuu 100kmh rajoitus 80kmh. Saa jo ihan huolella painaa jarrua sakon pelossa jos ajelee rajoitusten mukaan
    Höpöhöpö! Tolpat reagoivat kaukaa ylinopeuden, mutta kamerat pystyvät ottamaan varmaa kuvaa perinteiseltä etäisyydeltä. Vain kuvan ottohetkellä oleva nopeus on rangaistuksen peruste. Tolppa tallentaa sen nopeuden, mikä kuvan otto hetkellä on.

Kyllä se on ihan ajettava polku...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cyclomiha Katso viesti
    Ryhmässä ajamista ei tehdä. Ikinä.
    Tähän lisätään se että ilman kypärää ei ajeta milloinkaan. Vakuutus on korvannut kolmesti kypärän fillaritapaturmieni johdosta ja ilman kypärää olisin joko a) vainaa tai b) vaikeasti vammautunut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Kaupassa en fillarilla käy, en Alkossa enkä Prismassa. En myöskään lounaalla tai oluella. Olen niin tylsä tyyppi.

PS Olen myös niin yksinkertainen että kommenttisi pointti jäi minulta hahmottumatta, mutta jonkinlainen kohteliaisuus vaati tällä kertaa vastaamaan muutenkin kuin esimerkiksi "Na und?"
    Asiointipyöräily muutaman kilometrin säteellä on mielestäni erittäin järkevää. Niillä säästän vuodessa paljon autolla ajettuja kilometrejä ja vähintäänkin sitä kautta tulee hyvä mieli. En ymmärrä miten tylsyys siihen vaikuttaa. Minäkin luulen olevani ainakin semi-tylsä.

Kommenttini (= on noloa käydä pyöräilyvarusteissa asioilla) liittyi vain siihen että minä teen sen mieluummin arkipyörällä ja -vaatteissa. Nolouden lisäksi: miksi pukisin pyöräilyvaatteet vain esim. 1-2 kilometrin lounasmatkaa varten?

Lisäys: Pitääkö sinne internettiin mennä kun siellä tulee vaan paha mieli. Mee ajamaan ennemmin...

Lähetetty minun Redmi Note 8 Pro laitteesta Tapatalkilla

Samanlaisia aiheita

1. Ympäriajot ja omat ajot
    By cokekola in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 15.10.2020, 13.32
  2. Huhtikuun ainoa pyöräkisa Col Du Rex / laittakaa omat kellotukset tänne
    By AnttiWalker in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 02.04.2020, 21.32
  3. www.e-fillari.fi on avattu
    By Janne Lehti in forum Sähköavusteiset pyörät