ElectrobikeGiantVelobePirkanPyöräily
Sivu 3 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 381

Aihe: Pole Bicycles

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    En kyllä usko että olen tilaamassa kiinasta korvaajaa. Jos merkki ja runko vaihtuu niin kattelen varmaa, santa cruz, privateer, commencal, bird ym saatavuuksia. Tai sitten joku ht.

En myöskään usko että uuden evolinkin perä käy vanhaan, mallia ilmeisesti otettu siitä sähköpyörän linkustosta.
    140 oli päivityksiä tulossa, mutta sekään ei pahemmin lohduta.
    Joo ei kun privateeria alle. Tosin huono saatavuus kuten kaikilla muillakin

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

En kyllä usko että olen tilaamassa kiinasta korvaajaa. Jos merkki ja runko vaihtuu niin kattelen varmaa, santa cruz, privateer, commencal, bird ym saatavuuksia. Tai sitten joku ht.

En myöskään usko että uuden evolinkin perä käy vanhaan, mallia ilmeisesti otettu siitä sähköpyörän linkustosta.
    140 oli päivityksiä tulossa, mutta sekään ei pahemmin lohduta.
    Mitä Pole vastasi, kun kysyt miten hoituu?
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Mitä Pole vastasi, kun kysyt miten hoituu?
    Ei ole vielä vastattu muuta kuin, että viesti ohjattu reklamaatiokäsittelyyn. Laitoin meiliä vanhaan viestiketjuun joka koski muitas asioita, kun en saanut polen sivuilla reklaan liitettyä kuvia.

Ei ole vielä vastattu muuta kuin, että viesti ohjattu reklamaatiokäsittelyyn. Laitoin meiliä vanhaan viestiketjuun joka koski muitas asioita, kun en saanut polen sivuilla reklaan liitettyä kuvia.
    Joko on uusi kolmio?

No ei varmasti ole, mutta kysymys taisi olla sarkastinen. Sambolo antaa liikaa siimaa.

Enköhän mä kerro sitten kun on kerrottavaa Mutta siis, ovat sentään suunnitelleet uuden perän evolinkkeihin minkä pitäisi poistaa tämä haavoittuvaisuus.

Täällä jo toinen Evolinkki menossa, ensimmäinen oli 158 1.3, joka vaihtui 140 1.3:seen.

Vuosien varrella tallissa on ollut niin Spessua, cruzia, YT:tä, commencalia tästä kategoriasta, mutta evolinkki vie kyllä alamäessä näitä kaikkia kuin pässiä narussa. Kaikki edelliset ovat nostaneet itseluottamusta, mutta evolinkki oli parkki ajossa suorastaan pelottavan hyvä, parit hyvät mällit tulikin viime kesänä otettua kun vauhtia kertyi taitoihin hieman liikaa.

Ideana oli rakentaa hieman enemmän polkukone, mutta käsistähän se lähti. Keulana taas zeb, johon tykästyin näin yli satakiloisena, jäykkyyteen sekä siihen että se pysyy joustossaan ylempänä kuin Lyrik, sekä on mielestäni herkempi.

Niin, nähtäväksi jää jätänkö Zebin 170 pitkäksi. Keulakulma on jossain 63 asteen kohdilla nyt, keulan pituus sentin enemmän mitä valmistaja suosittelee. Toisaalta, mulla oli sataviiskasissa 190mm zebi ja tykkäsin.

Osalista koostuu turvalliseksi havaituista komponenteista;
    Db Coil Il
    Zeb 170
    Shimano XT (voimansiirto& jarrut)
    Oneup V2 180mm
    Magic mary ultrasoft DH + soft super gravity
    Wtb volt
    Crankbrothers mallet E

Erityisesti täytyy antaa täydet pisteet Oneupin hissitolpalle, aivan jäätävän hyvän tuntuinen ja matala. Mulla on aikaisemmin ollut ainoastaan Transfer Factorya, siis viimeiset 5 vuotta, koska reverbeistä oli aivan totaalipaskat kokemukset.

Näin 198cm pitkänä, evolink XL on ensimmäinen oikean kokoinen pyörä kun siihen tottuu. Voisi olla toki vielä himpun isompi. Peukut kuitenkin Polelle omasta puolesta, tällä kertaa kaikki sujui hienosti.

Huomasitko sitten eroa poljettavuudessa 158 vs 140? Moni tuntuu sanovan, että yhtä hyviä polkea ja en ainakaan itse voi moittia 158 poljettavuutta. Puntaroin pitkään itsekin 140 ja 158 välillä, 158 pääsin testaamaan ja se tuntui pitkälti kaikin puolin paremmalta mitä aiempi jäykkäperä niin ei tarvinut enää pohtia

On tässä talvi välissä ja vasta kaksi lyhyttä testiajoa 140 versiolla, mutta en kyllä voi sanoa poljettavuudessa olevan eroa. Polet notkuu satulasta poljettaessa niin vähän että tuolla 2cm erolla ei ole merkitystä, kyllä noi 1.4kg nappularenkaat ja 16.5kg buildi siihen enemmän vaikuttaa. Varmaan tosta 140 saa kyllä tehtyä trailisukkulan, se ei vaan ollut tässä kohtaa tarkoitus. Vaikkakaan en kyllä valitsisi trailipyöräksi 3.7kg painavaa alurunkoa, enempää katselisin vaikka cruzin tallboyta höyläksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti xc-pyöräilijä Katso viesti
    Keulana taas zeb, johon tykästyin näin yli satakiloisena, jäykkyyteen sekä siihen että se pysyy joustossaan ylempänä kuin Lyrik, sekä on mielestäni herkempi.

Uusi debonair pitää jouston ylempänä, löytyy myös lyrikistä. Sama ilmajousi ja vaimenninhan noissa molemmissa keuloissa on, hienosäädetty kumpaankin erikseen. Toki varmasti Zeb on mukavampi jos vähänkin isompi kuski. Itse huomasin jo pikellä ja lyrikillä ison eron alle 70 kiloisena.

https://youtu.be/0BnibNZA33M

Rungon laatu aika huono 900e tuotteeksi. Ja nyt pole fanipojat keihästää mut.

^jättäisitkö nuo fanipoikajutut suoli24 palstoille. Tuollainen provosointi ei sovi tänne eikä aikuisten maailmaan ollenkaan.

Minusta Polen tuotteet ovat mielenkiintoisia enkä koe että faktojen esille tuominen olisi mitenkään provosointia vaan ihan tervetullutta informaatiota.

F. Kotlerburg Guest
    Niin se vaan, että miten ne faktat tuodaan esille.

En jaksa katsoa 20min videota niin mikä siinä nyt oli vialla?

Mä jaksoin. No okei, hetken kelasin välissä. Mutta se asia tuli siinä alussa kyllä jo esiin. Eli kuljetuslaatikko oli ihan baanaanina mikä sai ostajan miettimään onko runko vino. Totesi toki, että vika on kuljetusyhtiön. Mietintää aiheutti se, että takarengas oli lähempänä haarukkaa toisella puolella.
    Mutta itse moitteet tuli rungon viimeistelystä. Hitsaussaumat näyttivät kököiltä. Noin yleisesti joka puolella ja lisäksi erityisesti yhdessä kohdassa, jossa saumassa näkyi reikä. Maalipinta vaikutti paikoitellen ohuelta eli yksi maalikerros tuntui puuttuvan jotta väri olisi tasainen. Myös chainstayn (muistaakseni) tarkoituksella runkoon muotoillussa kolossa oli toisella puolella pieni ylimääräinen terävä painauma.

Juuri näin. Muualtakin olen kuullut ettei Taivaleen maalaus olisi parasta laatua. Rungon kaapelivedot saivat kehuja. Pitkä emäputki (S-koossa), ei tarve spaceripinolle mutta toisaalta ei voi saadakaan matalaa ohjaamoa jos sille tarve. Hyvin rengastilaa, S-koossa siinä ja siinä mahtuuko 2.6". Mutta näissä chainstayn pituus kasvaakin runkokoon mukana ja rengastila sitä myötä. Seat tube olisi voinut olla lyhempi. Valmiiksi asennetusta ohjainlaakerista plussaa. Miinusta puuttuvista juomapullon telineen pulteista!
    hece muokkasi tätä : 07.04.2021 at 18.02 Syy: seat tube korjattu

Seattubea tarkoittanet^

Soitin palvelunumeroon aikanaan muutaman kerran. Ei vastattu. Laitoin kysymykseni viestillä. Ei vastausta. Ajattelin, että antaa paskan olla. Eilen olin antanut menneet anteeksi ja soitin uusissa asioissa. Vastattiin, mutta ei osattu vastata kysymykseen. Luvattiin tänään soittaa takaisin. Ei ole soitettu, eikä myöskään enään ole vastattu puheluihin.. Että silleen!
    Minulla on yksinkertaiset mieltymykset, tyydyn aina vain parhaimpaan!

F. Kotlerburg Guest
    Onkohan nuo Taivalin ongelmat tuotantoerästä tai väristä kiinni? Omaan silmään joulukuussa tullut Pepper Red oli maaleiltaan kyllä aivan siistiä työtä eikä siinä mitään lommojakaan ollut.

Eikö Pole kaupannut tässä kuukausi pari sitten niitä Taival-runkoja alennuksella, joissa oli niitä maaliongelmia. Niissä oli pieniä naarmuja, jotka oli kyllä kuvattu ilmoituksen yhteydessä. Kaikki taisivat mennä kohtuu nopeasti kaupaksi. Olisiko tuo videossa ollut runko samasta erästä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sskkll Katso viesti
    Soitin palvelunumeroon aikanaan muutaman kerran. Ei vastattu. Laitoin kysymykseni viestillä. Ei vastausta. Ajattelin, että antaa paskan olla. Eilen olin antanut menneet anteeksi ja soitin uusissa asioissa. Vastattiin, mutta ei osattu vastata kysymykseen. Luvattiin tänään soittaa takaisin. Ei ole soitettu, eikä myöskään enään ole vastattu puheluihin.. Että silleen!
    Palvelu on siis parantunut. Surullista että asioita ei oteta toimistolla tosissaan.

Kokemuksia kaipailen..

Minkä kokoista Stamina 180 suositellaan 189cm kuljettajalle? Kerran päässyt L-kokoista ajelemaan ja oli ihan ok lyhkäsellä ajelu kokemuksella, mutta voisiko ehkä XL olla vieläkin parempi vai meneekö liian suureksi? Minkä kokoista mankelia muilla käytössä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H2O Katso viesti
    Kokemuksia kaipailen..

Minkä kokoista Stamina 180 suositellaan 189cm kuljettajalle? Kerran päässyt L-kokoista ajelemaan ja oli ihan ok lyhkäsellä ajelu kokemuksella, mutta voisiko ehkä XL olla vieläkin parempi vai meneekö liian suureksi? Minkä kokoista mankelia muilla käytössä?
    Ei ole Staminasta kokemusta, mutta itse ajan XL Evolinkillä. Olen 191cm pitkä. Aluksi ajoin 35mm stemmillä, mutta oli minulle liian lyhyt ja nyt 50mm:nen käytössä ja parempi.
    Tätä vastan uskaltaisin sanoa, että menee tuo XL kokokin, kun top tube on Staminassa lyhyempi.

Minulla on Evolink mutta tämä kysymys on oikeastaan sama kaikkiin jousto Poleihin.
    Polen jousitus alkaa nitistä ja vikahan on laakereissa. Minulla Polen laakerisetti joten sehän ratkaisee asian mutta onko tietoa mikä laakereista on se mikä aiheuttaa tuon nitinän? Siis, mikä laakeri antautuu ekana? (Jousitus on rakenteelta sama kaikissa Poleissa)

Kohta tapahtuu jotain. Nettisivut suljettu hetkeksi: "We are working on exciting new things
    Polebicycles.com will be back in 2 hours and 6 minutes!".
    https://polebicycles.com/

Pinkbikeen latasivat kaksi tuntia sitten uusia kuvia: https://m.pinkbike.com/u/polebicycle...le-Evolink-14/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiituri Katso viesti
    Minulla on Evolink mutta tämä kysymys on oikeastaan sama kaikkiin jousto Poleihin.
    Polen jousitus alkaa nitistä ja vikahan on laakereissa. Minulla Polen laakerisetti joten sehän ratkaisee asian mutta onko tietoa mikä laakereista on se mikä aiheuttaa tuon nitinän? Siis, mikä laakeri antautuu ekana? (Jousitus on rakenteelta sama kaikissa Poleissa)
    Ei mulla ainakaan ole 131 alkanut natista missään vaiheessa...vaikka 60% linkuston laakereista käytännössä on jo hirttäytynyt kiinni. Nopeasti noi tosin kuluvat entisiksi. Tohon omaan joutuu kerran vuoteen vaihtamaan uudet...kai ne on niin esillä siinä, että mössö pääsee niihin helposti sisälle.

Joo evolink 1.4 esiteltiin. Koskahan 2.0.

Tämä oli nyt kyllä hämmentävää. Tässä nyt julkaistussako on se ihan sama hajoamisherkkä takahaarukka? Muutoksia vain pidempi iskari ja anglesetti keulaan iskarin aiheuttamaa kulmien muutosta tasaamaan? Ja sisäiset vaijerinviennit muutettu vain ulkoisiksi.
    Tähän nyt julkaistuun tarjotaan vanhoille omistajille päivityspakettia joka sisältää iskarin ja ohjainlaakerin.

https://www.pinkbike.com/news/poles-...aver-2021.html

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Tämä oli nyt kyllä hämmentävää. Tässä nyt julkaistussako on se ihan sama hajoamisherkkä takahaarukka? Muutoksia vain pidempi iskari ja anglesetti keulaan iskarin aiheuttamaa kulmien muutosta tasaamaan? Ja sisäiset vaijerinviennit muutettu vain ulkoisiksi.
    Tähän nyt julkaistuun tarjotaan vanhoille omistajille päivityspakettia joka sisältää iskarin ja ohjainlaakerin.

https://www.pinkbike.com/news/poles-...aver-2021.html
    Jos olisi paranneltu takahaarukka. Ei kai ne julkisesti tuola ilmoita että vanhat meni niin monesta pyöräsrä rikki että se vaihdettiin.

Eikös polen omassa juutuubi esittelyssä mainittu vahvempi haarukka, illalla töissä pikaisesti katsoin niin en varmaksi muista...

Samanlaisia aiheita

1. Pole Taival
    By JouTol in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 136
    Viimeinen viesti: 14.01.2025, 19.58
  2. Pole Evolink
    By kratos in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1278
    Viimeinen viesti: 07.08.2023, 16.33
  3. Pole bushmaster
    By Metsänpeikko in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 29