Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3
Näyttää tulokset 61 - 69 / 69

Aihe: työsuhdepyörä, anyone ??

Itse en ottanut huoltosopimusta ja huollan fillaria tarpeen mukaan ja itse päätän mikä se tarve on. Tällä ei ole mitään vaikutusta lunastusvaiheessa vaan siinä tarkistetaan, että fillari on sellaisessa kunnossa kun sen kuuluukin olla eli kaikki toimii mutta kulumaa saa olla. Jos fillari on ihan riekaleina niin silloin se on itse lunastettava.
    "Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Autoleasingfirmoilla on omat käytettyjen myyntiliikkeensä. Aika näyttää miten pyörien kohdalla tapahtuu. Jotenkinhan leasing-firma niistä hankkiutuu eroon.
    Parissa isossa kaupungissa joo, mutta paljon noita menee myyntiin tavallisiin käytettyjen autojen liikkeisiinkin.

Hesarin juttu sunnuntaina herätti kiinnostuksen tosissaan, vaikka olen tätä jo aiemminkin pohtinut. Täytynee ehdottaa työnantajalle. Sitten pitäisi vielä päättää minkä pyörän tuolla edulla hankkii, ehkä se kalustosta puuttuva maasturi.

Ilmeisesti tuota saa joko huoltaa itse tai sitten maksaa ekstraa huoltopaketista?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kurvaaja Katso viesti
    Ilmeisesti tuota saa joko huoltaa itse tai sitten maksaa ekstraa huoltopaketista?
    Meillä ainakin näin mutta kannattaa varmistaa asia palveluntarjoajalta.
    Se meillä oleva huoltopaketti ainakin on mun mielestä aika onneton koska esim. kallein 20kk maksavaan pakettiin kuuluu 240e töitä ja varaosia vuodessa eli miksi sitä ei sitten itse veisi huoltoon sillä hinnalla. Ja tosiaan jos huollon hinta ylittää vuodesa tuon 240e niin sitten fillarin sopimusaika pitenee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti -Räpätin- Katso viesti
    Meillä ainakin näin mutta kannattaa varmistaa asia palveluntarjoajalta.
    Se meillä oleva huoltopaketti ainakin on mun mielestä aika onneton koska esim. kallein 20kk maksavaan pakettiin kuuluu 240e töitä ja varaosia vuodessa eli miksi sitä ei sitten itse veisi huoltoon sillä hinnalla. Ja tosiaan jos huollon hinta ylittää vuodesa tuon 240e niin sitten fillarin sopimusaika pitenee.
    Koska huoltosopimus kuuluu veroedun piiriin ja sen saa ns. puoleen hintaan. Se jää kunkin pohdittavaksi haluaako sellaista vai ei.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hece Katso viesti
    Koska huoltosopimus kuuluu veroedun piiriin ja sen saa ns. puoleen hintaan. Se jää kunkin pohdittavaksi haluaako sellaista vai ei.
    En ajatellut sitä noin pitkälle
    Halusin sähkömaastofillarin niin 0e huoltobudjetilla fillarin max hinta voi olla 3400e ja 20e huoltobudjetilla max hinta 2600
    Tuokin vähän rajoittaa kun tuohon 2600e hintaan ei saa sellasta fillaria kun halusin niin en tuota huoltosopimusta sen takia miettinyt ollenkaan.

Mitenkäs noissa soppareissa on renkaat käsitelty? Maasturissa pitäisi olla pari-kolme settiä vuoteen (kesägummit x 2 ja yhdet talvigummit). Sähkärissä etenkin.

Sähkärissä menee ketjuja 500-1000 km välein ajeluista ja avustuksesta riippuen. 120 juuroon niitä ostaa kolmet-neljät. Varmaan vaihdatettuina sitten se on tuplahintaista. Muuta huoltoa ehkä jarrupalat kerta kauteen. Tosin mulla kyllä ne tuntuu kestävän ja kestävän...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Mitenkäs noissa soppareissa on renkaat käsitelty? Maasturissa pitäisi olla pari-kolme settiä vuoteen (kesägummit x 2 ja yhdet talvigummit). Sähkärissä etenkin.

Sähkärissä menee ketjuja 500-1000 km välein ajeluista ja avustuksesta riippuen. 120 juuroon niitä ostaa kolmet-neljät. Varmaan vaihdatettuina sitten se on tuplahintaista. Muuta huoltoa ehkä jarrupalat kerta kauteen. Tosin mulla kyllä ne tuntuu kestävän ja kestävän...
    Huoltosopimukseen ne varmaan kuuluu mutta muutenhan ne on kulutus osia joita vaihdetaan sitten itse jos ei ole sitä huoltosopimusta.

GoByBiken kautta liisatussa näin:

" Voinko huollattaa GoByBike työsuhdepyörääni?
    Kyllä voit ja me GoByBikella myös suosittelemme pyörän säännöllistä huoltoa, sillä asianmukaisesti huolletulla pyörällä on miellyttävämpi ja turvallisempi pyöräillä. Haluamme kuitenkin tarjota sinulle myös huoltojen osalta täydellisen valinnan vapauden eikä huolloista synny kustannuksia, mikäli et niitä tarvitse.
    GoByBike työsuhdepyörää voi vapaasti huollattaa vuokrasopimuksen aikana missä tahansa valitsemassasi huoltoliikkeessä. Ainoa ehto on, että huoltoliike laskuttaa huollosta GoByBikea. Toteutuneiden huoltokustannusten perusteella vuokrasopimuksen kesto pitenee alkuperäisestä. Yksinkertaista ja reilua, eikö?"

Kauhea pyöräkuume tässä iskee kun työkaverit speksailee pyöriänsä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •