Sivu 8 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 265

Aihe: Kiroan uutta tekniikkaa

  1. #211
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.471
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ...eli toki halvinta mahdollsita laatua... nice.
    Oliskohan tuossa se suurin syy ongelmaan.

  2. #212
    Liittynyt
    10/1999
    Viestit
    9.385
    ^Voi toki olla. Se on vaan jos haluu palat Motonetistä tai Prismasta, ei kauheen eksoottisia voi ostaa. No en ostaisi muutenkaan.

    Jos jury sanoo että "halvat hydrauliset ovat paskoja" uskon sen, mutta topicin hengessä julistan että halvoilla mekaanisilla tai V-jarruilla ajelee hyvinkin huolettomasti, se on se prkl uusi tekniikka jota ei voi edes halpaa ostaa .

  3. #213
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    390
    Ei kyllä taas ymmärrä. Ostetaan halvinta kamaa jota ei huolleta ollenkaan koska se ei kuulu filosofiaa, vaan ajetaan mieluummin hampaat irvessä vuosia. Sitten kirotaan miten paskaa uusi tekniikka on kun ei toimi täydellisesti.

  4. #214
    Liittynyt
    10/1999
    Viestit
    9.385
    ^Sä oot varmaan väärässä ketjussa sitten, tämä on vähän tällänen downshiftaajien muotiketju. Kerrataan sulle pointit:

    - hydrauliset ei toimi kunnolla
    - hydraulisia en osaa huoltaa
    - hydrauliste halvinkin maksoi kuitenkin jo ihan rahaa
    - vaijerivetoiset osaan huoltaa
    - vaijerivetoiset ovat toimintavarmat (poislukien se jäätyminen).
    - vaijerivetoiset hyvätkin ovat kohtuu halvat

    Sinne väärinpyöräily ketjuun voi mennä kertomaan, kuinka halpa ja vanha on väärää

  5. #215
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    390
    Onneksi Suomessa on myös pyöräkauppoja jotka osaa vehkeitä huoltaa jos itseä ei huoltohommat nappaa.

    Halpoja vehkeitä vastaan mitään ole, mutta se että ajaa huonosti toimivilla välineillä eikä asialle edes yritä tehdä mitään niin en ymmärrä. Kai se on sitä suomalaista mentaliteettiä, että kaiken pitää olla kurjaa.

  6. #216
    Liittynyt
    10/1999
    Viestit
    9.385
    No emmä nyt ihan omalta kohdaltani noin sanoisi. Kuitenkin kynnys viedä huoltoon on iso, varsinkin kun saat uuden samaan rahaan. Korjausyritystä on ollut. Pointtina musta tässä on se, että mielummin nyt vaihdan taas vanhaan tekniikkaan, koska sen osaan huoltaa. Kyllä mä noin SRAMit vien pajalle, jossei muuten onnistu. Kysytään nyt täälläkin, tunteeko kukaan SRAM Level jarrun säätöjä? Mä en löytäny kun yhden kuusiokolon kahvasta. Se ei tunnu olevan ratkaisu. Haluan palat puremaan aikaisemmin, en kahvaa kauemmaksi stongasta.

  7. #217

    Kiroan uutta tekniikkaa

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti

    Niin ja otan mielelläni neuvoja vastaan. Ongelma on että kahva painuu liian pohjaan, vain palojen vaihto auttaa. Kerarn tosiaan säädin kahvaa, mutta se meni todella kauaksi tangosta... jarrut ovat Shimano BR-M355, eli toki halvinta mahdollsita laatua.
    Tapa1, toimii ainakin hetken:
    Vedä kahva yöksi puristukseen vaikkapa sisärenkaasta tehdyllä vahvalla kumilenkillä. Tai tarranauhalla tai millä vaan saat kahvan puristettua ns jarru päälle asentoon. Aamulla vapautat kahvan ja pumppailet hetken niin kahvan pitäisi olla jämäkämpi.

    Tapa2, pitäisi toimi pidempään:
    Joskus oli tuollaista ongelmaa myös jos palat ei keskittyneet levyyn nähden. Aluksi kannattaa keskittää satula ilman paloja niin että satulan rungon ja levyn väliin jää molemmin puolen saman verran rakoa. Sen jälkeen palat paikalleen ja pumppaamalla lähelle. Palat saa keskitettyä kun näyttää valoa levyn suuntaisesti ja jos rakoa ei ole levyn ja palan välissä molemmin puolin saman verran tai levy taipuu jarrua painaessa niin palaa saa säädettyä lähemmäs levyä kampeamalla sitä palan ja satulan välisestä raosta talttapääruuvimeisselillä ja samalla painamalla jarrua. Tätä kun tekee pari kertaa molemmille paloille (yleensä joutuu vuoron perään kumpaakin palaa säätämään että on kunnolla) pitäisi jarrun olla täydellisesti keskitetty ja kahvankin todella jämäkkä.

  8. #218
    Liittynyt
    10/1999
    Viestit
    9.385
    ^Thänks. Täytyykin kokeilla (keväällä... nyt on muut jarrut ajossa). Toi että uutena ei keskitetty on jotenkin fiksumman kuuloinen teoria kuin että olisi valmiiksi ilmaa...

  9. #219
    Liittynyt
    05/2019
    Viestit
    84
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Kyllä mä noin SRAMit vien pajalle, jossei muuten onnistu. Kysytään nyt täälläkin, tunteeko kukaan SRAM Level jarrun säätöjä? Mä en löytäny kun yhden kuusiokolon kahvasta. Se ei tunnu olevan ratkaisu. Haluan palat puremaan aikaisemmin, en kahvaa kauemmaksi stongasta.
    Palojen kiinnioton säätö eli Contact Point Adjustment säätö löytyy Sramin jarruissa vasta kalliimman pään malleista, joissa kahvat on Swing Link -tekniikkaa käyttäviä ja nimestä löytyy C-kirjain. Levelit taitavat olla kaikki Direct Linkillä eli niissä sitä säätöä ei ole, pystyy ainoastaan säätämään kahvan etäisyyttä mutta ei purevuutta. Leveleissä ei kaiketi saa siten säädettyä purevuutta kunnolla muuten kuin ilmauksella ja ehkä käyttämällä paksumpia paloja tai levyjä. Sramin palat ja levyt on esim. Shimanoon verrattuna hitusen ohuempia.

    Itsellä aivan halvimman pään uudet Shimanot (M315) tuntuivat temppuilevan taannoin jatkuvasti ja erityisesti talvella. Kahva ei painu pohjaan ja liikkuu ihan jämäkästi, mutta palat tuntuivat jatkuvasti menettävän tehoa ja vinkuvan kelistä riippumatta, vaikka pinnat olisi hionut, putsannut ja ajanut jarrut sisään ohjeiden mukaisesti. Hetken saattoi toimia, mutta ongelmat palasivat pian takaisin. Talvella vapaaliike hävisi myös melkeinpä kokonaan pakkasilla, ei melkein minkäänlaista modulaatiota käytettävissä. Vaihdoin sitten vanhemmat Level T -jarrut paloineen tilalle ja lähtivät nuo ongelmat pois.

  10. #220
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ...
    Niin ja otan mielelläni neuvoja vastaan. Ongelma on että kahva painuu liian pohjaan, vain palojen vaihto auttaa. Kerarn tosiaan säädin kahvaa, mutta se meni todella kauaksi tangosta... jarrut ovat Shimano BR-M355, eli toki halvinta mahdollsita laatua.
    ...
    Tod. näk. kahvan säiliössä ei ole jarrunestettä: lisää sitä.

  11. #221
    Ihan vittuilematta niin minä en jaksa ymmärtää miten vaijerilevarit on huolettomammat.

    Vaijerilevarit:
    - Säädä jarrupaloja lähemmäs levyä kun ne kuluu
    - Sääda vaijeria kun se venyyy
    - Säädä lisää kun vaihdat palat.

    Sitten on näitä vaan toiselta puolen puristavia. Säädä ja etsi asentoa jarrusatulalle ettei vingu ja ulise ja pysäytysteho on hyvä.

    Hydrauliset:
    - Vaihda palat ja niitä vaihtaessa paina männät sisään
    - Muuten vaan aja
    - Ilmaa kerran viiteen vuoteen eikä välttämättä silloinkaan.

    Läskissä on Shimano olleet XT:t reilun 5v. Kolmannet tai neljännet palat menossa. Varalta ilmasin viime kesänä ja vaihdoin öljyt (alle vartin homma). Ei olisi ollut pakko. Täpärissä on SLX:t ja niillä lähtee neljäs kesä tänä vuonna. Palat on vaihdettu kerran.

    Emmä tajua, että nuo vaatii tolkutonta huoltoa ja on paskaa uutta tekniikkaa.

  12. #222
    Liittynyt
    02/2021
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    62
    Mulla 4kk käytön jälkeen piti ilmata. Kahva meni pohjaan asti ja jarruteho hävisi. Välillä kuljetan pyörää auton kyydissä, joka ilmeisesti laittaa mahdollisen ilmakuplan liikahtamaan jarruletkuun. Pyörä siis vaakatasossa farmariauton peräkontissa penkit kaadettuna.

  13. #223
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Suomen Turku
    Viestit
    1.603
    Jos hydraulijarruja on useammat, niin ilmaus todennäköisesti kannattaisi kyllä opetella. Jälkiviisastelu on juuri sitä, mutta huoltoa helpottaa jos kaikki jarrut käyttävät samoja nesteitä ja ilmaustyökaluja.

    Työkalut pitää ostaa, mutta nesteet eivät paljoa maksa etenkään SRAMin jarruihin. Niihin voi käydä ostamassa DOT-nestettä vaikka motonetistä. Vastaavasti Shimanoihin voi laittaa vaikka vauvaöljyä, jos oikein sniiduksi haluaa ruveta. Itse olen käyttänyt onnistuneesti jotain Castorin hydrauliöljyä, myös motonetistä. Eikä se Shimanon oma litkukaan niin paljon maksa.

    Jos tosiaan käyttää kunnon metallipaloja, niin niitä pitää olla hyllyssä yhdet ja kun joskus vuosien päästä pitää vaihtaa palat, voi vaikka verkkokaupasta tilata uudet varalle. Metallipalat vaativat niitä kestävät levyt.

  14. #224
    Liittynyt
    10/1999
    Viestit
    9.385
    Niin siihen vaijerilevarien huolettomuuteen, tollaseen pikkusäätelyyn tarvii kuusiokulma-avaimen ja 30 sekuntia, hydraulisiin näköjään ilmaussarja/valmistaja, litkuja ja itkuja ja aikaakin enempi. Kai se on ruvettava ilmailemaan, olisin jo kokeillut mutta edukkaat ilmaussarjat olivat kaikkialta loppu. Maksa nyt sitten enemmän kun jarrusta tästä ilmaussarjasta... Iso syy henk.koht. on kädettymyys lähes kaikissa työkaluhommissa ja tietty nuukuus, että huoltoon vieminen ei oikein käy.

    Mun mantra tässä vanhassa tekniikassa on yksinkertaisuus ja halpuus. jos 8-pakka maksaa about kymmenen kertaa vähemmän kun 12-pakka, on valinta aika selkeä. Jos et osaa ostaa oikeaa keskiöä tai akselia, niin alkaa kyllä vitutuskäyrä nousemaan. Tälläsiä juttuja, kukin harrastaa miten haluaa, painostus uuteen tekniikkaan on ainakin vahvaa

  15. #225
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Suomen Turku
    Viestit
    1.603
    Toisaalta vaijerijarrut voi jäätyä kuten on aiemmin läpikäyty. Hydrojahan ei tarvitse säätää sen jälkeen kun ne on asennettu ja ilmattu.

    Hydrauliset levyjarrut fillareissa on vissiin jo lähemmäs 30-vuotta vanhaa tekniikaa, etten sanoisi että tässä uuteen oltaisiin painostamassa.

    Muutenkin tuo väite uuteen painostamisesta on vähän erikoinen, kun itsehän olet ne pyöriisi hankkinut tai ne pyörien kanssa ostanut. Tässä koitetaan opettaa käyttämään jo hankittuja palikoita. Ilmaat kerran ja jos jarru ei suoranoisesti pasko niin pitäisi toimia vuosia.

    Dot-neste on myös aika paljon halvempaa kuin vaijerit ja kuoret vaikka vuosittain ilmaisi.

  16. #226
    https://epicbleedsolutions.com/#

    Itse olen tuolta tilannut ilmauskitin, vaikka Shimanojen kanssa sitä nyt välttämättä ees tartte vaan se kuppi vitosella ja ruisku apteekista + letkua jostain. Ei nuo nyt karsean hintaisia ole, mutta en tiedä sitten miten brexit vaikuttaa ko. puljuun.

  17. #227
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.330
    Ei tosiaan ole mekaanisten levyjen huolto niin työlästä, että asialla olisi mitään merkitystä verrattuna vielä vähemmän huoltoa vaativaan järjestelmään. Vain se on tärkeää, että osat toimii. Silloin jätetään kaikkein halvimmat komponentit kauppaan. Yhdet ensiasennuslevyt olen siksi lastenpyörästä vaihtanut Avid bb5-malliin. Kun pyörä jää pieneksi, siirtyy jarrut seuraavaan projektiin, jota tosin ei vielä ole olemassa.

  18. #228
    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    328
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti El-Carpaso Katso viesti
    Toisaalta vaijerijarrut voi jäätyä kuten on aiemmin läpikäyty. Hydrojahan ei tarvitse säätää sen jälkeen kun ne on asennettu ja ilmattu.

    Hydrauliset levyjarrut fillareissa on vissiin jo lähemmäs 30-vuotta vanhaa tekniikaa, etten sanoisi että tässä uuteen oltaisiin painostamassa.

    Muutenkin tuo väite uuteen painostamisesta on vähän erikoinen, kun itsehän olet ne pyöriisi hankkinut tai ne pyörien kanssa ostanut. Tässä koitetaan opettaa käyttämään jo hankittuja palikoita. Ilmaat kerran ja jos jarru ei suoranoisesti pasko niin pitäisi toimia vuosia.

    Dot-neste on myös aika paljon halvempaa kuin vaijerit ja kuoret vaikka vuosittain ilmaisi.

    " Hydrojahan ei tarvitse säätää sen jälkeen kun ne on asennettu ja ilmattu."
    Jaa.
    No kyllä sitä sinksutusta ja laahausta ainakin minulla ilmaantuu, että säätämistäkin on. Senpä takia juutuubi on pullollaan ohjeita säätöön; ruuvien löysäämistä ja kiristämistä, mäntien sisään työntämistä yms.
    Mutta reilut kaks vuotta nyt olen ajellut ilman ilmaamisia...

  19. #229
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    kyröskoski
    Viestit
    278
    En kyllä vaihda hydraulisista jarriusta mekaanisiin , on kyllä huoltovarmemmat . Mutta joo ilmaus kannattaa opetella , ja hankkia huoltosatsi.

  20. #230
    Liittynyt
    10/1999
    Viestit
    9.385
    Hyvähän se on että on keskustelua, hyviä vinkkejäkin olen saanut, mutta kyllä on lähtenyt aihe hieman näpeistä... täällä piti kirota uuttaa tekniikkaa... haittaako se mitään, no, ei mua ainakaan hirveesti. Kiva olisi välillä saada jotain kiroajiakin postaamaan

  21. #231
    Liittynyt
    11/2018
    Paikkakunta
    Kalakukkojen luvattumaa
    Viestit
    693
    Voi kirroosi tuota uutta tekniikkaa, vaikea on enää kirota kun uutta tekniikkaa on nykyisissä pyörissä vähän.
    - Ollakko merkillinen vai esimerkillinen -
    - Aivan oikein, olette väärässä -


  22. #232
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    390
    Kiroan elektroniikan määrää jota "pitää" nykyään olla, että voi sisällä pyöräillä.
    1. Tietokone jossa Zwift
    2. Tietokoneeseen Bluetooth näppis
    3. Kännykkä
    4. Garmin
    5. Bluetooth-kuulokkeet
    6. sykevyö
    7. tuuletin
    8. toinen tuuletin
    9. traineri
    10. tehomittari
    11. sähkövaihteet
    12. TV

  23. #233
    Tuon takia olen pysytellyt täysin ulkopyöräilyssä. Tuohan määrä romua tarvitsee oman ison huoneenkin.

  24. #234
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.010
    4/12 listan vaatimuksista täyttyy traineroidessa ja hankinnat jääneet traineriin ja ant-tikkuun. Enemmän noi vanhat talvipyöräilyvarusteet vievät tilaa vaatehuoneesta eikä nekään paljoa halvemmaksi ole tulleet.

    Kiroan etukäteen sähkövaihteita. Melkein jo tälläisiin tuli sorruttua, mutta pelkkä ajatuskin alkaa etsiä edellisen generaation varaosia laittoi takapakkia. Varsinkin Sramin 11sp eTap hyvä esimerkki kertakäyttölaadusta ja nykyisestä vaikeasta saatavuudesta vaikka ei noidenkaan valmistamisesta ole suhteessa kovinkaan pitkää aikaa.

    Hyvin ne paremman pään mekaanisetkin riittää ei-kisaamiseen.

  25. #235
    Liittynyt
    02/2021
    Paikkakunta
    Pohjoinen
    Viestit
    42
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Hyvähän se on että on keskustelua, hyviä vinkkejäkin olen saanut, mutta kyllä on lähtenyt aihe hieman näpeistä... täällä piti kirota uuttaa tekniikkaa... haittaako se mitään, no, ei mua ainakaan hirveesti. Kiva olisi välillä saada jotain kiroajiakin postaamaan
    Pitäskö ottaa ja rajata mikä on uutta ja mikä vanhaa tekniikkaa? Missä on raja (MTB ja road)? Alkuun: Kiroan yli 9sp vaihteet uudeksi heti, kaikki sähköpyörät mopoina joita ei olisi pitänyt keksiä koskaan ja trainerit turhina uutuushöpötyksinä koska aina voi ajaa sopivalla vaatetuksella.
    “It never gets easier, you just go faster” – Greg LeMond
    -J.Kani

  26. #236
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    3.941
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Joni Kani Katso viesti
    Pitäskö ottaa ja rajata mikä on uutta ja mikä vanhaa tekniikkaa? Missä on raja (MTB ja road)? Alkuun: Kiroan yli 9sp vaihteet uudeksi heti, kaikki sähköpyörät mopoina joita ei olisi pitänyt keksiä koskaan ja trainerit turhina uutuushöpötyksinä koska aina voi ajaa sopivalla vaatetuksella.
    Nyt ollaan asian ytimessä.

  27. #237
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Nyt pääsi kiroukseen hydrauliset jarrut. Joka helkutin yksilö vaatii ilmaamista ja säätämistä ja vääntämistä koko ajan. Ei löydy vehkeitä tai taitoja. Funtsin että en edes lähde tolle tielle, vaan siirryn takaisin mekaanisiin.

    Millaista "talvikestävää" vaijeri/kuori/voitelu -systeemiä olettel käyttäneet jäätymisen estämiseksi? Tuo jäätyminen on mielestäni mekaanisen levarin ainoa huono puoli.
    Itse uskon siihen että kaikkein paras keino vaijerin jäätymisen ehkäisemiseksi on asentaa uudet vaijerit "kuivana" ja antaa olla. Sitten kun alkaa vähänkään tahmaamaan niin uudet vaan tilalle. Laadukkaat vaijerit ja kuoret ja mahdollisimman kitkattomat vaijerin reitit tietysti.

  28. #238
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Niin siihen vaijerilevarien huolettomuuteen, tollaseen pikkusäätelyyn tarvii kuusiokulma-avaimen ja 30 sekuntia, hydraulisiin näköjään ilmaussarja/valmistaja, litkuja ja itkuja ja aikaakin enempi. Kai se on ruvettava ilmailemaan, olisin jo kokeillut mutta edukkaat ilmaussarjat olivat kaikkialta loppu. Maksa nyt sitten enemmän kun jarrusta tästä ilmaussarjasta... Iso syy henk.koht. on kädettymyys lähes kaikissa työkaluhommissa ja tietty nuukuus, että huoltoon vieminen ei oikein käy.

    Mun mantra tässä vanhassa tekniikassa on yksinkertaisuus ja halpuus. jos 8-pakka maksaa about kymmenen kertaa vähemmän kun 12-pakka, on valinta aika selkeä. Jos et osaa ostaa oikeaa keskiöä tai akselia, niin alkaa kyllä vitutuskäyrä nousemaan. Tälläsiä juttuja, kukin harrastaa miten haluaa, painostus uuteen tekniikkaan on ainakin vahvaa
    Tämä on hyvä topikki avautua hieman, koittakaa kestää. Tämä on ehkä se syy miksi en tällä foorumillakaan enää juuri käy, ei ehkä niinkään se painostus uuteen tekniikkaan (jota tapahtuu tai ei tapahdu, riippuen tulkinnasta) vaan se että täällä ei oikeasti kukaan puhu ja spekuloi vanhasta tekniikasta enää ollenkaan! Milloin viimeksi on käyty kunnon keskustelu esim cantilever-jarruista tai nelikanttikeskiöiden hienouksista?! En ole käyttänyt levyjarrullista pyörää enää vuosiin ja olen ottanut tietoisesti takapakkia ja pudottautunut kärryiltä uusista pyöristä kun suurin osa kehityksestä tuntuu niin tarpeettomalta. En ole nyt ostamassa uutta pyörää koska vanhat pyörät halvalla tekniikalla pelaa niin hyvin ja taloudessa on muita prioriteettejä (toki tämä on ns. kroonista persaukisuutta). Siksi en ole myöskään ostamassa tonnin kiekkosettiä enkä 150 euron pakkaa ym. jotka tuntuu olevan täällä kaikille ihan peruskamaa. Tai sitten on täällä sitäkin erikoista tyyppiä että ostetaan monen tonnin uusi pyörä ja sitten valitetaan kun joku pikkuosa maksaa satasen ja saksasta tilaamalla säästää kymmenen euroa jne.

    Juuri mikään foorumin tämän hetken topikeista ei siis kosketa minua millään tavalla, ehkä poislukien jotkut satunnaiset rengasaiheet. En siis halua syyllistää tässä ketään mutta ihmettelen vaan tätä menoa kun mitään vanhaa perustekniikkaa ei enää käytetä ja arvosteta kun niin moni haluaa sitä uusinta uutta.

  29. #239
    Liittynyt
    10/1999
    Viestit
    9.385
    ^Avaa rohkeasti ketjuja, luulisin että ainakin kourallinen kiinnostuneita löytyy. Mun puolesta tässäkin ketjussa voi puhua näistä.

  30. #240
    Liittynyt
    11/2018
    Paikkakunta
    Kalakukkojen luvattumaa
    Viestit
    693
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti helicomatic Katso viesti
    ...keskustelu esim cantilever-jarruista tai nelikanttikeskiöiden hienouksista?! ...
    Puhumattakaan irtokuula laakereista ja fauber keskiöstä.
    - Ollakko merkillinen vai esimerkillinen -
    - Aivan oikein, olette väärässä -


Samanlaisia aiheita

  1. Poljinkammissa uutta tekniikkaa: Cyfly by Möve Bikes
    By Travelkicking in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 09.11.2018, 17.25
  2. Uutta pyörää
    By josasim in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 26
    Viimeinen viesti: 17.09.2018, 23.01
  3. Uutta pyörää 400-500€
    By Turrbomies in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 20.06.2018, 10.42
  4. Uutta runkoa
    By Migemasa in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 11.07.2017, 11.07

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •