CanyonBikeshopShimanoTTS
Sivu 18 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18
Näyttää tulokset 511 - 537 / 537

Aihe: Propain Bikes

lähikaupasta pyörää ostaessa nämä asiat voisi kysyä myyjältä

vaan miten käy jos saksasta tilaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bike futurist Katso viesti
    lähikaupasta pyörää ostaessa nämä asiat voisi kysyä myyjältä

vaan miten käy jos saksasta tilaa
    Kysyy Propainin asiakaspalvelusta ja saa vastauksen 1-2 päivässä? Eli hyvin käy.

Nyt tuli Propainilta viesti koskien viime keväänä saamaani Spindriftiä jossa oli osien puutteen takia väärä ohjaustanko, satulapanta ja sentin liian lyhyt stemmi. Stemmin osalta ilmoittivat jo silloin, että uutta ei ole tulossa mutta ohjaustangon ja satulapannan lupasivat lähettää perästä. Itse olen stemmin ja tangon joutunut vaihtamaan omalla kustannuksella sopiviksi mutta olin ajatellut myydä propainin toimittaman ohjaustangon sitten kun se saapuu.
    Kertaalleen oliko nyt loppukesällä viestittivät,.että halutessani voin jäädä edelleen odottamaan osia mutta vaihtoehtoisesti tarjoavat 65 euron lahjakortin kauppaansa. Valitsin odottelun, koska heidän kaupassaan ei ole minulle mitään ostettavaa.

Mutta nyt siis saapuikin taas viesti ja ilmoitus että osien saannista ei ole tietoa ja ohessa siksi 65 euron voucheri heidän kauppaan. Ei vaihtoehtoja. Nyt meni minun mielestä vähän maku touhuun. Siellä heidän kaupassaan ei ole edelleenkään mitään järkevää. Lähetin viestin etten hyväksy lahjakorttia ja vaadin rahana palautusta tai sovittujen osien toimitusta. Miten mä vähän luulen ettei ehdotukseni saa hyväksyntää. Ärsyttää.

Sama viesti tuli tännekkin mutta mulla on 90€ sisällä, ostaisin kyllä jotain jos vaan olisi tosiaan jotain järkevää ostettavaa.

Propainilla varmaan miettivät että ei helvetti mitä jengiä ku 2021 jaksavat jostain putkiosien spekseistä jauhaa monta kuukautta. Saitte kuitenki pyörät toisinku moni muu ostaja.

Aika paskalta diililtä vaikuttaa, tosin luulisi heidän itsekin ymmärtävän ettei heidän verkkokaupassa ole oikeasti mitään järkeviä tuotteita tarjolla, jolloin koko tarjous on pyllistys asiakkaan suunta, kohta entisen asiakkaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bike futurist Katso viesti
    Propainilla varmaan miettivät että ei helvetti mitä jengiä ku 2021 jaksavat jostain putkiosien spekseistä jauhaa monta kuukautta. Saitte kuitenki pyörät toisinku moni muu ostaja.
    Tämä. Itsellä nyt kulunut hieman yli 7 kuukautta ostopäivästä ja yli 2 kuukautta alkuperäisestä tuontantopäivästä, eikä vieläkään ole käytännössä yhtään mitään tietoa osista yms. tai koska pyörä mahdollisesti menisi tuotantoon.

Lupasivat nyt viestini jälkeen palauttaa tililleni sen 65 euroa saman suuruisen lahjakortin sijaan. Perusteluina minulla oli vaatimukselleni se, että olin jo kertaalleen valinnut jäädä odottamaan sovittuja osia lahjakortin hyväksymisen sijaan (kun aiemmin antoivat valita) ja se, että heidän ettikaupassaan ei kertakaikkiaan nyt ole oikein mitään ostettavaa mitä tarvitsisin.

Asiasta toiseen. Tosi jähmeä oli Zeb nyt pakkasilla. Olikohan -8 kun kävin ajamassa. Keulahuollon olin tehnyt hiljattain ohjeen mukaisilla vassuilla ja öljyillä. Edellisen pyörän Pikeen vaihdoin aikanaan like a water öljyt vaimentimeen ja siinä käytin vaseliinina slick honeyta. Vähän sekin tahmasi kylmässä mutta ei näin paljoa.

Tänää tuli viestiä että pyörä on keräilyssä ja kasailussa.
    Pelkkä Tyee runko siis tilattu 4.8, saa nähdä tuleeko samalla tavalla ilman mitään ilmoituksia kuin koko pyörä viime talvena.
    Kyselin joskus syksyllä miten saa tilattua varaosiksi muutaman niitä linkuston kuusiokolopultteja ja lupasvat laittaa rungon mukana, jotenkin semmonen fiilis
    että ne puuttuu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Lupasivat nyt viestini jälkeen palauttaa tililleni sen 65 euroa saman suuruisen lahjakortin sijaan. Perusteluina minulla oli vaatimukselleni se, että olin jo kertaalleen valinnut jäädä odottamaan sovittuja osia lahjakortin hyväksymisen sijaan (kun aiemmin antoivat valita) ja se, että heidän ettikaupassaan ei kertakaikkiaan nyt ole oikein mitään ostettavaa mitä tarvitsisin.

Asiasta toiseen. Tosi jähmeä oli Zeb nyt pakkasilla. Olikohan -8 kun kävin ajamassa. Keulahuollon olin tehnyt hiljattain ohjeen mukaisilla vassuilla ja öljyillä. Edellisen pyörän Pikeen vaihdoin aikanaan like a water öljyt vaimentimeen ja siinä käytin vaseliinina slick honeyta. Vähän sekin tahmasi kylmässä mutta ei näin paljoa.
    Vaimennin öljy se on mikä tahmaa pakkasella. Like water oli mulle ainakin liian ohutta, mutta paremmin sekin toimi, kuin orkkis. Silkolenen 2.5w pelaa pakkasessa ja vaimenninkin toimii oikein kesällä ja talvella.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Pienellä joulukruisailulla tänään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Vaimennin öljy se on mikä tahmaa pakkasella. Like water oli mulle ainakin liian ohutta, mutta paremmin sekin toimi, kuin orkkis. Silkolenen 2.5w pelaa pakkasessa ja vaimenninkin toimii oikein kesällä ja talvella.
    Ei välttämättä, vaimennin huolettiin justiinsa talvi speks öljyillä mutta ihan tönköks menee silti reilussa kympin pakkasessa. en tiedä onko ilmamännän rasva vai mikä syynä.

Mä en ole nyt tässä välissä mitään tehnyt keulalle ja aika jäykällä joustolla kesäkeleihin verrattuna mentiin.

Propainista toiseen, hyvin pärjäsi Hugene Pinkbiken testissä
    https://www.pinkbike.com/news/field-...-balanced.html
    kauris muokkasi tätä : 25.12.2021 at 23.18

Mä en ole oikeen missään keulassa huomannu jäykkyyttä pakkasella, mut mä en huollakkaa keuloja

Propain ilmoitti pari päivää sitten, että heidän on pakko nostaa hintoja vallitsevasta maailman tilanteesta, komponenttipulasta ja logististen kulujen noususta johtuen. Laitoin huvikseen oman Spindriftin speksit konfiguraattoriin ja aika tarkalleen tonnin kalliimpi olisi pyörä nyt kuin reilu vuosi sitten. Ei erityisemmin harmittanut, että tuli tilattua jo silloin. Tää taisi olla toinen kerta, kun nostavat hintoja vajaan vuoden sisään? Toki ymmärrettävää näinä aikoina.

Ei tartte/pysty/kehtaa/halua tässä kyllä pyöriä ostella nykyhinnoilla. Varsinkaan vielä tunnetuimmilta valmistajilta. Käytetty runko jos löytyy hyvään hintaan joka kiinnostaa niin sellaisen voisi ostaa ja sitten laitella siihen osat aiemmista omista pyöristä.

Canyonilla edelleen aika hyvät hinnat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shredaaja Katso viesti
    Propainilta tuli pahoittelusähköpostia ja pyörä saadaan kuulemma tehtyä aikaisintaan lokakuun lopulla. Aikamoista. Tilattu siis huhtikuun lopulla ja alkuperäinen pd oli 1.10. Jos ennen joulua saa pyörän niin hyvä...
    Oliko tästä keissistä mitään kuulunut????mietin vain, kun kaverille pistettiin tilaukseen heinäkuussa SP 29AL ultimate kamoilla, muuten suht vakio hilppeillä(cura jarrut,stemmi,bashguard plussana), hissitolppa tuli alkuperäistä parempana, tänään sai omansa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prmz Katso viesti
    Oliko tästä keissistä mitään kuulunut????mietin vain, kun kaverille pistettiin tilaukseen heinäkuussa SP 29AL ultimate kamoilla, muuten suht vakio hilppeillä(cura jarrut,stemmi,bashguard plussana), hissitolppa tuli alkuperäistä parempana, tänään sai omansa..
    Offtopic, oli muuten 700e kalliimpi samoilla osilla sama kokoonpano nyt, kun kesän lopussa spindriftille..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prmz Katso viesti
    Eilen saapui minullakin viimein. Tasan 8 kuukautta tilauksesta toimitukseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shredaaja Katso viesti
    Eilen saapui minullakin viimein. Tasan 8 kuukautta tilauksesta toimitukseen.
    Hyvä kuulla, että viimein saapui!

Mahtavaa. Laittakaa kuvia näytille kun on pyörät ajossa / ajokunnossa.

Kuvien postaaminen tänne on tehty turhan hankalaksi.

Eikai. Itse käytän pinkbike-tiliäni. Sinne lataan kuvan ja sen jpg osoitteen sitten kirjoitan tähän viestiini.
    Joko vain linkkinä tai sitten [img]kuvan jpg osoite [kauttaviiva img].
    Kauttaviiva-tekstin sijaan tietysti kauttaviiva merkkinä.

Eli näin: https://ep1.pinkbike.org/p4pb21854515/p4pb21854515.jpg

Tai näin:

Pitänee alkaa asennoitumaan että Ragen PD 25/02/22 tuskin toteutuu. Vähän koittanut tonkia onko kukaan oikeasti vielä pyörää saanut, tilattavaksi se taisi tulla heinäkuun tienoilla. FB puolella yksi henkilö ilmoitti tilanneensa julkaisun yhteydessä, alkuperäinen PD oli marraskuun lopulla, nyt siirtynyt tammikuun lopulle, eli noin 2kk myöhässä. Toki tämän osasi päätellä, enkä viitsinyt odotella syksyllä tilausta pohtiessa pitempään..

Toki tässä mitään kiirusta ole, jos kesäksi sais, joten pelivaraa nyt on sen pari kolme kuukautta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bnito Katso viesti
    Pitänee alkaa asennoitumaan että Ragen PD 25/02/22 tuskin toteutuu. Vähän koittanut tonkia onko kukaan oikeasti vielä pyörää saanut, tilattavaksi se taisi tulla heinäkuun tienoilla. FB puolella yksi henkilö ilmoitti tilanneensa julkaisun yhteydessä, alkuperäinen PD oli marraskuun lopulla, nyt siirtynyt tammikuun lopulle, eli noin 2kk myöhässä. Toki tämän osasi päätellä, enkä viitsinyt odotella syksyllä tilausta pohtiessa pitempään..

Toki tässä mitään kiirusta ole, jos kesäksi sais, joten pelivaraa nyt on sen pari kolme kuukautta.
    Niillä tais olla joka pyörälle se n.4kk alustava toimitusaika vielä kesän tienoilla, mutta siitä se koko ajan on venynyt, mikä ihan ymmärrettävää. On ainakin elokuussa tilattua spindriftiä kerinnyt jo ennen joulua tulemaan Suomeen, taisi edeltävältä keväältäkin tilanneet saada vasta tässä samassa erässä.. että en sitten tiedä minkä suuruisia eriä noita ragen runkoja oikein kerralla valmistetaan, taikka ylipäätänsä minkälaisella syklillä/kapasiteetilla ja missä kohtaa joutuu taas kukakin odottamaan omaansa, kun taas komponentit loppuvat/uutta valmistetaan... Kohtahan me tuo production daten pitävyys saadaan nähdä tämän Ragenkin osalta, omani tilasin n. kuukausi pyörän julkaisun jälkeen ja tälle lupailtiin PD:21.01.2022.
    Ja sama idea itsellä, kunhan parkkikauden alkuun tulisi, suotta vaan vie olkkarista tilaa nää pakkasten ajat, kun ei tohdi kylmässä autotallissakaan noita säilyttää

Ja vähä veikkaan, että ennen tammikuuta tota CF:ää kenelläkään muulla olekaan, kuin factory kuskeilla ja nekin protomallina

Samanlaisia aiheita

1. Propain Ekano 165
    By 338lm in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 16
    Viimeinen viesti: 08.05.2021, 22.10
  2. Propain spindrift??
    By 3001 in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 22
    Viimeinen viesti: 09.03.2020, 10.20
  3. Sour Bikes
    By ikispessu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1