Näyttää tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Mistä niitä parhaita munkkeja löytyy?

Mistä niitä parhaita munkkeja löytyy?

Olenpa joutunut uuteen tilanteeseen, kun en enää aja aina yksikseni. Yksin ajaessa en yleensä paljon taukoja pidä, mutta nyt kun on ajoittain seuraa, vaatii seura munkkitaukoja. Toiselta paikkakunnalta muuttaneena hän ei munkkipaikkoja tiedä ja minä en ole siis niissä yleensä vieraillut. Nyt minun pitäisi pk-seutulaisena kuitenkin osata löytää hyviä munkkeja lenkin varrella. Helsingin itäpuoli on asemapaikka, josta lenkit lähtevät.

Helsinki-Porvoo -väliltä tiedän paikkoja, mutta Lahdentien, Tuusulantien ja muiden suuntien munkkiaarteet ovat löytämättä. Nyt tarvittaisiin kipeästi vinkkejä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cokekola Katso viesti
    Olenpa joutunut uuteen tilanteeseen, kun en enää aja aina yksikseni. Yksin ajaessa en yleensä paljon taukoja pidä, mutta nyt kun on ajoittain seuraa, vaatii seura munkkitaukoja. Toiselta paikkakunnalta muuttaneena hän ei munkkipaikkoja tiedä ja minä en ole siis niissä yleensä vieraillut. Nyt minun pitäisi pk-seutulaisena kuitenkin osata löytää hyviä munkkeja lenkin varrella. Helsingin itäpuoli on asemapaikka, josta lenkit lähtevät.

Helsinki-Porvoo -väliltä tiedän paikkoja, mutta Lahdentien, Tuusulantien ja muiden suuntien munkkiaarteet ovat löytämättä. Nyt tarvittaisiin kipeästi vinkkejä!
    Lukaise läpi aikaisemmat kahvilaketjut, josko niistä löytyisi (en ole itsekään vielä lukenut kaikkia kunnolla läpi)
    https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...-Uudellamaalla
    https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...kohde-paikkoja

Maunulan maja ja Haltialassa sijaitseva Wanha pehtoori. Törkeen hyvät munkit.

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 02.06.2019, 16.29
  2. Lateksiset sisäkumit ovat parhaita?
    By NPuh in forum Renkaat
    Vastaukset: 96
    Viimeinen viesti: 24.06.2018, 20.32
  3. Mistä kivijalkakaupasta löytyy "spacerseja"?
    By tahko in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 05.09.2017, 21.50
  4. Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 04.09.2016, 16.56
  5. Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 10.03.2015, 23.24

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja