Nojuu ei sisään joustoo, mut jos keula pakkaa niin tavallaan siihenkin. Jokaisella testin keulalla oma video, tää zebin.
Nojuu ei sisään joustoo, mut jos keula pakkaa niin tavallaan siihenkin. Jokaisella testin keulalla oma video, tää zebin.
Joo, voisi varmaan pelailla enemmän paineilla. Olen aikalailla mennyt tuolla rokkarin sovelluksen suosittamilla paineilla, kun ei varsinaisesti ole ollut ongelmaa tuon kanssa. Tollaisessa juurakkorallissa voisi olla vielä smuutimpi, jos se nyt on ylipäätään tuolla keulalla mahdollista Minulla on siis lyrikki, eikä tuo zebbi, mutta sama vaimennin päivitys siihen on ollut vähän mielessä.
Tehtaan kommentti on että pitäisi pudottaa painetta mutta se ei auttanut liialliseen kompressioon ja miksi auttaisikaan. Se mitä paineen pudottaminen tekee on polkimien hakkaaminen kiviin joita on ... 30cm välein...
TUolla videolla nuo maastot on hiukan erilaisia ja vauhti tasoittaa. Videossakin näkee että keula on ilmassa nopeissa kivikoissa. Se ei siis seuraa kunnolla. Vauhti auttaa mutta ei tee iskarista nopeampaa. Se vain peittää ongelman.
Täytää alkaa ihmettelemään 3.1 RC2 vaimentimen toimintaa tarkemmin ja työstää sitä itse. Kyllä niitä virtauksia jotenkin pystyy helpottamaan.
Se mistä tykkään ZEBissä on keulan tukevuus. Hyvä keula monessa mielessä. Rengaskin tietysti vaikuttaa. Keväällä Assegain tilalle tulee Pro Radial Albert. Sekin voi hiukan parantaa teräviä iskuja.
Tästä jutusta löytyy käyrästöä charger 3 ja charger 3.1 kompression säätöalueista. Juttu on Lyrikistä mutta sama vaimennin niissä periaatteessa on.
https://www.fanatikbike.com/blogs/en...to-charger-3-1
Käyristä näkyy että apu nopean pään kovuuteen on marginaalinen mutta on sillä pieni vaikutus.
Kirjanmerkit