SumekoAlltricksElectrobikeRideFillarilehtiTrek
Sivu 22 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22
Näyttää tulokset 631 - 635 / 635

Aihe: Lihaskunto

Oman näkemyksen mukaan 10x10 ja palautusta nopeuttaen lähestyy enempi anaerobisen kapasiteetin ja laktaatin poistonopeuden lisäämistä kuin lihasvoiman kasvattamista. Mutta hyviä tavoitteitahan nekin on. Siksi OJ sanoo että maksimi ei paljoa poikkea sarjapainoista kun harjoitus on kohdistunut energiaan ei maxvoimaan.

Joo, meinasin alkuun, että se 70% ei varmaan oikeasti ole lähellekään 70, mutta siinä kehittyy, mitä treenaa. Tuo 5x5x152 mave kertoo kanssa paljon. Minulla mavemaksimi samoissa 170 lukemissa ja muutama treeni sitten tein 5x5x140, jossa sarjojen viimeisissä toistoissa jo kintut melko rajusti tärisivät.

Joo en ole todellakaan treenannut maksimivoimaa vaan sotkenut fillarilla enemmän tai vähemmän viimeiset 34-35 vuotta. Salitreeninkaltaista harjoittelua on tullu tehtyä vasta 2020 elokuusta lähtien. En koe, että mun fillariharrastus kaipaisi lisää voimaa, mutta selkäterveys tykkää kun nostelee painoja ja punnuksia.
    6.7 WTF/kg

Niin mäkin paitti mun salitulokset on luokkaa puolet sun. Filo liikkuu hapel. Seurakaveri katsoi aikoinaan mun pulleita reisiä ja sanoi aikoinaan fiksusti, että helppohan sen sun on iskeä kun luu tai nahka ei hapota

Äh, kyllä se lihaksillakin kulkee. Homman pitää vaan olla tasapainossa. Silloin kun reisien varjo painaa saman verran kuin filu niin kombo on ihan pirun vikkelä.

Mulla on seurakaveri, jonka jalat on niin isot, että niillä on kotiosoitteet eri postinumeroalueilla. Kukaan ei saa sitä kiinni.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •