Näyttää tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Transition Patrol

Transition Patrol

Haun mukaan Transitionin pyöristä ei näyttänyt juuri mitään löytyvän, niin kyselläänpä onko heidän Patrol -mallista kokemuksia täällä? Speksien valossa ihan kiinnostava pyörä bike parkeihin ja ilmeisesti peruspolkuajokin pitäisi onnistua pitkästä joustosta huolimatta polkemistehokkuuden liikaa kärsimättä. Kevyt pyörähän tuo ei ole, mutta se nyt ei ole pääjuttu.

Linkki valmistajan saitille: https://www.transitionbikes.com/Bikes_Patrol.cfm

Mulla on Patrol Coil ajossa. Alloy GX tarkemmin. Oon ajanut sillä nyt muutaman kuukauden ja olen erittäin tyytyväinen. Vanha pyörä oli vuoden 2015 Santa Cruz 5010 ja koska parkeissa ajaminen on alkanut enemmän kiinnostamaan, niin halusin enemmän joustoa alamäkiominaisuuksia. Alkuun mietin samoja asioita, että millainen on tavallisessa lenkkiajossa, mutta yllätyin todella positiivisesti. Geometria on todella jees teknisempiin nousuihin ja niissä pyörän painoa ei huomaa. Itseasiassa kiipeää teknisissä mestoissa paremmin, kun vanha fillari. Pitkissä tasaisissa nousuissa sit painon jo alkaa huomaamaan. Tosin omassa ajossa pitkät nousut on enemmän välttämätön paha eikä ole mitään isompia tavotteita nopeuden suhteen. Alamäessä Patrol on todella hyvä.
    Huomattavasti parempi mitä edes uskalsin toivoa. Erittäin iso suositus. Kokona mulla on XL ja pituutta mulla on 186cm.
    Lisäksi Manfred Bikes on pitäny todella hyvää huolta. Iskari piti takuuhuoltaa ja siks ajaksi olisin saanu kotiinkuljetuksella varaiskarin, että ajot ei jää ongelmien takia väliin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Havington Katso viesti
    Mulla on Patrol Coil ajossa. Alloy GX tarkemmin. Oon ajanut sillä nyt muutaman kuukauden ja olen erittäin tyytyväinen. Vanha pyörä oli vuoden 2015 Santa Cruz 5010 ja koska parkeissa ajaminen on alkanut enemmän kiinnostamaan, niin halusin enemmän joustoa alamäkiominaisuuksia. Alkuun mietin samoja asioita, että millainen on tavallisessa lenkkiajossa, mutta yllätyin todella positiivisesti. Geometria on todella jees teknisempiin nousuihin ja niissä pyörän painoa ei huomaa. Itseasiassa kiipeää teknisissä mestoissa paremmin, kun vanha fillari. Pitkissä tasaisissa nousuissa sit painon jo alkaa huomaamaan. Tosin omassa ajossa pitkät nousut on enemmän välttämätön paha eikä ole mitään isompia tavotteita nopeuden suhteen. Alamäessä Patrol on todella hyvä.
    Huomattavasti parempi mitä edes uskalsin toivoa. Erittäin iso suositus. Kokona mulla on XL ja pituutta mulla on 186cm.
    Lisäksi Manfred Bikes on pitäny todella hyvää huolta. Iskari piti takuuhuoltaa ja siks ajaksi olisin saanu kotiinkuljetuksella varaiskarin, että ajot ei jää ongelmien takia väliin.
    Tota Alloy GX-versiota oon kans tsekkaillut, NX kuitenkin jo aika tyyris. Soittelinkin tonne Manfredille ja kyselin pyörästä. Mainitsivat, että pk-seudulta löytyy yks XL-kokoinen Patrol. Oisko kenties sun pyörä? 😄 Ite oon siis 194 cm ja toi ois myös mun koko. En tiiä uskaltaisko, sitä ehdotta koeajoa, kun sillä voi olla pyöräkuumetta entisestään nostavia vaikutuksia. Ilmeisesti saatavuus on Patroleissa hyvä, parissa viikossa pitäis tulla. Miltä 27,5” renkaat tuntuu? Mulla on trail-pyörässä 29” ja kokoa pienemmistä ei oo kokemusta.

Juu mun pyörä on. Muita 2020-vuoden Patroleita ei taida vielä muita Suomessa olla. Saat tottakai tulla kokeilemaan, jos kiinnostusta on. Mun on vaikea kommentoida renkaankokoa, kun en oo ikinä kokeiliua enempää ajanu 29:llä. Sen mitä oon kokeilliut, niin ei oo kolahtanut. Tosin, jos pidempään ajaisi, niin voisin tietysti tykätäkin sellaisista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Havington Katso viesti
    Juu mun pyörä on. Muita 2020-vuoden Patroleita ei taida vielä muita Suomessa olla. Saat tottakai tulla kokeilemaan, jos kiinnostusta on. Mun on vaikea kommentoida renkaankokoa, kun en oo ikinä kokeiliua enempää ajanu 29:llä. Sen mitä oon kokeilliut, niin ei oo kolahtanut. Tosin, jos pidempään ajaisi, niin voisin tietysti tykätäkin sellaisista.
    Sopisko ma testailut? Pyörä vissiin Arabian suunnalla? Oon menossa Kallioon seiskan maissa ja siitä ois lyhyt matka sinne. Voit halutessasi testailla mun 29+ -renkailla varustettua pyörää. Pystyyköhän täällä lähettämään mitään yksityisviestiä, niin ei tartte numeroa tai meiliä jakaa julkisesti? Tai ei sillä nyt hirveesti itelle oo väliä.

Yritin laittaa sulle yksityisviestin...

Samanlaisia aiheita

1. Transition 2015 mallisto
    By troh in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 28
    Viimeinen viesti: 15.02.2016, 11.06
  2. Transition TransAm 29
    By slow in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 09.01.2014, 19.07

Aiheen tagit

Kirjanmerkit