VelosportElectrobikeAjopyoraGiantVelobeAlltricks
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5
Näyttää tulokset 121 - 124 / 124

Aihe: Korjausteline?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Benny Katso viesti
    Ja toi tangonpitoteline on varasti näppärä
    Onhan se kätevä, vaikka aika usein laitan telineeseen siten että eturengas koskee maahan tms. Noiden kumiremmien sijaan kunnon leuka olisi kiva niin pysyisi oikeasti paikallaan eikä vain estäisi holtitonta heilumista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zykkel Katso viesti
    Pihinä miehenä en sitten Park Toolia enkä Rosea ostanut. Ostin Saksan Amazonista tämän: CXWXC Bicycle Mounting Stand, E-bike Repair Stand for Maintenance of Workplaces, Bicycle Mounting Stand up to 36 kg, Height Adjustable, Foldable and 360° Rotatable for MTB, Road Bike, E-Bike : Amazon.de: Sports & Outdoors Hinta oli joulukuussa 71,27 €. Kun ostin samalla 3x paketin Philips OneBlade 360 teriä, niin sain rahdit suomeen 0€. Tuo vaakavarressa oleva lukittava hammastus on oleellisen tärkeä. Sitä ei epävakaassa Jupiterissa ollut. Kävin vielä hakemassa leukojen väliin 15cm tätä kumia Laahuskumi 130mm 1m | Puuilo hintaan 1,20€. Olen telinettä kumilla noin 5 kertaa käyttänyt ja on ainakin huomattavasti parempi kuin edellinen Jupiter. Kun ei ole Park Toolista kokemusta niin en osaa siihen verrata.
    Mitä olet pitänyt ja minkä painoista pyörää olet tuon kanssa näytellyt?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laissez Katso viesti
    Mitä olet pitänyt ja minkä painoista pyörää olet tuon kanssa näytellyt?
    Olen ollut tyytyväinen. 25-27kg painoisia sähköpyöriä tuossa on huollettu. Kumi puuilosta leukojen väliin on hyvä lisä. Pysyy pyörä kevyellä puristuksella kiinni ja suojaa runkoa. Itse joudun jonkun verran varaston - huoltopaikan väliä sitä kanniskelemaan ja telineen alumiinirunko on plussaa verrattuna edelliseen rautaputkiseen Jupiteriin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zykkel Katso viesti
    Olen ollut tyytyväinen. 25-27kg painoisia sähköpyöriä tuossa on huollettu. Kumi puuilosta leukojen väliin on hyvä lisä. Pysyy pyörä kevyellä puristuksella kiinni ja suojaa runkoa. Itse joudun jonkun verran varaston - huoltopaikan väliä sitä kanniskelemaan ja telineen alumiinirunko on plussaa verrattuna edelliseen rautaputkiseen Jupiteriin.
    Kiitos, ajattelin laittaa saman telineen tilaukseen.

Samanlaisia aiheita

1. Polkupyörän korjausteline
    By JPN77 in forum Varusteet
    Vastaukset: 378
    Viimeinen viesti: 10.05.2022, 22.12
  2. TEE-SE-ITSE-korjausteline
    By SiSaLa in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 18
    Viimeinen viesti: 26.04.2015, 00.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja