Näyttää tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: Ehdotuksia sähköpyörällä vuoristo reittiä?

Ehdotuksia sähköpyörällä vuoristo reittiä?

Olisiko ehdottaa jotain vuoristomaisemaa euroopassa, missä temmeltää sähkömaastopyörilla turvallisesti huikeissa maisemissa. Lähtötaso maastopyöräilystä (poislukien minä) 2/5. (kaikki luulevat olevansa kovia motocross kuskeja, minä tiedän että en ole kova motogrossi kuski). Eli, parempi 2 tason reittiä etsiä.

Ajatus! Aamulla ylös ja iltapäivällä alas, missä voi kännätä kunnolla ihmisten parissa. Lepopäivän jälkeen uudestaan ylös, hieman kovempi reissu, saadaan kavereilta jauhot suuhun.

Kaikissa näissä perusajatus, että vara-akkuja kulkee huoltoautossa mukana, eli reitin pitää risteytyä. Päivien ajo-aika taukoineen 5-6 h. hitaimman mukaan. "Turvasatamia" nyhveröille, eli pullaa ja jaffaa minulle!

Ryhmä kulkisi järki edellä ja rahatukko takataskussa. Haluaisin näyttää yhdellä kertaa vuorten ja pyöräilyn ihanuuden. Vuorille kavereista, uhostaan huolimatta, ei ole! Eli, olen porukan ainoa typerys, siis oikeutettu johtaja reissulle!

Kun pääset Saksan ja Itävallan rajalle, sopivia paikkoja on 30-40 km välein. Suurin ongelma ryhmä rämälle voi olla se, että kaupoissa kaljoille ei ole kylmähyllyä.

Samanlaisia aiheita

1. Sähkömaastopyörä ehdotuksia
    By NikkeKnakkerton in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 1813
    Viimeinen viesti: Tänään, 12.31
  2. Sähköpyörällä ajo ilman akkua
    By Starlight in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 01.04.2020, 11.04
  3. Sähköpyörällä Alppien yli
    By Hanski1 in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 1